خرید کاهگل ضدآب شیراز با ضمانت 5 ساله

کاهگل ضدآب شیراز دارای بهترین جنس کاهگل مصنوعی

کاهگل ضدآب شیراز یکی از مصالح پر کاربرد در ساختمان سازی  در سراسر کشور می باشد. این ماده دارای مقاومت بالایی است به این معنی که در شرایط آب و هوایی مختلف ماندگاری بالایی دارد و به راحتی فرسوده و خراب نمی شود. کاهگل ضدآب شبیه ترین ماده به کاهگل های  سنتی است  و  به همین دلیل می توان از آنها برای  ترمیم ساختمان های قدیمی که قبلا در آنها کاهگل کار شده است استفاده نمود. این ماده در سال های گذشته فروش زیادی داشته است و مردم استقبال بسیار زیادی از آن داشته اند.

کاهگل نانو شیراز هم در ساختمان های سنتی و هم در ساختمان های مدرن قابل استفاده است و تا کنون مشتریان زیادی از این محصول برای ساختمان های قدیمی و تازه ساز استفاده نموده اند. لایه بسیار محکم و ضخیمی بعد از قرار گرفتن این ماده بر روی دیوار ایجاد می شود. سطح ناهمواری روی دیوار بوجود نمی آید و نشانه ای از پوسته شدن را به مرور زمان نخواهید دید و این یکی از مهمترین  دلایل فروش این محصول می باشد.

بیشتر بخوانید : کاهگل زنجان کاملا ضدآب و قابل شستشو

خرید کاهگل ضدآب شیراز
خرید کاهگل ضدآب شیراز

محافظت از ساختمان در برابر رطوبت با کاهگل ضدآب شیراز 

از مهمترین خصوصیات کاهگل ضدآب شیراز مقابله با ورود رطوبت به ساختمان می باشد. جنس این ماده خمیری از پلیمر و در برابر رطوبت  غیر قابل نفوذ می باشد. ممکن است این ماده در نمای داخلی و یا خارجی ساختمان بکار رود. ویژگی ضد آب بودن در نمای خارجی موجب می شود که ساختمان در معرض رطوبت مانند بارندگی های شدید خراب نشود و عمر ساختمان و مصالح استفاده شده در آن زیاد می گردد. اگر در نمای داخلی نیز استفاده شود  به راحتی قابل شستشو خواهد بود و اگر  ساختمان در اثر آلودگی نیاز به نظافت داشته باشد، می توانید کاهگل قابل شستشوی شیراز را به راحتی شستشو دهید.

در واقع این ویژگی بسیار برجسته و قابل توجه می باشد و  در برابر  کاهگل های مشابه در بازار  در رتبه خوبی قرار دارد. کاهگل پلیمری شیراز  یکی از موادی است که در نمای ساختمان بکار می رود و چندین  خصوصیت را با هم دارد. با  کمک این ماده دیگر نیازی به استفاده از مواد مختلف  در ساختمان نیست، مثلا در کنار عایق رطوبت بودن در برابر حرارت نیز مقاومت دارد و جنس آن تغییر  نمی کند و یا  تنوع رنگی بالایی دارد. با خرید کاهگل صنعتی شیراز می توانید به چندین هدف برای ساختمان خود دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : کاهگل مصنوعی اهواز ارسال مستقیم از کارخانه

فروش کاهگل ضدآب شیراز
فروش کاهگل ضدآب شیراز

کاهگل ضدآب شیراز را با ضمانت 5 ساله بخرید

برای خرید محصولی مانند کاهگل ضدآب شیراز می توانید از چندین طریق اقدام نمایید. نمایندگی این محصول به شکل مستقیم این  ماده را به مشتریان عرضه می کند و چون خرید مستقیم از کارخانه انجام می شود، می توان از جنس و کیفیت آن مطمئن بود. جنس اصل  باید با ضمانت  5 ساله همراه باشد بنابراین اگر  محصولی با این عنوان در بازار وجود داشت ولی دارای ضمانت نامه نبود به اصل بودن آن شک نمایید. کارخانه تولید کننده کاهگل ضدآب شیراز به شکل مستقیم برای خریداران عمده این ماده نمایشگاه دایمی دارد و کسانی که حجم بالایی از کاهگل ضدآب شیراز را نیاز دارند، می توانند به این شکل خرید انجام دهند.

بسیاری از خرید و فروش ها در دنیای کنونی به شکل  مجازی است و  تفاوتی  در کالا و محصول وجود ندارد. در فروشگاه های اینترنتی  مصالح ساختمانی و یا به شکل تخصصی در فروشگاه های کاهگل مصنوعی می توانید انواع کاهگل ها مانند کاهگل نانو شیراز را خریداری نمایید. فروشگاه های مواد ساختمانی در سطح شهر نیز محل عرضه مستقیم این کالا می باشند. این ماده یکی از بهترین نمونه های کاهگل صنعتی به شمار می رود. با خرید مستقیم از کارخانه و برخی نمایندگی ها می توانید از تخفیفات بسیار خوبی برخوردار شوید. کاهگل های صنعتی در چند سال گذشته جایگاه بسیار خوبی را به دلیل ویژگی های زیاد پیدا کرده اند.

کاهگل ضدآب شیراز همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان فارس از جمله : سروستان ، آباده ، اوز ، کازرون ، دازاب ، نی ریز ، ممسنی ، کوار ، بوانات ، اقلید ، خرم بید ، لار ، لامرد ، فسا ، استهبان ، خرامه ، فیروزآباد ، خفر ، جهرم ، مرودشت و… می باشد .

بیشتر بخوانید : کاهگل مصنوعی اصفهان ارسال مستقیم از کارخانه

قیمت کاهگل ضدآب شیراز
قیمت کاهگل ضدآب شیراز

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما