کاهگل نانو چیست؟ کاربردها و مزیتهای محصول

کاهگل نانو چیست؟ خواص کاهگل نانو چیست؟ کاربرد کاهگل نانو چیست؟ آیا می توان از کاهگل نانو در موقعیت های مختلف با شرایط خاص استفاده کرد؟ این دست سوالات در مورد ماهیت کاهگل نانو طبیعی هستند.

 

چرا که شناخت کامل در مورد این محصول هنوز وجود ندارد. اگر به خواص آن بیشتر دقت شود، میتوان آن را جایگزین کامل و مناسبی برای عایق سازی و زیباسازی یک محیط دانست. در این صورت یک فرد با خرید این محصول می تواند به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزند.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل نانو یزد

رنگ کاهگل مصنوعی

کاهگل نانو چیست؟ و کاربرد آن در کجاست؟

در پاسخ به این سوال می توان اظهار کرد که این محصول، بر دو پایه سیلیکون و آب است. به راحتی روی هر سطحی که نیاز دارید، نیز قابل اجراست. فرقی نمی کند که سطوح فلزی، چوبی، سیمان، کناف و یا .. باشند. شما می توانید به کمک این محصول ظاهر زیبایی را برای محیط کار و زندگی خود فراهم کنید.

بیشترین کاربرد این نوع کاهگل در مناطق کویری و خشک بیابانی است. اما این محصول در برابر رطوبت نیز به عنوان عایق مناسبی عمل می کند. و می تواند پس از چندین سال فرم و ظاهر ابتدایی خودش را به خوبی حفظ کند. بنابراین تفاوتی ندارد که در چه مکانی آن را اعمال نمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت کاهگل نانو مشهد

رنگ طرح کاهگل

خواص کاهگل نانو چیست؟ و مزایای کاربرد آن در کجاست؟

خواص این نوع جدید کاهگل به طرز معجزه آسایی بی شمار و جالب توجه است.

این محصول هم در زمان استفاده و هم در زمان شستشو یا تمیز شدن، مانند یک محافظ برای بنا یا دیوار مربوطه عمل می کند. از جمله خواص مهم در رابطه با آن می توان به:

  • بدون وجود گرد و غبار
  • حفظ انعطاف حتی بعد از خشک شدن کامل
  • ضد قارچ و باکتری
  • تنفس پذیری مناسب
  • عدم تغییر پذیری حتی در مقابل برف و یخ زدگی
  • بدون بو و حساسیت های مربوط
  • به صرفه از نظر اقتصادی در بازسازی و نوسازی محیط

خواص کاهگل نانو چیست؟ و مزایای کاربرد آن در کجاست؟

نقش کاهگل نانو در معماری نوین چیست؟

می توان به این سوال اینگونه پاسخ داد که این نوع کاهگل در مقایسه با رنگ های صنعتی پرکاربرد بسیار منعطف و با کارایی بالا عمل می کند.

وجود تکنولوژی نوین نانو بکار رفته در ترکیب آن باعث شده است که ویژگی های منفی محصولات مشابه بطور کلی از آن حذف شود. و کاهگل نانو به عنوان محصولی منحصر بفرد و سازگار با تمامی شرایط سخت و دشوار انتخاب مناسب و مرغوبی محسوب شود.

ایجاد معماری پایدار به کمک کاهگل نانو

معماری پایدار و هماهنگی با محیط زیست به کمک اینئنوع کاهگل ممکن شده است. استفاده از این محصول با در اختیار گرفتن قابلیت هایی مانند:

  • سرعت و سهولت در اجرا
  • قابل برگشت بودن به محیط زیست
  • قیمت مناسب
  • هزینه پایین در اجرا
  • ضد لکه بودن
  • مقاومت و پوشش زیاد

می تواند موثر و مفید باشد. بسیاری از محصولات صنعتی مشابه کاهگل نانو چنین قابلیتی ندارند. حتی کاهگل سنتی معروف نیز در عین سازگاری با محیط باز هم با ایجاد گرد و غبار و فرسودگی بالا نمی تواند با چنین محصولی رقابت کند.

ایجاد معماری پایدار به کمک کاهگل نانو

فروش کاهگل نانو با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

در نهایت آنچه که می توان در مورد کاهگل نانو توضیح داد، خرید کاهگل نانو با قیمت کم و به طور عمده و البته مستقیم با مزایای ذکر شده است. این مسئله کمک می کند؛ تا هرگونه نیاز به کاهگل نانو در پروژه های ساختمانی به سهولت انجام گیرد. در نتیجه فروش این محصول با توجه به نیازهای مشتری به راحتی قابل انجام است.

تفاوت ظاهر کاهگل طبیعی با این نوع کاهگل را می توان نزدیک به صفر دانست. به طوریکه پس از اجرای این نوع نانو از کاهگل روی سطح مورد نظر، هیچگونه تفاوت آشکاری دیده نخواهد شد.

بنابراین می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد. تنها تفاوت اصلی کاهگل طبیعی و سنتی با کاهگل نانو در خواص آن است. بنابراین در مقایسه با یکدیگر می توان کاهگلهای جدید معروف به نانو را برنده این موضوع دانست.

 

قیمت کاهگل نانو

کاهگل نانو در سه نوع به مشتریان عزیز عرضه می شود که عبارتند از کاهگل ملاتی صنعتی، رنگ کاهگل ضد آب و رزین ضد آب کننده کاهگل. هر کدام از این محصولات برای استفاده بر روی سطوح خاصی استفاده می شوند.

در زیر لیست قیمت به روز شده در تاریخ 1 بهمن 1402 را مشاهده می کنید.

لیست قیمت کاهگل نانو ضد آب

 

نحوه ی اجرای کاهگل نانو (فیلم)

فیلم اجرای دو محصول ملاتی و رنگ را در زیر مشاهده میفرمایید:

اجرای ملات کاهگل صنعتی فرداد

 اجرای رنگ کاهگل ضد آب فرداد

هر دو محصول دارای ضمانت 10 ساله هستند و بهترین متریال موجود در بازار در آنها به کار رفته است.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

3

    • سلام بزرگوار
      بله. محصول در انواع آب و هوا از سرد و خشک تا گرم و مرطوب قابل اجرا هست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما