خرید رزین اپوکسی تهران

چگونگی خرید رزین اپوکسی تهران

خرید رزین اپوکسی تهران و چسب 123، بهتر است که قبل از صحبت راجع به خرید رزین اپوکسی تهران، کمی در مورد رزین اپوکسی توضیح دهیم می خواهیم بدانیم که اصلا رزین اپوکسی چیست؟ و کاربرد آن چیست؟ اگر چه در مقاله های گذشته نیز به توضیح کامل این محصول پرداخته ایم اما خالی از لطف نیست که یک بار دیگر هم به صورت مختصر به تعریف رزین اپوکسی بپردازیم. رزین اپوکسی یک ماده ی شیمیایی است که در حالت عادی به صورت مایع بوده و در معرض هوا خشک نمی شود، به همین جهت این ماده ی شیمیایی را با یک ماده ی همراه به نام هاردنر ترکیب می کنند. هاردنر نیز یک ماده ی شیمیایی است که موجب می شود رزین اپوکسی در معرض هوا خشک شده و شکل بگیرد. وقتی که رزین اپوکسی خشک شود یک جسم شفاف و جامد را به وجود می آورد. شفاف بودن این ماده باعث گردیده که رزین اپوکسی در میان هنرمندان محبوبیت زیادی کسب نماید. و هنرمندان همواره در خلق آثار هنری خود از رزین اپوکسی استفاده می کنند. و رزین اپوکسی نیز باعث هر چه زیبا تر شده آثار آن ها شده است. در مورد قیمت رزین اپوکسی هم در مقاله دیگری صحبت به میان آمده است. یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید در خرید رزین اپوکسی، دقت فرمائید این است که آیا شما به رزین اپوکسی غلیظ احتیاج دارید یا رزین اپوکسی رقیق؟ شما می توانید با مطالعه ی این مقاله تا آخر به پاسخ سوال خود دست یابید. در ادامه ی این مقاله به توضیح در مورد خرید رزین اپوکسی و نکات ضروری در آن پرداخته شده است.

چگونگی خرید رزین اپوکسی تهران
خرید رزین اپوکسی غلیظ و رقیق

بزرگ ترین دغدغه در خرید رزین اپوکسی

یکی از بزرگ ترین معضلاتی که افراد در حین خرید رزین اپوکسی تهران و چسب پی وی سی تارگت رازی، این است که ما چگونه یک رزین اپوکسی مناسب و با کیفیت بخریم؟ معمولا افرادی که با تجربه هستند می دانند که برای خرید رزین اپوکسی باید به چه نکاتی توجه نمایند. اما افراد مبتدی همواره در تکاپو هستند که بدانند نکات مهم در خرید رزین اپوکسی چیست و با رعایت چه نکاتی می توانند یک خرید خوب داشته باشند تا حدی که بعد از خرید و استفاده از رزین اپوکسی پشیمان نشوند. اگر چه خرید رزین اپوکسی مناسب با تجربه های بسیار به دست می آید اما در این مقاله به چند نکته ی مهم و اولیه که در خرید مناسب تاثیر بسزایی دارد را بیان خواهیم نمود.

نکات مهم در خرید رزین اپوکسی

نکاتی که در ادامه ی مقاله به آن ها اشاره می نمائیم. نکات بسیار مهمی هستند لذا شما با رعایت کردن این نکات به طور دقیق می توانید از یک خرید خوب بهره مند شوید.

اولین نکته: شما در حین خرید رزین اپوکسی ، به دو نوع ظرف برخورد می کنید یکی ظرف بزرگ تر و دیگری ظرف کوچک تر است باید بدانید ظرف بزرگ تر شما رزین اپوکسی بوده است و ظرف کوچک تر محتوی هاردنر می باشد. دانستن این نکته برای آگاهی بیشتر شما مفید می باشد.

دومین نکته: شما باید با چشم تشخیص دهید که ظرف بزرگ تر چند برابر ظرف کوچک تر است. اگر این دو ظرف مساوی باشند. یعنی شما با یک رزین اپوکسی با نسبت یک و یک مواجه هستید. اگر ظرف رزین اپوکسی دو برابر ظرف هاردنر بود یعنی شما باید به نسبت دو به یک این دو ماده را ترکیب نمائید. لازم به ذکر است که بدانید در موارد مصرف مختلف این نسبت ها باید فرق داشته باشند. مثلا نسبتی که شما در ساخت اثر با چوب استفاده می کنید باید متفاوت با نسبتی باشد که در ساخت زیورآلات استفاده می نمایید. یعنی هر سازه از نسبت معینی از رزین اپوکسی و هاردنر ساخته شده است.

سومین نکته: یک نکته ی مهم که در خرید رزین اپوکسی وجود دارد این است که در رزین اپوکسی های استاندارد روی ظرف آن ها یک برچسب وجود دارد. روی هر برچسب میزان نسبتی که شما باید از رزین اپوکسی و هاردنر را ترکیب کنید وجود دارد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید محصولی بدون برچسب خریداری کنید چرا که اگر این نسبت به هم بخورد در استفاده از آن دچار مشکل خواهید شد.

چهارمین نکته:در حین خرید رزین اپوکسی تهران، باید حتما توجه داشته باشید که ظرف های این دو ماده به طور کامل بسته باشد.پلمپ بودن این دو ماده بسیار مهم است زیرا اگر پلمپ نباشند و در مجاورت هوا قرار گیرند. این دو ماده ی شیمیایی خراب خواهند شد. 

نکات مهم در خرید رزین اپوکسی
خرید رزین اپوکسی تهران

سایر نکات مهم در خرید رزین اپوکسی تهران

پنجمین نکته: در حین خرید رزین اپوکسی تهران، دقت داشته باشید که ظروف و بسته بندی این ماده شفاف نباشد و به صورت مات یا کدر باشد. این دو ماده ی شیمیایی به نور خورشید بسیار حساس بوده و اگر در معرض آفتاب قرار بگیرند. این ماده ها زرد رنگ شده و دیگر به زیبایی پیش نخواهند بود. یکی دیگر از مواردی که باید به آن ها توجه نمود این است که به اندازه ی نیاز خود از رزین اپوکسی و هاردنر تهیه نمائید. چرا که این دو ماده اگر مصرف نشوند و تا مدت ها به صورت غیر پلمپ باقی بمانند دیگر زیبایی و شفافیت گذشته را نخواهند داشت. پس از خرید ظرف های بزرگ رزین اپوکسی در صورت نیاز کم به آن ها پرهیز نمائید. در بازار انواعی رزین اپوکسی با حجم های مختلف وجود دارد.

ششمین نکته: خوب توجه کنید که در حین خرید رزین اپوکسی تهران، اگر ظرف حاوی رزین اپوکسی را باز کردید و آن ها بو کردید، اگر به مشام شما بویی شبیه به استون برخورد کرد این رزین اپوکسی بی کیفیت بوده و موجب پائین آوردن کیفیت کار شما خواهد شد بنابراین می توانید آن را به فروشنده برگردانید و دلیل آن را نیز بگوئید. علت بوی استون در این ماده این است که برخی از فروشندگان برای کسب سود بیشتر از حلال هایی چون استون استفاده می کنند و این کار باعث بی کیفیت شدن رزین اپوکسی خواهد شد. باید بدانید که حلال اصلی رزین اپوکسی پلی آمین بوده و بویی متفاوت با بوی استون دارد. استشمام بوی پلی آمین نشانه ی کیفیت در خرید رزین اپوکسی تهران می باشد.

سایر نکات مهم در خرید رزین اپوکسی تهران
خرید رزین اپوکسی تهران

تاثیر غلظت رزین اپوکسی در خرید رزین اپوکسی

هفتمین نکته: خرید رزین اپوکسی تهران، آن هم به صورت رقیق یا غلیظ یکی دیگر از نکاتی است که باید در حین خرید رزین اپوکسی تهران به آن توجه نمود. به این صورت که رزین اپوکسی های غلیظ کاربردی متفاوت با رزین اپوکسی های رقیق دارند. برای مثال از رزین اپوکسی غلیظ در ساخت دکور های چوبی و میز و صندلی چوبی استفاده می شود. و از رزین اپوکسی رقیق در تولید کارهایی که باید رزین اپوکسی روی کار جاری شود کاربرد دارد. رزین اپوکسی های غلیظ اگر چه در حین ترکیب کردن تولید حباب به تعداد زیاد می کنند اما در ساخت زیورآلات کاربرد دارند و از زیبایی خاصی برخوردار می باشند. برای تشخیص غلظت رزین اپوکسی در حین خرید رزین اپوکسی تهران، باید از فروشنده غلظت آن را بپرسید و تاکید کنید که رزین اپوکسی غلیظ یا رقیق می خواهید. البته در برچسب روی ظرف های رزین اپوکسی این مشخصات نیز درج شده است و برای اطمینان بیشتر می توانید برچسب را مطالعه فرمایید.

تاثیر محل نگه داری در خرید رزین اپوکسی تهران

از دیگر نکات مهم در خرید رزین اپوکسی تهران، محل نگه داری این ماده ها می باشد وقتی شما به یک فروشگاه مراجعه می نمایید باید به محل نگه داری رزین اپوکسی توسط فروشنده دقت فرمایید. محل مناسب برای نگه داری رزین اپوکسی جایی است که دور از تابش نور خورشید، دور از سرمای شدید، دور از گرمای شدید و دور از رطوبت باشد. دمای مناسب برای نگه داری این مواد همان دمای اتاق یا بیست و پنج درجه ی سانتی گراد می باشد. اگر فروشگاهی این محصولات را در مکانی غیر مناسب قرار داده بود از خرید رزین اپوکسی تهران از آن فروشگاه خودداری نمائید.

تاثیر غلظت رزین اپوکسی در خرید رزین اپوکسی
خرید رزین اپوکسی تهران

تاثیر فروشگاه بر خرید رزین اپوکسی

جالب است بدانید که تمام موارد بالا تاثیر بسزایی در خرید رزین اپوکسی تهران داشتند اما مهم ترین نکته که می تواند خوب یا بد بودن خرید شما را به طور قطعی مشخص کند فروشگاهی است که شما از آن رزین اپوکسی را خریداری می کنید. وقتی شما به یک فروشگاه معتبر مراجعه می کنید حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد خرید رزین اپوکسی تهران نداشته باشید. فروشندگان این فروشگاه معتبر شما را یاری می کنند و با کیفیت ترین مواد را که مناسب شما است به شما تحویل می دهند. فروشگاهی که ما در خرید رزین اپوکسی تهران، انتخاب می کنیم باید با سابقه و خوش نام باشد چرا که برخی از فروشگاه ها برای به دست آوردن سود بیشتر به فروش رزین اپوکسی های بی کیفیت اقدام می کنند و حاصل این بی کیفیتی خراب شدن کار شما است. به همین منظور ما به شما امروز یک فروشگاه خوش نام و دارای سابقه را در تهران معرفی می نمائیم نام این فروشگاه رنگ فرداد است و شما می توانید تمام محصولات مربوطه را نیز از این فروشگاه با بیشترین کیفیت و کم ترین قیمت دریافت نمایید. قیمت رزین اپوکسی بالا است لذا در حین خرید رزین اپوکسی تهران نباید هیچ کوتاهی انجام دهید برخی از فروشگاه ها اجناس بی کیفیت را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند ولی فروشگاه رنگ فرداد این محصولات را بسیار با کیفیت به فروش می رساند. اگر چه سودی کم تری را سهم خود می کند اما به جای سود اعتماد مشتریان را به دست می آورد. از این رو اگر شما به فکر خرید رزین اپوکسی تهران هستید می توانید همین حالا به فروشگاه رنگ فرداد مراجعه نمایید و از کیفیت کار آن ها بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

تاثیر غلظت رزین اپوکسی در خرید رزین اپوکسی
خرید رزین اپوکسی تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما