فروش رنگ کاهگل بندرعباس ضد آب و قابل شستشو

رنگ کاهگل بندرعباس

کاهگل های مصنوعی ترکیبات جدیدی از کاهگل سنتی هستند و انواع مختلفی دارند. این نوع کاهگل های مدرن تقریبا جایگزین کاهگل سنتی شده اند. وجه تمایز و تفاوت عمده کاهگل سنتی با کاهگل مصنوعی؛ در ترکیب پایه‌ی آنها است. رنگ کاهگل بندرعباس یکی از انواع کاهگل های مصنوعی است.

در ترکیب رنگ کاهگل بندرعباس از مواد سیلیکونی استفاده شده است. این ماده چسبندگی رنگ کاهگل را افزایش داده و موجب شده تا این رنگ خاصیت ضد آب داشته باشد.

کاهگل سنتی در آب حل شده و در اثر بارش باران تخریب می شود. به همین علت باید هر سال قبل از شروع فصل بارندگی مرمت و بازسازی شود. اما بر خلاف کاهگل سنتی؛ رنگ کاهگل بندرعباس کاملا مقاوم و پایدار است و در اثر بارش باران و رطوبت زیاد فرسوده نمی شود. در نتیجه نیازی به بازسازی و نوسازی مداوم هم ندارد. البته این مزیت به خاطر ضد آب بودن رنگ کاهگل می باشد.

به علاوه، این خاصیت باعث شده از این رنگ در مناطق شرجی و پر باران نیز استفاده های زیادی شود. همچنین فضاهای مرطوب و محیط های بهداشتی که باید شستشو داده شود نیز قابلیت استفاده از رنگ کاهگل بندرعباس را دارند. از جمله این فضاها می توان به سرویس های بهداشتی، حمام، استخر، آشپزخانه، رستوران ها و هتل ها و… اشاره کرد.

برخی افراد تمایل دارند سطوح را با مواد شوینده تمیز کنند. رنگ کاهگل بندرعباس در خصوص استفاده از مواد شوینده و شیمیایی هیچ محدودیتی ندارد و دچار رنگ پریدگی نمی شود.

همان طور که گفته شد؛ کاهرنگ ضد آب بندرعباس بسیار چسبنده است و بر روی تمامی سطوح به آسانی اجرا می شود. این ویژگی برای استفاده روی سطوح لغزنده مانند شیشه، سرامیک، فلز، یونولیت، کناف و… و همچنین بر روی سطوحی که در خلاف جهت نیروی گرانش زمین هستند بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب شیراز با ضمانت نامه

رنگ کاهگل ضد آب بندرعباس
اجرای رنگ کاهگل ضد آب بندرعباس

 

مزایای رنگ کاهگل بندرعباس

رنگ کاهگل بندرعباس مزایای فراوانی دارد و جایگزین بسیار خوبی برای کاهگل طبیعی می باشد. این مزایا باعث شده تا این رنگ کاربردهای وسیعی داشته باشد. از رنگ کاهگل، می توان برای پوشش دیوارهای داخلی و خارجی، سقف، پشت بام ها، نمای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و… استفاده کرد. برخی این مزایا عبارتند از:

  1. ضد آب بودن
  2. عدم تولید گرد و غبار
  3. قابل اجرا بر روی کلیه سطوح
  4. انعطاف پذیری بالا
  5. مناسب برای مرمت بناهای قدیمی
  6. عایق رطوبتی بسیار عالی
  7. رنگ ثابت و پایدار
  8. چسبندگی بالا
  9. افزایش استحکام بنا
  10. پایدار در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید
  11. مقاوم در برابر مواد شیمیایی و حلال های خورنده
  12. غیر قابل اشتعال
  13. سازگار با محیط زیست و کاملا بی خطر
  14. روش اجرای بسیار ساده و سریع
  15. عدم نیاز به تجهیزات ایمنی و محافظتی در زمان اجرا
  16. فرایند تهیه سریع و آسان
  17. عمر مفید طولانی
  18. تنوع رنگ بندی

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی اهواز

کاهگل ضد آب بندرعباس
تست استحکام کاهگل ضد آب بندرعباس

روش اجرا

در قدیم؛ معماران برای تهیه کاهگل مرغوب چندین روز وقت صرف می کردند و مرتبا خاک، آب و کاه را لگد کرده تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند. اما فرآیند تهیه کاهرنگ صنعتی بندرعباس بسیار ساده و آسان است و به صرف وقت زیاد نیازی ندارد. کافی است طبق دستورالعمل؛ مقداری آب به ترکیب رنگ کاهگل بندرعباس اضافه شود. سپس خمیر حاصل را با استفاده از ابزارهای ساده ای مانند کاردک، لیسه، قلم مو، غلطک نقاشی، ماله و یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر اجرا می کنند. این کاهگل به راحتی توسط کلیه‌ی افراد قابل استفاده است و برعکس کاهگل سنتی نیازی به تخصص و مهارت در این زمینه ندارد.

کاهرنگ پلیمری بندرعباس از نظر رنگ و ظاهر؛ کاملا شبیه به کاهگل سنتی است. تنوع رنگ های تولید شده بسیار زیاد است و تقریبا تمامی سلیقه ها پوشش می دهد. رنگ کاهگل از نظر ترکیب و حلال مورد استفاده؛ کاملا با محیط زیست و طبیعت سازگار است.

به علاوه تابش مستقیم نور خورشید و اشعه فرابنفش آن موجب تخریب این پوشش نمی شود و رنگ آن همواره ثابت است. سطح حاصل از کاهرنگ ضد آب بندرعباس کاملا یکدست و یکپارچه می باشد و اثری از ترک خوردگی یا شکاف در آن دیده نمی شود.

رنگ کاهگل بندرعباس در برابر ضربه، شوک حرارتی و انبساط و انقباض های ناگهانی بسیار مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد. در نتیجه ماندگاری طولانی و عمر مفید بالایی داشته و برخلاف سایر رنگ ها نیازی به نوسازی مداوم ندارد.

رنگ کاهگل نانو بندرعباس
اجرای رنگ کاهگل نانو بندرعباس

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما