کاهگل مصنوعی خوزستان کاملا ضد آب و قابل شستشو

کاهگل مصنوعی

کاهگل طبیعی یکی از قدیمی ترین ملات های مورد استفاده در ایران است و بیش از 4000 سال قدمت دارد. البته برخی از معایب موجب شده استفاده از آن کمتر شود. اما به لطف پیشرفت های که در زمینه تهیه انواع ملات ها حاصل شده، کاهگل های مصنوعی با خواص ویژه ساخته شده اند. کاهگل مصنوعی خوزستان یک نمونه از این کاهگل های مصنوعی است که تمام مزایای کاهگل طبیعی را دارد و همچنین عیوب آن نیز برطرف شده است.

در ترکیب این کاهگل جدید از مواد سیلیکونی استفاده شده است. با این کار ملات چسبنده تر شده و غیرقابل حل در آب می شود. بسیاری از معایب کاهگل سنتی با افزایش خاصیت چسبندگی برطرف شده است. زیرا هم در برابر رطوبت و بارش باران مقاوم شده و همچنین نیازی به مرمت مداوم ندارد.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل صنعتی در رنگهای متنوع

کاهگل نانو ضد آب خوزستان
اجرای کاهگل ضد آب نمای داخلی

کاهگل مصنوعی خوزستان

بر روی تمامی سطوح می توان از کاهگل مصنوعی خوزستان استفاده کرد زیرا بسیار چسبنده است و در برابر باد و باران نیز مقاوم است. برای ایجاد لایه های ضخیم تر می توان پس از خشک شدن، چندین بار روی سطح را با کاهگل مصنوعی خوزستان روکش کرد تا به ضخامت دلخواه برسد.

استفاده از چسب ها و رزین های سیلیکونی در ترکیب کاهگل  باعث می شود کاهگل مصنوعی خوزستان خاصیت ضد آب داشته باشد و به راحتی بتوان از این ملات جدید به عنوان عایق در برابر نفوذ رطوبت استفاده کرد. برای استفاده در ویلاها، باغ ها، سطوح داخلی خانه ها، نمای ساختمان ها و… کاهگل مصنوعی خوزستان گزینه مناسبی می باشد.

همچنین برای بازسازی و مرمت بناهای سنتی و احیای بافت تاریخی نیز کاهگل مصنوعی خوزستان کاملا مناسب و سودمند است. زیرا با ایجاد لایه ای محکم و مقاوم از آنها در برابر آسیب بیشتر محافظت می کند و موجب می شود زیبایی روز اول را به دست آورند و همچنین به عنوان عایق از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند و مهمتر از همه اینکه نیازی به مرمت هرساله ندارد. در واقع این کاهگل عمر مفید بالایی دارد و  بسیار با دوام و ماندگار است.

با خرید کاهگل ضد آب خوزستان کاملا ضد آب و قابل شستشو؛ می توان  از آن در فضاهایی از قبیل آشپزخانه،  و رستوران، حمام، رستوران، دستشویی، زیرزمین، چاله آسانسور و مکان های پرباران و مرطوب استفاده کرد. در مکان هایی که رعایت بهداشت ضرورت دارد نیز برای پوشش دادن سطوح می توان از کاهگل مصنوعی خوزستان استفاده کرد. زیرا این کاهگل مصنوعی جدید بر خلاف کاهگل سنتی قابل شستشو بوده و در آب حل نمی شود.

بیشتر بخوانید: رنگ کاهگل ضد آب بندرعباس

اجرای کاهگل نانو خوزستان
کاهگل پلیمری خوزستان

ویژگی های کاهگل‌ صنعتی خوزستان

یکی از مهمترین ویژگی های کاهگل صنعتی خوزستان؛ مقاومت بالای آن در برابر اشعه فرابنفش خورشید است. همچنین در برابر مواد خورنده مانند اسیدها و بازها کاملا پایدار است و در حلال های شیمیایی نامحلول است. در نتیجه می توان پوشش های حاصل از این نوع کاهگل را با انواع مواد شوینده و جرمگیرها شستشو داده  نظافت کرد.

این کاهگل ضد آب جدید به علت دارا بودن خصوصیات برجسته و منحصر به فرد؛ برای افرادی مناسب است که به خلق دکورهای سنتی و بازسازی فضاهای قدیمی علاقه دارند. با کمک کاهگل مصنوعی خوزستان می توان هم به اصالت خانه های قدیمی بازگشت و هم از خاصیت عایق بودن آن بهره مند شد.

ترکیبات سیلیکونی منشاء طبیعی دارند؛ در نتیجه برای محیط زیست هیچ خطری ندارند. در ضمن در ساخت این کاهگل مصنوعی خوزستان از حلال های شیمیایی استفاده نشده و برای رقیق سازی از آب استفاده می شود. بنابراین در زمان استفاده نیازی به تجهیزات ایمنی و محافظتی نمی باشد.

در گذشته برای  اینکه کاهگل به راحتی روی سطوح بچسبد؛ اقدام به ایجاد خراش نموده و یا با سایر ملات ها آن را زیرسازی می کردند. اما کاهگل مصنوعی خوزستان به علت چسبندگی زیاد به راحتی بر روی سطح می چسبد و نیازی به زیرسازی ندارد.

بعد از اینکه ملات روی سطح مورد نظر اجرا شد؛ خیلی سریع خشک می شود و یک سطح صاف و بسیار محکم به دست می آید. سطوح پوشش داده شده با کاهگل مصنوعی خوزستان کاملا یکپارچه و بدون درز هستند در نتیجه نفوذ و نشت رطوبت یا حرارت اتفاق نمی افتد. این ویژگی موجب افزایش راندمان عایق بندی شده و یکی از عواملی است که باعث شده این نوع کاهگل مورد استقبال فراوانی قرار بگیرد. البته قابلیت شستشو نیز یکی از مزایای بسیار مهم این کاهگل مدرن است.

کاهگل صنعتی خوزستان شرکت فرداد
کاهگل صنعتی فرداد

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما