خرید رنگ کاهگل قزوین بدون تغییر رنگ

رنگ کاهگل قزوین

با وجود مزایای بسیار زیاد کاهگل سنتی؛ به علت برخی معایب استفاده از این ملات طبیعی و باستانی کم شده است. آسیب پذیر بودن در برابر وزش باد و بارش باران و همچنین نیاز به مرمت و بازسازی مداوم، مراحل تهیه و اجرای طولانی و وقت گیر، نیاز به فرد با تجربه برای اجرای آن؛  از جمله معایب عمده‌ی کاهگل سنتی است. برای بهره مندی از مزایای کاهگل سنتی و رفع عیب های آن؛ مواد سیلیکونی به ترکیب آن اضافه شده است. این مواد خواص کاهگل سنتی را ارتقا داده و عیوب آن را برطرف کرده اند که در رنگ کاهگل قزوین این مورد مشاهده می شود.

رنگ کاهگل قزوین یا به عبارتی همان کاهرنگ از ترکیب مواد تشکیل دهنده‌ی کاهگل سنتی و رزین های پلیمری سیلیکون تهیه می شود. این رنگ جدید دارای خواص ویژه ای می باشد. از جمله می‌توان به خاصیت ضد آب بودن و همچنین چسبندگی بسیار بالای آن اشاره کرد.

رنگ کاهگل قزوین کاملا ضد آب است؛ بنابراین یک عایق رطوبتی بسیار عالی محسوب می‌شود و حتی می توان به جای ایزوگام از آن استفاده کرد. این ویژگی باعث شده برای استفاده در مناطق مرطوب و پرباران بسیار مناسب و سودمند باشد. زیرا هم به عنوان عایق جلوی نشت رطوبت و بخارات را می‌گیرد و هم موجب زیبایی ساختمان و خلق نماهای سنتی می‌شود.

رنگ کاهگل قزوین بسیار چسبنده است و به راحتی در تمام ترک ها و شکاف ها نفوذ کرده و به سطح زیرین می‌چسبد. در نتیجه سطوح یکپارچه و بی نقص ایجاد شده و موجب افزایش استحکام و مقاومت ساختمان نیز می شود. به همین دلیل می‌توان از رنگ کاهگل قزوین برای خلق دکوراسیون‌های سنتی، عایق بندی و نیز بازسازی و مرمت سازه های قدیمی و آثار باستانی استفاده کرد. در ضمن امکان نفوذ رطوبت و بخار آب و همچنین اسکان و لانه گزینی جوندگان کوچک و حشرات نیز از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: خرید کاهرنگ نانو با ضمانت 10 ساله

اجرای رنگ کاهگل ضد آب قزوین
اجرای رنگ کاهگل ضد آب قزوین

ویژگی های رنگ کاهگل‌ قزوین

برای اجرای کاهگل طبیعی؛ باید حتما ملات و مصالح از یک جنس بوده و با هم هماهنگی و هم خوانی داشته باشند. در نتیجه نمی توان همه سطوح را با کاهگل سنتی پوشش داد. اما با توجه به چسبندگی بسیار بالای رنگ کاهگل قزوین، به راحتی می توان آن را روی کلیه سطوح اجرا کرد. بنابراین می توان آن را بر روی سطوح مختلفی مانند فلز، شیشه، کناف، یونولیت، سرامیک و… اجرا کرد.

برای استفاده از کاهگل سنتی حتما باید سطح مورد نظر زیرسازی شود؛ در غیر این صورت کاهگل بر روی سطح نمی چسبد. اما رنگ کاهگل قزوین با خاصیت چسبندگی بسیار زیاد، به راحتی روی سطوح می چسبد و احتیاجی به زیرسازی سطح ندارد. به همین علت اجرای این نوع رنگ بسیار سریع و آسان است و باعث می شود هزینه تمام شده نیز کاهش یابد.

با افزودن مقداری آب به ترکیب کاهرنگ قزوین ؛ به راحتی رنگ خمیری شکل تهیه می شود. برای اجرا نیز احتیاجی به تخصص و مهارت نیست و حتی افراد بی تجربه نیز می توانند به آسانی از آن برای پوشش دادن سطوح استفاده کنند. به علاوه با ساده ترین و دم دست ترین ابزار مانند کاردک، ماله، قلم مو، پیستوله و غلطک نقاشی می توان رنگ کاهگل قزوین را روی سطح مورد نظر اجرا کرد.

با توجه به اینکه حلال آن آب است، در نتیجه گازهای سمی متصاعد نمی کند و در زمان اجرا نیز احتیاجی به تجهیزات ایمنی و ماسک نمی باشد. در ضمن مواد سیلیکونی هیچ گونه خطری برای انسان و حیوانات ندارند و با محیط زیست کاملا سازگار هستند.

به همین علت از رنگ کاهگل قزوین می توان در مکان هایی که رعایت بهداشت در آنها ضرورت دارد و همچنین محیط های مرطوب، استفاده کرد. زیرا هم کاملا ضد آب و قابل شستشو بوده و هم می توان برای نظافت آن از انواع مواد شوینده استفاده کرد؛ بدون اینکه تغییر رنگ یا تغییر شکل دهد.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب زنجان

رنگ کاهگل قزوین کاملا قابل شستشو
اجرای رنگ کاهگل قزوین برای بومگردی

خرید رنگ کاهگل‌ قزوین

رنگ کاهگل قزوین را می توان از نمایندگی های رسمی تهیه کرد. با توجه به کاربردهای فراوان این رنگ مدرن هم به عنوان عایق و هم به عنوان کاهگل، استفاده از آن کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است. در ضمن این محصول در چندین رنگ تولید شده است.

کاهرنگ ضد آب قزوین در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید بسیار پایدار است و دچار رنگ پریدگی نمی شود. همچنین مواد شیمیایی، حلال های آلی مانند بنزین و نفت و باران های اسیدی بر روی این پوشش اثری ندارند و موجب تخریب و تغییر رنگ آن نمی شوند.

کاهرنگ پلیمری قزوین دارای ضمانت نامه معتبر بوده و عمر مفید بالایی دارد و همچنین از ثبات رنگ بسیار بالایی برخوردار است.

کاهرنگ پلیمری قزوین
اجرای کاهرنگ نانو قزوین

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما