خرید کاهگل مصنوعی کرمان در رنگ های متنوع

کاهگل‌ مصنوعی چگونه درست می شود؟

پایه‌ی اصلی کاهگل های مصنوعی از ترکیب کردن انواع گل رس، کاه طبیعی، آب و رزین های سیلیکونی تهیه می شود. تفاوت عمده کاهگل سنتی با انواع کاهگل های مصنوعی؛ استفاده از رزین سیلیکونی در ترکیب کاهگل مصنوعی است. رزین سیلیکونی موجب شده خصوصیات کاهگل سنتی بهبود یافته و همچنین معایب آن را مرتفع شود. سیلیکون موجود در ترکیب کاهگل مصنوعی کرمان مانند چسب عمل کرده و باعث می شود ذرات تشکیل دهنده‌ی کاهگل به هم بچسبند. در نتیجه ملات حاصل کاملا یکدست و یکنواخت می باشد. در واقع سیلیکون خاصیت چسبندگی کاهگل را افزایش داده است.

کاهگل مصنوعی کرمان نمونه ای از مرغوب ترین کاهگل های صنعتی می باشد. این نوع کاهگل از نظر ظاهری، بافت و رنگ کاملا شبیه به کاهگل سنتی می باشد. اجرای این کاهگل به مهارت خاصی نیاز ندارد و همه افراد می توانند به راحتی از آن را استفاده کنند. در ضمن به ابزار و تجهیزات ویژه ای نیاز نیست و با ماله یا قلم مو می توان پوششی صاف و بی نقص ایجاد کرد

به دلیل وجود سیلیکون در ترکیب کاهگل مصنوعی کرمان، پوشش حاصل بسیار مقاوم است و در برابر عوامل محیطی و شیمیایی از جمله باد و باران، اشعه فرابنفش نور خورشید، حلال های آلی، مواد خورنده و… تجزیه و تخریب نمی شود.

کاهگل مصنوعی کرمان عمر مفید بالایی دارد و این امر موجب شده برخلاف کاهگل سنتی نیازی به مرمت و بازسازی سالیانه نداشته باشد. پوشش کاهگل صنعتی در برابر شوک حرارتی، انبساط و انقباض های ناگهانی و ضربه مکانیکی بسیار مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد. در ضمن سیلیکون منشاء طبیعی دارد و عمده ترین ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی پوسته زمین است. بنابراین برای سلامت انسان و حیوان هیچ گونه خطری ندارد و با محیط زیست کاملا سازگار است.

از رنگ های متنوع کاهگل مصنوعی کرمان؛ می توان در نمای ساختمان های مسکونی، ادارات، فضاهای شهری، پارک ها، بافت فرسوده و قدیمی، استخرها، ساختمان های تجاری، هتل ها، سفره خانه ها و چایخانه های سنتی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل ضد آب شیراز مستقیم از کارخانه

خرید کاهگل مصنوعی کرمان
اجرای کاهگل مصنوعی کرمان

مزایای کاهگل مصنوعی کرمان

به خاطر چسبندگی حاصل از افزودن رزین های سیلیکونی، پوشش های حاصل از کاهگل مصنوعی کرمان مستحکم بوده و در آب حل نمی شوند. در نتیجه این نوع ملات صنعتی خاصیت ضد آب داشته و بر خلاف کاهگل طبیعی می توان آن را به راحتی شستشو داد. این کاهگل مدرن به راحتی به تمامی سطوح می چسبد و برای استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. به همین علت یکی از کاربردهای کاهگل صنعتی علاوه بر زیبایی و خلق نماهای سنتی؛ عایق بندی در برابر نفوذ رطوبت نیز می باشد. از این ویژگی برای عایق بندی پشت بام، نمای ساختمان و دیوارهای خارجی در مناطق پر باران و مکان های مرطوب استفاده های فراوانی شده است.

کاهگل مصنوعی کرمان با خاصیت چسبندگی بالا، به راحتی تمام شکاف ها و درزها را پر می کند و به طور کامل به سطح زیرین می چسبد. این امر علاوه بر افزایش عمر پوشش، باعث استحکام ساختمان نیز می شود. در سطوح حاصل از کاهگل صنعتی کرمان اثری از ترک خوردگی و شکاف وجود ندارد و کاملا یکپارچه و یکدست می باشد. به همین دلیل نفوذ رطوبت نیز اتفاق نمی افتد و راندمان عایق بندی افزایش می یابد. از کاهگل مصنوعی کرمان می توان برای زیبا سازی و احیای بافت تاریخی، مناطق روستایی، باغ ها و ویلاها، اقامتگاه های بوم گردی، ایجاد دکورهای سنتی و… استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی خوزستان ضد آب و قابل شستشو

کاهگل نانو کرمان
اجرای کاهگل نانو کرمان

فروش کاهگل صنعتی

برخی افراد دوست دارند در کنار فضاهای سنتی از تنوع رنگ ها نیز بهره ببرند. به منظور جلب رضایت مشتری؛ کاهگل مصنوعی کرمان در رنگ های متعددی تولید شده است. رنگ های قهوه ای تیره و روشن و رنگ های خاکی که شبیه به کاهگل سنتی هستند, از جمله پرفروش ترین رنگ ها می باشند. این رنگ ها در برابر اشعه فرابنفش خورشید پایدار هستند و تغییر رنگ نمی دهند. باران های اسیدی نیز موجب رنگ پریدگی این ملات نمی شوند. کاهگل مصنوعی کرمان از کیفیت بالایی برخوردار است و با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد.

با ترکیب کاهگل صنعتی کرمان و سایر نمادهای زیبایی از قبیل کاشی کاری، منبت، نقاشی، رنگ آمیزی، معرق، گچکاری و شیشه های رنگی می توان مناظر چشم نوازی را ایجاد کرد. قبل از خرید کاهگل مصنوعی کرمان باید متراژ سطح در نظر گرفته شود. تقریبا هر یک کیلوگرم کاهگل صنعتی برای پوشش دادن 3 متر مربع از سطح کافی است. البته اگر ضخامت های بیشتری مد نظر باشد باید پس از خشک شدن چندین لایه از کاهگل اجرا شود تا زمانی که به ضخامت مورد نظر برسد.

کاهگل ضد آب کرمان
کیفیت برتر کاهگل ضد آب کرمان

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

  1. با سلام ، سال نو‌مبارک .
    من پنل تبلیغاتی شما رو در ملوس جان شیراز دیدم و در نظر دارم پس از اطلاعات حاصله برای نمای ساختمان از کاهگل شرکت شما استفاده کنم خواهشمندم برای اطلاعات بیشتر با من تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما