رزین جلا دهنده و براق کننده آجر و سنگ

آیا رزین براق کننده آجر را می‌شناسید؟ یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در صنعت ساخت و ساز که از دیرباز تاکنون بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، آجر می‌باشد. آجرها در بسیاری از نماهای داخلی و خارجی بناهای مختلف، مورد بهره برداری قرار می‌گیرند. این تجهیزات منحصر بفرد در حالت عادی، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. اما برخی از المان‌ها سبب شده است که مصرف کنندگان آجر، اقدام به استفاده از رزین‌ها برای سطح این محصولات نمایند.

شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که اهمیت استفاده از رزین براق کننده آجر چیست؟! امروزه در بسیاری از صنایع ساخت و ساز، شاهد استفاده‌ی گسترده و قابل توجه از رزینها هستیم. در برخی از محصولات به جهت افزایش عمر و ماندگاری بلند مدت آنها، از این محصولات بهره برداری می‌شود. اما در برخی از عناصر دیگر، دلایل مختلفی سبب افزایش موارد استفاده از رزین‌ها، خواهند شد. شناخت این دلایل سبب سهولت در استفاده از رزین‌ها، می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید رزین سنگ نما

رزین براق کننده و ضد آب اجر
اجرای رزین براق کننده و ضد آب آجر

چرایی استفاده از رزین براق کننده آجر

چرا باید در سطوح آجری از رزین براق کننده آجر استفاده شود؟! این سوالی است که شاید بسیاری از مصرف کنندگان رزین با آن مواجه باشند. همانطور که ذکر شد، آجرها از جمله مصالحی هستند که دارای عمر طولانی نسبت به مابقی تجهیزات، خواهند بود. اما دلیل استفاده از رزین‌ها بر روی سطوح آجری، چیست؟

افزایش درخشندگی و براقیت با رزین براق کننده آجر

همانطور که در بسیاری از ساخت و سازهای آجری می‌بینید، سطوح آجری از سطح کدر و تاری برخوردار هستند. همین موضوع سبب عدم برخورداری آنها از زیبایی ظاهری خواهد شد. امروزه که نظر بسیاری از مخاطبین به جذابیت ظاهری بناها است، این موضوع بسیار مخرب به شمار می‌رود. بنابراین باید از راهکارهای مناسب برای افزایش زیبایی ظاهری بناهای آجری استفاده کرد. یکی از این راهکارها، استفاده از رزین‌های براق کننده است. این رزین‌ها با برخورداری از فرمولاسیون خاص، زیبایی ظاهری بنا را دو چندان خواهند نمود.

افزایش مقاومت در برابر نم و رطوبت

رزین براق کننده آجر در کنار افزایش زیبایی ظاهری بنا، بر روی افزایش مقاومت آن در برابر نم و رطوبت نیز موثر خواهد بود. این محصول سبب ایجاد یک پوشش بسیار مقاوم و ایده‌آل بر روی سطح آجر می‌شود. در نتیجه از نفوذ نم و رطوبت به آجرها و در نتیجه ایجاد شوره و پوسیدگی بر روی سطح آنها، جلوگیری خواهد شد.

برای بهره برداری مفید از این قابلیت رزین‌ها بر روی سطح آجر، بهتر است رزین‌ها را بر روی سطوح نانو آجر اجرا کنید. در این صورت هرگز شاهد شوره زدن سطح آجر نخواهید بود. این مزیت از جلبک زدن سطح و … نیز جلوگیری خواهد کرد.

جلوگیری از پخش آلودگی، گرد و غبار بر روی سطح

از دیگر قابلیت‌های استفاده از رزین براق کننده آجر، می‌توان به جلوگیری از پخش شدن آلودگی بر روی سطح، اشاره نمود. با استفاده از این محصول بر روی سطح آجر، هرگز شاهد پخش شدن دود، آلودگی، گرد و غبار و … بر روی سطح نخواهید بود. بنابراین همواره می‌توان از زیبایی‌های ظاهری این سطوح، لذت برد.

سهولت در پاکیزگی و شستشوی با استفاده از رزین براق کننده آجر

از دیگر فواید و مزایای فوق العاده‌ی رزین براق کننده آجر، می‌توان به سهولت در تمیز کردن سطح، اشاره نمود. این محصولات موجب می‌شوند که شما بتوانید به راحتی و بدون دغدغه، اقدام به تمیز کردن سطح آجر نمایید. این محصول با کارایی فوق العاده، سهولت در اجرا را نیز برای کاربران به همراه خواهد داشت.

اجرای این محصول با سهولت بسیار بالایی امکان پذیر خواهد بود. تا جایی که بسیاری از افراد تواناییی استفاده از این محصولات را در بر خواهند داشت. برای اینکه بتوانید از مزایا و فواید خارق العاده‌ی این محصولات برخوردار شوید، فقط کافیست که اقدام به کسب اطلاعات در این زمینه نمایید. استفاده از مشاوره‌های کاربردی، بسیار مفید و ایده‌آل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رزین نانو آجر نما

رزین براق کننده آجر ضد آب
رزین براق کننده آجر و سنگ

موارد استفاده

آیا تاکنون به موارد استفاده از رزین جلا دهنده آجر اندیشیده‌اید؟ همانطور که می‌دانید، رزین‌ها از جمله ترکیباتی هستند که قابلیت اجرا بر روی بسیاری از سطوح مختلف را در بر خواهند داشت. یک از مهمترین آنها، اجرها هستند. این محصولات قابلیت اجرا بر روی:

  • آجرهای نما
  • آجرهای آنتیک
  • نمای داخلی ساختمان
  • آجرهای باغچه
  • سنگ نمای ساختمان

و بسیاری از موارد دیگر را در بر خواهند داشت. بنابراین با استفاده از این محصول، می‌توانید به راحتی از مزایای فوق العاده‌ی آن برخوردار شوید.

رزین ضد آب آجر
رزین جلا دهنده و ضد آب کننده آجر

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما