نمایندگی فروش رنگ آکریلیک ساختمانی در سراسر کشور

فروش رنگ آکریلیک ساختمانی و دلیل محبوبیت آن در بازار

قطعا مطالب زیادی در مورد انواع رنگ­های ساختمانی مانند بلکا، مولتی کالر، پتینه، روغنی و پلاستیک خوانده­اید و متعجب هستید که چرا فروش رنگ آکریلیک نسبت به سایر رنگ­ها سهم بسیار بیشتری را به خود اختصاص می­دهد. البته در نظر داشته باشید که بسته به شرایط مختلف یک رنگ خاصی برای شما مناسب­تر خواهد بود لذا قصد نداریم تأکید کنیم که سایر رنگ­ها اصلا مناسب نبوده و فروش رنگ آکریلیک ساختمانی به معنای بهترین گزینه بودن آن برای استفاده­ی شماست.

یکی از اصلی­ترین محبوبیت و علت عمده­ی نرخ بالای فروش رنگ آکریلیک ساختمانی بدون بو بودن در مقایسه با رنگ روغنی و قابل شستشو بودن آن در مقایسه با رنگ پلاستیک است. البته توجه داشته باشید که سایر رنگ­های ساختمانی نیز مزیت و معایب خاص خود را دارند مثلا رنگ بِلکا بیشتر برای مکان­هایی که خواص ضد صوت و عایق گرمایی خوبی بخواهند استفاده می­گردد و کمتر گرد و غبار را به خود نشان می­دهد و مولتی کالر نیز بیشتر جنبه­ی تزئینی دارد و استفاد­ه­ی آن بیشتر تزئینی است.

میزان فروش رنگ آکریلیک ساختمانی تا چند سال گذشته که تولیدات داخلی چندان باکیفیتی نداشت بسیار پایین بود مخصوصا که خرید آن از لحاظ اقتصادی بسیار گران قیمت محسوب می­شد.

فروش رنگ آکریلیک ساختمانی و دلیل محبوبیت آن در بازار
فروش رنگ آکریلیک ساختمانی بهترین جایگزین رنگ­های روغنی و پلاستیک

روش­ها و عوامل مؤثر بر قیمت نهایی رنگ آکریلیک

به طور کلی شرکت­های سازنده و صنایع پتروشیمی روش­های متفاوتی برای فروش رنگ آکریلیک ساختمانی در پیش می­گیرند که یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت نهایی فروش نیز هست. معمولا بازارهای هدف برای رنگ اکریلیک ساختمانی، نقاش­ها، افراد هنرمند و افراد مختلف برای رنگ آمیزی ساختمان و نمای خود هستند. اگر به طور کلی بخواهیم عوامل مؤثر بر قیمت نهایی فروش رنگ آکریلیک ساختمانی را بررسی کنیم عبارتند از:

  1. کیفیت مواد اولیه: یکی از عواملی است که هم بر کیفیت نهایی رنگ تولیدی و هم بر قیمت نهایی آن اثرگذار است که به هر میزان بهتر باشد نتیجه­ی نهایی نیز رضایت بخش­­تر خواهد شد.
  2. مواد اولیه­ی مصرفی: علاوه بر کیفیت نوع مواد اولیه نیز بسیار تأثیرگذار هستند به عنوان مثال در فروش رنگ آکریلیک ساختمانی، نوع حاوی سیلیکون مقاومت بهتری در نمای ساختمان از خود نشان داده و قیمت بالاتری نیز دارد.
  3. نوع رزین
  4. حجم رنگ مصرفی: قطعا از بدیهی ­ترین عوامل مؤثر بر قیمت فروش رنگ آکریلیک ساختمانی است و در صورت مصرف زیاد می­توانید به قیمت عمده نیز خریداری کنید تا قیمت تمام شده بسیار مقرون به صرفه­تر باشد.
  5. نوع رنگ: فروش رنگ آکریلیک ساختمانی در انواع مات، نیمه براق، براق و نما (آب گریز و حاوی سیلیکون) بوده که هر کدام قیمت­های متفاوتی را به خود گرفته­اند.
  6. شرکت تولیدی رنگ: قطعا هر شرکت سیاست­های قیمت گذاری خاص خود را داشته که بر قیمت نهایی آن نیز تأثیر می­گذارد.
  7. تورم و نوسان ارز: تورم و نوسان ارز را هم می­دانیم که بر هر کالایی تأثیرگذار است.
  8. شیوه­ی پرداخت: قیمت فروش برای کسانی که اصطلاحا دست به نقد هستند پایین­تر از خرید اقساط و شرایطی است.
  9. مکان خرید: این عامل را در جلوتر به عنوان روش­های خرید رنگ آکریلیک بررسی می­کنیم.
روش­ها و عوامل مؤثر بر قیمت نهایی رنگ آکریلیک
فروش رنگ آکریلیک ساختمانی با هدف زیبایی بخشیدن به منازل شما

بر اساس روش­های فروش رنگ آکریلیک ساختمانی، شیوه ­های خرید گوناگونی نیز پیش روی خریداران خواهد بود که شامل:

  1. فروش آنلاین: یکی از روش­های ساده و بسیار مقرون به صرفه در وقت و هزینه برای افراد خرید، فروش اینترنتی است که در اسرع وقت صورت می­گیرد و به راحتی می­توانید در هر جایی با سرچ در اینترنت به مقایسه ­ی قیمت­ها بپردازید.
  2. فروش عمده درب کارخانه: برخی از شرکت­های تولیدی رنگ آکریلیک ساختمانی از داخل کارخانه نیز امکان فروش دارند که برای افراد خریدار بسیار مناسب­تر تمام خواهد شد.
  3. مغازه ­های رنگ فروشی: یکی از روش­های روتین فروش هر کالایی از جمله فروش رنگ آکریلیک ساختمانی پخش محصولات در مغازه­های رنگ فروشی در سطح شهر و استان تولیدی و سایر استان­هاست. با این حال این روش برای افراد خریدار از لحاظ عدم توانایی در مقایسه و کیفیت تمام رنگ­های فروشی در این مغازه­ها چندان مناسب نیست.
  4. نمایندگی­ های فروش: یکی از روش­های عالی امکان فروش از طریق نمایندگی­های رسمی است. تأسیس این نمایندگی­ها در سطح شهرها به افراد خریدار این امکان را می­دهد تا با قیمت بسیار مناسب در سرتاسر کشور امکان فروش رنگ آکریلیک ساختمانی برای آنها وجود داشته باشد.
روش­ها و عوامل مؤثر بر قیمت نهایی رنگ آکریلیک
ماندگاری و آب گریز بودن از علل محبوبیتت رنگ آکریلیک ضد آب

مزایای گسترده­ علت نرخ بالای فروش رنگ آکریلیک ساختمانی

رنگ آکریلیک ساختمانی با مزایای بسیار متنوع خود تقریبا هر سلیقه و شرایطی را پوشش داده و مناسب تمامی مکان­هاست. همین امر سبب شد تا شرکت­ها و صنایع پتروشیمی داخلی را به فکر تولید این رنگ­ها انداخته و کیفیت تولید خود را تا حد تولیدات خارجی بالا ببرند ضمن اینکه قیمت تمام شده­ ی رنگ اکریلیک را نیز بسیار پایین آورد.

به همین دلیل دقت داشته باشید که با توجه به کیفیت مشابه تولیدات داخلی با محصولات خارجی همان مزایا را نیز دریافت خواهید کرد که در این قسمت با تمامی این موارد آشنا می­شوید:

  1. رنگ آکریلیک ساختمانی رنگی فاقد بو

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که یکی از علل اصلی فروش رنگ آکریلیک ساختمانی و سهم فروش بالای آن در بازار این است که هیچ بویی هنگام کار کردن با رنگ آکریلیک تولید نمی­شود و همین امر محبوبیت آن را بسیار بالا برده است اما چطور؟ چون رنگ آکریلیک ساختمانی برای حل شدن و رقیق سازی به آب نیاز داشته و حلال آلی نیاز نخواهید داشت. همچنین کسانی که مشکل ریوی داشته باشند هم برای اجرای این رنگ به مشکل برنخواهند خورد و یا چنانچه در حین رنگ آمیزی در خانه حضور داشته باشید نیز خطری سلامتی شما را متوجه خود نخواهد ساخت. ضمن اینکه به دلیل عدم وابستگی به حلال آلی، به محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی­کند.

2. پروسه ­ی رنگ آمیزی را تا حد زیادی کوتاه­تر کنید

فروش رنگ آکریلیک ساختمانی به دلیل زود خشک شدن آن نیز بالا بوده است که بزرگ­ترین مزیت چنین ویژگی در یک رنگ ساختمانی برای فرد خریدار این است که در طی مدت زمان کمتری رنگ آمیزی ساختمان تمام خواهد شد. تقریبا خشک شدن سطحی رنگ آکریلیک 1 ساعت و عمقی آن نهایتا 3 ساعت زمان می­برد.

3. خرید رنگ کم می­شود

معمولا نمایندگی­ها هنگام فروش اکریلیک، به خریداران توصیه می­کنند که تقریبا به ازای هر 5 متر مربع به 1 یا 2 کیلوگرم رنگ نیاز خواهید داشت لذا هزینه­ های خرید شما به شدت کم می­شود.

4. تمامی سطوح قابل رنگ شدن هستند

هنگام فروش رنگ  اکریلیک از رایج­ترین سؤالات و دغدغه­ های خریداران این است که آیا سطح آنها قابلیت رنگ گرفتن با رنگ آکریلیک را دارد یا خیر؟ به عنوان مثال سطوح فلزی، چوبی، گچی، آجری، بتنی، سیمانی و غیره را می­توان به طور کامل با رنگ آکریلیک رنگ آمیزی کرد و هیچ مشکلی نیز برای آن ایجاد نخواهد شد.

5. تمیزی بدون دردسر

یکی دیگر از بزرگ­ترین مزیت­هایی سبب افزایش فروش رنگ آکریلیک ساختمانی شده، قابلیت تمیز کردن راحت و سریع آن از هرگونه آلودگی، جای لک، گرد و غبار، اثر چربی و غیره است. در واقع به علت اینکه رنگ آکریلیک آب گریز بوده و جاذب گرد و غبار نیست تمیز کردن آن اصلا دردسری ندارد و با یک دستمال مرطوب به راحتی انجام خواهد شد. اما توجه داشته باشید که اگر قبلا بر روی دیوار رنگ پلاستیک کار شده حتما باید بر روی آن پرایمر زده شود در غیر این صورت کیفیت شستشوی آن پایین خواهد بود.

6. ترمیم پذیری راحت و کم خرج

عامل بعدی در فروش بالای این نوع رنگ ترمیم پذیری بدون دردسر آن است و تنها کافی است محل آسیب دیدگی را مجددا رنگ آمیزی کنید که برخلاف کاغذ دیواری نیازی به تعویض کل آن نیست. همچنین رنگ­های ساختمانی دیگر مانند بلکا و مولتی کالر نیز این ویژگی را نداشته و همین امر سبب افزایش فروش رنگ اکریلیک نسبت به سایر رنگ­­ها شده است.

مزایای گسترده­ علت نرخ بالای فروش رنگ آکریلیک ساختمانی
اجرای رنگ آکریلیک ساختمانی با پوشش تنوع رنگ رسمی، ساده و حتی فانتزی

7. ترک خوردگی؟ هرگز!

مشکلی که برای اکثر رنگ­ها پس از خشک شدن رخ می­دهد پوسته پوسته شدن و ترک خوردن آن است که رنگ آکریلیک اصلا چنین مشکلی نخواهد داشت.

8. رنگ آمیزی مقاوم با انتخاب رنگ آکریلیک

کاربرد رنگ آکریلیک حتی برای نمای بیرونی نیز واقعا شگفت انگیز است! این نوع رنگ به دلیل آب گریز بودن و البته با داشتن ذرات سیلیکونی نسبت به کلیه­ی شرایط آب و هوایی با شدت متوسط مقاوم است و همین امر فروش رنگ آکریلیک ساختمانی را بالاتر برده است.

9. هزینه ­ی رنگ آمیزی به شدت پایین­تر

هزینه ­ی رنگ آمیزی با رنگ آکریلیک نسبت به رنگ­های تزئینی مولتی کالر و پتینه و حتی روغنی بسیار پایین­تر است و با وجود هزینه­ی بیشتر نسبت به پلاستیک اما مزایای آن بسیار فوق العاده بوده و هم ارز با رنگ­های گران قیمت­تر نیز هست. همچنین خرید رنگ اکریلیک ساختمانی در نمایندگی­های فروش سراسر کشور با قیمت بسیار معقول­تری صورت می­پذیرد.

10. تنوع رنگ فوق العاده بالا

مزیت دیگری که سبب نرخ بالای فروش رنگ آکریلیک ساختمانی شده، تنوع رنگ فوق العاده ­ی آن است. این مزیت دو نکته دارد: یکی اینکه تمامی افراد با هر نوع سلیقه­ ای می­توانند رنگ مورد علاقه­ ی خود را انتخاب و از این حیث فروش آن محدودیت سلیقه و بازار هدف ندارد و هم اینکه تنوع رنگی آن از ساده گرفته تا رسمی و فانتزی را شامل شده و مناسب رنگ آمیزی تمامی بخش­های خانه است.

11. طول عمری زیاد و با اطمینان

چنانچه در مورد قیمت آن این سؤال ایجاد شده که شاید کیفیت پایینی داشته باشد و مجبور به تجدید رنگ پس از مدت زمان کوتاهی شوید باید بگوییم اصلا جای نگرانی نیست. دلیل ارزان­تر بودن قیمت فروش رنگ آکریلیک ساختمانی عدم نیاز به حلال آلی و مواد اولیه­ی ارزان­تر است ضمن اینکه اگر قبلا بر روی دیوار رنگ روغن باشد نیاز به پرایمر هم نخواهید داشت. همین ویژگی­ها سبب شده که با وجود مزایای بسیار متنوع و کیفیت بالا قیمت پایین­تر و رقابتی داشته باشد.

فروش رنگ آکریلیک ساختمانی با بازارهای هدف گوناگون صورت می­پذیرد که مزایای گفته شده در کنار کیفیت بالا نرخ فروش آن را افزایش داده است. فروش از طریق نمایندگی­های رسمی هم تضمین کننده­ی کیفیت بوده و هم با قیمت بسیار مناسبی خواهد بود.

مزایای گسترده­ علت نرخ بالای فروش رنگ آکریلیک ساختمانی
خرید رنگ آکریلیک ساختمانی مناسب برای نمای داخلی منازل

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما