خرید کاهگل صنعتی کرمان کاملا مقرون به صرفه

کاهگل صنعتی کرمان

از ترکیب مواد پایه‌ی کاهگل سنتی با رزین های سیلیکونی، ملات جدیدی به دست می آید که تمامی خواص کاهگل را دارد. سیلیکون مانند چسب ذرات تشکیل دهنده کاهگل را کنار هم نگه داشته است. این کاهگل مصنوعی از نظر ظاهری کاملا شبیه به کاهگل سنتی است. کاهگل صنعتی کرمان از این دسته کاهگلهای مصنوعی است.

در میان انواع کاهگل های مصنوعی موجود در بازار؛ کاهگل صنعتی کرمان دارای ویژگی های برجسته و کاملا مقرون به صرفه می باشد. کاهگل صنعتی بر پایه سیمان است و از ترکیب سیلیکون، آب، مواد شیمیایی آلی، پودرهای معدنی و سنگ های صنعتی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل ضد آب شیراز

کاهگل صنعتی کرمان
سطوح صاف و یکپارچه با اجرای کاهگل صنعتی کرمان

 

اولین ویژگی کاهگل صنعتی کرمان

تغییر در مواد تشکیل دهنده‌ی کاهگل به منظور رفع عیب و ارتقای کاهگل سنتی؛ برای کاربرد در تمامی شرایط می باشد. تا قبل از آن کاهگل سنتی در همه جا قابل اجرا نبود. زیرا این ملات در آب حل می شود. در نتیجه بارش باران آن را شسته و موجب تخریب بناهای کاهگلی می شود. به مرور زمان پوشش های کاهگلی دچار ترک شده یا پوسته می شوند و باید هر چند وقت یکبار آنها را مرمت و بازسازی کرد.

در صورتی که کاهگل صنعتی کرمان به علت داشتن مواد سیلیکونی بسیار مقاوم، محکم و ضد آب است. پلیمر به کار رفته در این کاهگل از نوع سخت شونده است. یعنی برای اولین بار در آب حل می شود اما پس از خشک شدن دیگر در آب محلول نیست. در نتیجه کاهگل کرمان را می توان در مناطق مرطوب، شرجی و مکان هایی مانند حمام، سرویس های بهداشتی، چاله آسانسور، طبقات منفی و زیر زمین، استخرها و… استفاده کرد.

ضد آب بودن کاهگل های صنعتی مثل کاهگل کرمان موجب شده تا این ملات برعکس کاهگل سنتی قابل شستشو باشد. این ویژگی کاهگل صنعتی کرمان؛ برای اندود کردن آشپزخانه ها، دستشویی، حمام و کلیه‌ی مکان هایی که رعایت بهداشت ضرورت دارد؛ مناسب است.

دومین ویژگی کاهگل صنعتی کرمان

به علاوه؛ فرآیند تهیه کاهگل سنتی بسیار وقت گیر و دشوار است. برای درست کردن کاهگل مرغوب؛ گاهی اوقات باید چندین روز وقت صرف کرد. اجرای کاهگل و ساختن یک بنا یا دیوار با پوشش صاف و یکدست نیز سخت است و باید توسط فرد ماهر انجام شود و همچنین اندود کردن ساختمان ها به کندی انجام می شود. دور ریز کاهگل سنتی در زمان اجرا بسیار زیاد است زیرا ممکن است ملات به خوبی تهیه نشده باشد و از دیوار بریزد. اما کاهگل صنعتی کرمان به علت چسبندگی بالا به طور کامل به سطوح چسبیده و به هدر نمی رود. این موضوع نیز از دلایل به صرفه بودن این ملات است.

برای اجرای کاهگل مصنوعی کرمان احتیاجی به فرد ماهر و با تجربه نیست و همین موضوع باعث شده تا استفاده از این کاهگل به صرفه و ارزان تمام شود. در ضمن فرآیند تهیه‌ی این ملات بسیار ساده و سریع است و به راحتی می توان ساختمان ها و مکان های مورد نظر را با آن پوشش داد. برای اندود کردن با کاهگل صنعتی به ابزار یا تجهیزات خاصی نیاز نیست و می توان با کمک ماله آن را به خوبی اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: کاهگل نانو چیست؟

خرید کاهگل صنعتی کرمان

سومین ویژگی کاهگل‌صنعتی کر‌مان

کاهگل سنتی را نمی توان روی کلیه سطوح اجرا کرد و فقط روی خشت و مصالح گِلی قابل اجرا است. زیرا باید ملات و مصالح به کار رفته در بنا از یک جنس باشند. اما کاهگل صنعتی کرمان با خاصیت چسبندگی بالا؛ بر روی کلیه سطوح از قبیل گچ، سیمان، یونولیت، آجر، کناف، خشت، شیشه، چوب، فلز و … قابل اجرا است. چسبندگی بالای کاهگل صنعتی کرمان باعث شده این ملات در ترک ها، خلل و فرج و درزها نفوذ کرده و باعث استحکام بنا شود.

همچنین سطح حاصل از کاهگل ضد آب کرمان کاملا یکپارچه و بدون ترک خوردگی است و پوسته هم نمی شود. در نتیجه تولید گرد و خاک نیز نمی کند. برای بازسازی، مرمت و نوسازی دیوارها و ساختمان های قدیمی و فرسوده؛ کاهگل صنعتی کرمان گزینه بسیار مناسب و به صرفه ای است.

چهارمین ویژگی کاهگل‌صنعتی کر‌مان

سیلیکون به کار رفته در کاهگل مصنوعی کرمان کاملا با محیط زیست سازگار است و برای انسان و حیوان هیچ گونه خطری ندارد. سیلیکون باعث شده کاهگل صنعتی کرمان به یک ترکیب پایدار تبدیل شود و در برابر عوامل خورنده، مواد شیمیایی، حلال های آلی مثل نفت، بنزین و الکل و همچنین باران های اسیدی بسیار مقاوم باشد. اشعه فرابنفش نور خورشید نیز تاثیری بر این کاهگل ندارد و نمی تواند آن را تخریب و تجزیه کند.

پنجمین ویژگی کاهگل‌صنعتی کر‌مان

کاهگل ضد آب کرمان در رنگ های مختلف تولید شده است تا بتواند تمام سلیقه ها را در برگیرد. لازم به ذکر است که این کاهگل دچار رنگ پریدگی نمی شود و در برابر عوامل محیطی و نور خورشید رنگ ثابتی دارد. ضخامت لایه کاهگل قابل تنظیم است و می توان به دلخواه نازک یا ضخیم اجرا شود.

کاهگل صنعتی کرمان
اجرای سریع و آسان کاهگل ضد آب کرمان

 

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما