خرید رنگ آکریلیک ارزان به صورت تضمینی

خرید رنگ آکریلیک ارزان با شناخت کامل نسبت به آن

همیشه قبل از اینکه نسبت به خرید یک چیزی مانند خرید رنگ آکریلیک ارزان اقدام کنید سعی کنید اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشید تا در صورت گران بودن یا ارزان بودن بیش از حد متوجه شوید و بتوانید بهترین رنگ را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. پس از چندین دهه استفاده­ی گسترده از رنگ­های پلاستیک، روغنی و سایر رنگ­ها در خانه ­ها و مکان­های مختلف، با تولید و گسترش رنگ آکریلیک انقلابی پدید آمد که به علت مزایای گسترده­ای که در این مقاله به آن اشاره خواهیم داشت خرید رنگ آکریلیک ارزان بسیار طرفدار پیدا کرد.

به همین دلیل در این مطلب می­خواهیم اطلاعات کاملی در مورد نکات قبل و بعد از خرید رنگ آکریلیک ارزان در خدمت شما قرار دهیم که پیدا کردن رنگی با کیفیت و قیمتی مناسب در گرو شناخت کامل شما نسبت به آن خواهد بود.

خرید رنگ آکریلیک ارزان با شناخت کامل نسبت به آن
خرید رنگ آکریلیک ارزان و با کیفیت، تضمین کننده­ ی زیبایی سطوح داخلی و خارجی

خرید رنگ آکریلیک ارزان چه مزایایی دارد؟

با فرض اینکه در خرید رنگ آکریلیک ارزان، کیفیت آن دست نخورده باقی مانده باشد مزایای بی نظیری برای این نوع رنگ بیان می­کنند که در ادامه به آنها می­پردازیم. اما قبل از آن توجه داشته باشید که خرید رنگ آکریلیک ارزان و البته با کیفیت را ما از بخواهید چرا که قیمت پایین به منزله­ی کیفیت پایین آن نبوده و در عناوین بعدی راه­های تشخیص مرغوبیت رنگ آکریلیک را نیز بیان خواهیم کرد.

  1. قابلیت شستشو: این قابلیت بخصوص برای زوج­های جوان که در آینده بچه دار خواهند شد یا در حال حاضر کودک دارند بسیار مهم است چرا که بخاطر شیطنت­ها و بازی­های کودک هر لحظه امکان کثیف شدن دیوار نیز هست لذا اگر دیوار قابل شستشو نباشد کل جلوه­ی دیوار به راحتی از بین می­رود.
  2. خشک شدن سریع: رنگ آکریلیک به سرعت خشک می­شود لذا نگرانی از بابت این موضوع نخواهید داشت، مخصوصا کسانی که در همان محل نیز در حال زندگی کردن هستند.
  3. مقاومت در برابر UV: برای خانه­هایی که نورگیر قوی دارند، نور خورشید می­تواند رنگ دیوار را به مرور تضعیف کرده و از بین ببرد اما با خرید رنگ آکریلیک ارزان و مقاوم به UV این اتفاق رخ نخواهد داد.
  4. مقاومت در برابر سایش: یکی از دغدغه­های افراد هنگام خرید رنگ آکریلیک ارزان، سایش پذیری این رنگ است که خوشبختانه نسبت به این فاکتور نیز مقاومت خوبی از خود نشان می­دهد.
  5. انعطاف پذیری بسیار بالا برای کاربرد بر روی سطوح: یکی از مزایای بزرگ رنگ آکریلیک این است که بر روی کلیه­ی سطوح مانند چوبی، فلزی، نمای داخلی و خارجی، دیواری که از قبل رنگ خورده باشد، دیوار آجری، سیمانی، گچی و حتی بر روی شیشه قابل استفاده است و هیچ محدودیتی ندارید.
  6. سازگاری با محیط زیست: یکی از شکایت­های عمده­ای که از رنگ روغنی می­شود بوی بسیار بد آن است که بخاطر حلال شیمیایی و نفتی آن بوی نامطبوعی در فضا ایجاد می­کند که برای سلامتی نیز مضر است اما خوشبختانه با خرید رنگ آکریلیک ارزان از طریق ما، با آب به راحتی اقدام به حل کردن رنگ کرده و از بوی بد آن نیز خلاص شوید.
  7. قیمت نازل­تر: در مورد رنگ روغنی چنین موضوعی عنوان نمی­گردد اما خرید رنگ آکریلیک ارزان را بیان می­کنیم چون تا حد زیادی صرفه جویی در هزینه­ها ایجاد می­گردد.
  8. مناسب برای تمامی افراد: به دلیل اینکه هیچ بویی از این رنگ در فضا پخش نمی­شود برای کسانی که مشکلات ریوی داشته باشند نیز کاملا مناسب است و هیچ خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.
  9. ضد گرد و غبار و آلودگی: چنانچه در محیط کویری زندگی می­کنید و گرد و غبار از طریق کولر آبی، پنجره یا هر روش دیگری وارد خانه­ی شما می­شود، برای دیواری که با رنگ آکریلیک رنگ آمیزی شده باشد هیچ مشکلی پدید نمی­ آید.
  10. نگهداری طولانی مدت: در صورتی که درب بطری یا فضای نگهدارنده­ی رنگ آکریلیک کاملا مناسب باشد و در دمای مناسب 5 تا 35 درجه نگهداری شود، تا 30 ماه قابلیت نگهداری بدون آسیب رسیدن به کیفیت آن وجود دارد.
  11. تنوع رنگ: تنوع رنگ آکریلیک بسیار زیاد است و به راحتی جوابگوی هر نوع دکوراسیون و طراحی داخلی با هر نوع رنگ زمینه­ای خواهد بود و از این بابت اصلا نگران نباشید.

توجه داشته باشید که فروش رنگ آکریلیک ارزان از طریق ما کاملا تضمینی است و کیفیت نهایی کار کاملا قابل مشهود بوده و چیزی جز رضایت شما را نخواهد داشت. اما بد نیست با چند عیب جزئی رنگ آکریلیک نیز آشنا شوید هر چند که سلیقه­ای است و شاید برای عده­ای اصلا این موارد مهم نباشد:

  1. براقی و جلای رنگ آکریلیک کاملا شبیه به رنگ روغنی است حتی اگر از نوع براق رنگ آکریلیک استفاده شود.
  2. تمیز کردن گرد و غبار و کثیفی از روی آن نسبت به رنگ روغنی بیشتر زمان می­برد.
  3. با قلم مو جای آن بر روی دیوار باقی می­ماند و حتما باید غلتک باشد.
  4. تا 90% ضدآب است البته به شرط اینکه با شلنگ آب نخواهید دیوار را بشویید!!
خرید رنگ آکریلیک ارزان چه مزایایی دارد؟
تنوع رنگ زیاد با خرید رنگ آکریلیک ارزان

نکات خرید رنگ آکریلیک ارزان

اکنون که با مزایا و معایب خرید رنگ آکریلیک ارزان (در واقع ارزان بودن هم به دلیل قیمت مشتری پسند و کمتری که ما ارائه می­کنیم و هم در مقایسه با رنگ روغنی که ارزان­تر است) آشنا شدید و در صورتی که این نوع رنگ را برای رنگ آمیزی ساختمان و یا کلا فضای خود انتخاب کرده­اید حتما نکات زیر را هنگام خرید رنگ آکریلیک ارزان دقت داشته باشید:

  1. از نقاش خود بخواهید که رنگ را خریداری کند چرا که تجربه ­ی به مراتب بیشتری داشته و می­تواند با توجه به ویژگی­های سطوح مورد نظر شما برای رنگ آمیزی فاکتورهای مؤثر در کیفیت نهایی کار را در نظر گرفته و بهترین نوع را از ما خریداری نماید.
  2. درب قوطی، تیوب و یا فرم مدادی که حاوی رنگ آکریلیک هست کاملا درب محکمی داشته باشد تا هیچ هوایی قابل نفوذ نباشد زیرا در این شرایط رنگ به ظاهر خوبی خریداری کرده­اید اما جریان هوا در طی این مدت کیفیت آن را کاهش داده است.
  3. معمولا خرید رنگ آکریلیک ارزان باید به صورت؛ به ازای هر 5 متر مربع 1 کیلوگرم از رنگ باشد.
  4. ما به شما برندهای معتبر ارائه می­کنیم تا با وجود خرید رنگ آکریلیک ارزان کیفیت بسیار بالایی داشته باشد این برندهای خارجی شامل: Golden، Liquitex، Winsor & Newton، M. Graham & Co و Daler – Rowney هستند.
نکات خرید رنگ آکریلیک ارزان
خرید رنگ آکریلیک ارزان با برند Golden
  • پس از خرید رنگ آکریلیک ارزان باید مقدار آبی که به آن اضافه می­کنید هم مناسب باشد. 25% کل مقدار رنگ باید آب به عنوان حلال اضافه شود.
  • در صورتی که دیوار از قبل دارای رنگ بوده باشد، به پرایمر هم نیاز خواهید داشت.
  • در هنگام خرید رنگ آکریلیک ارزان به مشتریان خود توصیه می­کنیم که بین 1 تا 2 هفته پس از رنگ کاری اقدام به تمیز کردن سطوح (البته با دستمال مرطوب نه با شلنگ آب) کنید. کمتر جایی را سراغ خواهید داشت که این نکته­ی مهم را به شما بگویند.
  • در صورتی که دیوار به علت نفوذ آب مرطوب هست مخصوصا سقف­هایی که ایزوگام نشده­اند، ابتدا ایزوگام کنید، سپس صبر کنید تا سطح کاملا خشک شود و سپس رنگ آکریلیک بخرید. چون آب حلال رنگ آکرولیک است، سقف هم رطوبت داشته و غلظت آن را بهم می­زند.
  • در رنگ آکریلیک ارزان دقت داشته باشید که با وجود کاربرد این رنگ در نمای بیرونی و مقاومت آن به UV اما نباید در جایی استفاده شود که دائما نور خورشید با شدت زیاد به آن برخورد دارد و این نکته­ی مهم دیگری است که به خریداران عزیز خود توصیه می­کنیم.
نکات خرید رنگ آکریلیک ارزان
خرید رنگ آکریلیک ارزان با اطلاع از نکات خرید

نشانه ­های کیفیت عالی و جنس مرغوب هنگام خرید رنگ آکریلیک ارزان

مجموعه­ی ما با دارا بودن کادری مجرب و بسیار حرفه­ای همیشه سه اصل مهم را در نظر داشته است، کیفیت بالا، قیمت مناسب و رضایت مندی مشتری. لذا به عنوان حسن ختام این مطلب و نشان دادن حسن کار و تضمین بالای رنگ­های آکریلیک خریداری شده نکات و نشانه­های طلایی را عنوان می­کنیم که به کمک آن می­توانید تشخیص دهید که آیا خرید رنگ آکریلیک ارزان با کیفیت قابل قبولی هم همراه بوده است یا خیر؟ لذا برای این کار یک قوطی رنگ به عنوان نمونه یا Tester خریداری کنید سپس بر روی یک سطح به مقدار کم کار کرده و نشانه­های زیر را جستجو کنید:

  1. در صورتی که کیفیت نیز همراه با خرید رنگ آکریلیک ارزان شما بوده باشد، وقتی 24 ساعت از رنگ آمیزی گذشته باشد و 3 سری رنگ زده باشید نباید هیچ اثری از حفره شدگی یا ترک خوردگی ایجاد شده باشد.
  2. موج دار بودن دیوار نباید نمایان باشد.
  3. پوشش باید به حدی ایجاد شده باشد که رنگ زیرین دیده نشود.

در صورتی که نشانه­های زیر را مشاهده نکردید یعنی رنگ بسیار با کیفیتی در اختیار دارید، البته هنر دست نقاش و تجربه­ی او هم بسیار تأثیرگذار است!

با توجه به اینکه امروزه فروشندگان خرید رنگ­­های ساختمانی به شدت افزایش پیدا کرده است، پیدا کردن رنگ با کیفیت و خرید رنگ آکریلیک ارزان به صورت تضمینی واقعا پروسه­­ی سختی است و علاوه بر دانش فنی فردی باید کاملا از اعتبار فروشنده نیز آگاه باشید.

این مجموعه در طی سال­ها فعالیت خود با محوریت قرار دادن سه اصل مهم یاد شده، در بین سایر رقبا موفقیت بسیار زیادی را کسب کرده به نوعی که به جرأت می­توان گفت که از معدود گزینه­هایی است که کیفیت بالا را در کنار قیمتی نازل و باورنکردنی پیدا خواهید کرد. در این مقاله سعی کردیم، صفر تا صد خرید رنگ آکریلیک ارزان را با شما مرور کنیم تا با اطلاعاتی کامل نسبت به انتخاب و سپس خرید آن اقدام کنید.

توجه داشته باشید پیدا کردن مرکزی معتبر و مطمئن نه تنها سبب می­شود هزینه­های شما به هدر نرود و رضایت داشته باشید بلکه روی زیبایی سطوحی نیز که قصد رنگ آمیزی دارید به شدت تأثیرگذار است چرا که رنگ­های بی کیفیت به سرعت خود را نشان داده و جلوه­ی کلی نمای شما را از بین­ می­برند.

نشانه ­های کیفیت عالی و جنس مرغوب هنگام خرید رنگ آکریلیک ارزان
خرید رنگ آکریلیک ارزان همراه با کیفیت بالا و تأثیر شگرف آن بر زیبایی سطح

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com




دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما