خرید رنگ کاهگل تبریز کاملا قابل شستشو

انواع کاهگل صنعتی

معماری بومی ایران یکی از اصیل ترین و غنی ترین نمونه های معماری در دنیا است. زیرا برای هر منطقه به اقتضای شرایط اقلیمی و جغرافیایی، سبک خاصی وجود دارد که با طبیعت آن منطقه کاملا سازگار است. البته کاهگل در معماری سنتی ایران جایگاه ویژه ای داشته است. رنگ کاهگل تبریز این جاگاه ویژه را با ویژگیهای خاص برای شما تامین میکند.

این ملات طبیعی علاوه بر مزایای بسیار زیادی که داشته، از نقطه نظر زیبایی نیز بسیار قابل توجه است. البته هر چیزی که منشاء طبیعی داشته باشد؛ به چشم انسان بسیار زیبا و دلنشین است.

به منظور بهره گیری از زیبایی های کاهگل، رنگ هایی ساخته شده اند که کاملا شبیه به کاهگل سنتی هستند. با این تفاوت که معایب آن را ندارند. البته این ویژگی به علت وجود ترکیبات سیلیکونی در ترکیب کاهگل های مصنوعی و مدرن است. کاهگل مصنوعی انواع مختلفی دارد و کاهرنگ ( رنگ کاهگل) یکی از این ترکیبات جدید است. رنگ کاهگل تبریز یکی از برندهای مرغوب و معتبر در زمینه تولید کاهرنگ می باشد.

ترکیبات موجود در کاهرنگ ضد آب تبریز موجب افزایش خاصیت چسبندگی آن شده و باعث می شوند تا محصول آب گریز شود. در نتیجه در آب حل نشده و برخلاف کاهگل طبیعی بر اثر بارش باران آسیب نمی بیند. با این روش یکی دیگر از عیب های کاهگل که نیاز به مرمت سالانه می باشد را نیز مرتفع کرده است.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب تهران

اجرای رنگ کاهگل ضد آب تبریز
کاهرنگ تبریز قابل شستشو

رنگ کاهگل تبریز

در ترکیب رنگ کاهگل تبریز از کاه طبیعی، آب و رزین های سیلیکونی استفاده شده است. مواد سیلیکونی با افزایش خاصیت چسبندگی؛ موجب می شوند تا ملات حاصل خاصیت آب گریزی داشته و کاملا ضد آب و قابل شستشو باشد.

از این خاصیت کاهرنگ نانو تبریز برای استفاده به عنوان عایق های رطوبتی استفاده می شود. پشت بام، دیوارهای خارجی، سقف و نمای بیرونی ساختمان، دکوراسیون داخلی، حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، هتل و رستوران ها، فضاهای شهری و پارک ها و… از جمله مواردی هستند که می توان در آنها از رنگ کاهگل تبریز استفاده کرد.

برای استفاده از رنگ کاهگل تبریز هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. زیرا کاهرنگ تبریز خاصیت چسبندگی بالایی دارد و به آسانی بر روی کلیه سطوح می چسبد. سطوح مختلف مانند گچ، سیمان، فلز، شیشه، سنگ، کناف، یونولیت، سرامیک و.. را می توان با رنگ کاهگل پوشش داد.

بیشتر بخوانید: رنگ کاهگل اصفهان ضد آب و قابل شستشو

کاهگل صنعتی تبریز
کاهرنگ صنعتی تبریز

روش اجرا

اجرای رنگ کاهگل تبریز به تخصص و تجهیزات خاصی نیازی ندارد و بسیار سریع و آسان انجام می گیرد. فقط باید مقداری آب به آن اضافه شود تا رنگ خمیری شکل به دست آید. سپس با کمک ابزارهایی مانند انواع کاردک، قلم مو، غلطک نقاشی، پیستوله و یا حتی ماله می توان سطح را با رنگ کاهگل تبریز پوشش داد.

رنگ کاهگل سطح را به طور کامل و صاف و یکدست می پوشاند. در صورت تمایل می توان چندین مرتبه این پوشش را اجرا کرد تا لایه های ضخیم تری به دست آید. همچنین بسته به سلیقه می توان مقدار کاه را اضافه کرد. کاهرنگ ضد آب تبریز در رنگ های متنوعی تولید می شود و می تواند تمام سلایق را پوشش دهد. کاهرنگ تبریز بسیار انعطاف پذیر است و کار با آن آسان است. می توان طرح های مختلفی را با کمک انواع شابلون بر روی سطوح اجرا کرد.

رنگ کاهگل ضد آب فرداد
رنگ کاهگل ضد آب فرداد

مزایای رنگ کاهگل تبریز

رنگ کاهگل تبریز در برابر باران های اسیدی و انواع حلال های آلی کاملا پایدار است و تجزیه نمی شود. همچنین اشعه فرابنفش خورشید نیز بر روی آن تاثیری ندارند. کاهگل صنعتی تبریز به علت دارا بودن چسبندگی بالا و خواص ضد آب؛ به راحتی سطوح چسبیده و در آب حل نمی شود. در نتیجه عمر مفید زیادی داشته و بر خلاف کاهگل سنتی نیازی به بازسازی های مداوم و سالانه ندارد.

با توجه به اینکه سطح حاصل از کاهرنگ صنعتی تبریز هیچ گونه ترک یا شکافی ندارد و کاملا یکپارچه است؛ عایق بسیار ایده آلی بوده و نشت رطوبت و بخار در آن اتفاق نمی افتد.

کاهرنگ تبریز قابل شستشو است و به راحتی می توان با آب و یا حتی انواع مواد شوینده آن را تمیز کرد. بدون اینکه آسیب ببیند و یا دچار تغییر رنگ شود.

اجرای رنگ کاهگلی ضد آب تبریز
اجرای رنگ کاهگلی ضد آب تبریز

خرید رنگ کاهگل تبریز

رنگ کاهگل تبریز کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد. برای خرید این محصول باید به نمایندگی های رسمی مراجعه شود. تا ضمن برخورداری از خدمات مشاوره، ضمانت نامه محصول نیز دریافت شود. در این صورت می توان مطمئن بود که محصول اصلی بوده و کاملا مطابق با استاندارد می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما