فروش کاهگل صنعتی در رنگ های متنوع

کاهگل‌صنعتی چیست؟

کاهگل صنعتی بر پایه‌ی سیمان است و از ترکیب کردن پودرهای معدنی، مواد شیمیایی آلی، سنگ های صنعتی، آب و رزین های سیلیکونی ساخته شده است. تفاوت عمده کاهگل سنتی با انواع کاهگل های مصنوعی؛ استفاده از سیلیکون در ترکیب کاهگل مصنوعی است. سیلیکون موجب شده خصوصیات کاهگل سنتی بهبود یابد و نیز معایب آن را برطرف کرده است. سیلیکون موجود در ترکیب کاهگل صنعتی باعث شده تا ذرات تشکیل دهنده‌ی کاهگل به هم چسبیده و ملات حاصل کاملا یکدست و یکنواخت باشد. سیلیکون خاصیت چسبندگی کاهگل را نیز افزایش داده است. فروش کاهگل صنعتی در سالیان اخیر بسیار رونق گرفته است.

از کاهگل صنعتی می توان برای زیبا سازی و احیای بافت روستایی، باغات و ویلاها، اقامتگاه های بوم گردی، بافت تاریخی و سنتی و… استفاده کرد. اجرای این کاهگل به مهارت خاصی نیاز ندارد و همه افراد می توانند به راحتی آن را اجرا کنند. در ضمن به ابزار و تجهیزات ویژه ای نیاز نیست و با ماله می توان پوششی صاف و بی نقص ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی در تهران

خرید کاهگل صنعتی
اجرای کاهگل صنعتی بر روی نمای ساختمان

مزایای کاهگل‌صنعتی

به خاطر چسبندگی حاصل از سیلیکون، کاهگل صنعتی به تمامی سطوح می چسبد و برای پوشش دادن هیچ گونه محدودیتی ندارد. سیلیکون؛ همچنین موجب شده کاهگل مستحکم شده و خاصیت ضد آب داشته باشد و بر خلاف کاهگل طبیعی در آّب حل نشود و بتوان آن را به راحتی شستشو داد. به همین جهت یکی از کاربردهای کاهگل صنعتی علاوه بر زیبایی؛ عایق بندی حرارتی و رطوبتی محیط می باشد. از این ویژگی برای عایق بندی پشت بام، مناطق پر باران، مکان های مرطوب و … استفاده های فراوانی شده است.

کاهگل مصنوعی با خاصیت چسبندگی بالا، قادر است تمام شکاف ها و خلل و فرج ها را پر کند و به طور کامل به سطح زیرین بچسبد. این امر علاوه بر ثبات پوشش، باعث استحکام ساختمان نیز می شود. سطح حاصل از کاهگل صنعتی هیچگونه ترک خوردگی و شکافی ندارد و کاملا یکپارچه و یکدست می باشد.

سیلیکون عمده ترین ماده ای است که پوسته زمین را تشکیل داده است. بنابراین برای محیط زیست هیچ گونه خطری ندارد و کاملا سازگار است. کاهگل صنعتی بر روی سلامت انسان و حیوان نیز اثر سوء ندارد.

به واسطه حضور سیلیکون در ترکیب کاهگل صنعتی، پوشش حاصل بسیار مقاوم است و در برابر عوامل محیطی و شیمیایی از جمله باد و باران، نور خورشید، حلال های آلی، مواد خورنده و… تجزیه و تخریب نمی شود. پوشش های ایجاد شده با این نوع ملات گرد و غبار و دوده نمی گیرد و همیشه جلوه ای زیبا و نو دارد.

کاهگل صنعتی عمر مفید بالایی دارد و این امر موجب شده برخلاف کاهگل سنتی نیازی به مرمت و بازسازی مداوم نداشته باشد. این ملات در برابر انبساط و انقباض های ناگهانی مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی اصفهان کاملا ضد آب

فروش کاهگل صنعتی
معماری ایرانی با کاهگل های صنعتی فرداد

فروش کاهگل صنعتی

در بیشتر شهرهای کشور فروش کاهگل صنعتی به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد. با فروش کاهگل صنعتی در رنگ های مختلف زمینه رضایت مشتریان فراهم شده است. زیرا برخی افراد دوست دارند در کنار فضای سنتی از تنوع رنگ ها نیز بهره ببرند. ناگفته نماند که این رنگ ها کاملا پایدار هستند و با گذشت زمان و بر اثر نور خورشید و سایر عوامل محیطی مانند باران های اسیدی دچار رنگ پریدگی نمی شوند. هنگام فروش کاهگل صنعتی ضمانت نامه 10ساله محصول به خریدار ارائه می شود.

رنگ های قهوه ای تیره و روشن و رنگ خاکی از نوع پر فروش کاهگل صنعتی به شمار می روند. زیرا تداعی کننده خانه های سنتی و آثار باستانی هستند و یادآور خاطرات خوب گذشته می باشند. به همین دلیل ذائقه مردم به سمت نماهای سنتی تغییر پیدا کرده است. با تلفیق کاهگل صنعتی و سایر نمادهای زیبایی از قبیل نقاشی، رنگ آمیزی، معرق، کاشی کاری، گچکاری و … می توان مناظر بدیع و خارق العاده ای ایجاد کرد.

در زمان فروش کاهگل صنعتی باید به متراژ سطح دقت شود. تقریبا برای هر 3 متر مربع به 1 کیلوگرم کاهگل نیز است. البته اگر ضخامت های بالاتری مد نظر باشد باید پس از خشک شدن مجددا لایه کاهگل اجرا شود تا زمانی که به مقدار مورد نظر برسد.

از کاهگل صنعتی در رنگ های متنوع؛ می توان در نمای ادارات، فضاهای شهری، پارک ها، بافت فرسوده و قدیمی شهر، استخرها، ساختمان های مسکونی، هتل ها، سفره خانه ها و چایخانه های سنتی؛ استفاده کرد.

اجرای کاهگل صنعتی در کل ایران
فروش کاهگل صنعتی کاملا ضد آب و قابل شستشو

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما