رزین نانو آجر نما

آیا می‌دانید مهمترین دلیل برای افزایش موارد استفاده از رزین نانو آجر توسط سازندگان در بناهای مختلف، چیست؟! پس از ورود رزین‌ها به صنعت ساخت و ساز، اسن صنعت با تحول بی نظیری مواجه شد. تا جای که در بازارهای جهانی، شاهد محبوبیت بسیار زیاد این محصولات هستیم. رزین‌ها با برخورداری از مزایای فوق العاده، سطح نمای ساختمان و بسیاری از تجهیزات دیگر را دگرگون کردند. بنابراین استفاده از آنها از دید بسیاری از کاربران کاربلد و حرفه‌ای، بسیار مقرون به صرفه بوده است.

اگر شما نیز به دنبال پی بردن به دلیل چرایی اهمیت استفاده از رزین نانو آجر هستید، می‌توانید با ما همراه شوید. در این صورت به بسیاری از نکات مهم و طلایی پی خواهید برد که از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: رزین سنگ گرانیت ضد آب کننده

رزین نانو آجر نما
رزین نانو آجر نما

شناخت رزین نانو آجر

قبل از اینکه به اهمیت و دلایل استفاده از رزین نانو آجر پی ببرید، بهتر است اطلاعات دقیقی در زمینه این محصولات کسب نمایید. آیا می‌دانید منظور از این رزین‌ها چیست و چه عملکردی را در بر دارد؟!؟ حتما شما نیز شاهد بسیاری از نماهای آجری در ساخت و سازهای مختلف، بوده‌اید! نمای آجری نه تنها در بیرون از ساخت و سازها و بلکه در نمای داخلی بسیاری از آنها نیز وجود دارد. یکی از مهمترین فاکتورها برای افزایش عمر و ماندگاری این نوع از نماها، توجه به راهکارهای محافظت از آنها است. رزین‌ها نوعی پوشش مناسب برای سطوح مختلف به شمار می‌روند. این نوع از محصولات اگر به تنهایی برای پوشش سطح آجر مورد استفاده قرار بگیرند مشکلاتی را برای نما به همراه خواهند داشت. مشکلاتی از قبیل: شوره زدن آجر، به جهت عدم استفاده از نانو بر روی سطح آجر رخ خواهد داد. رزین‌ها به جهت عدم ایجاد لایه تنفسی بر روی سطح آجر، مشکلاتی از قبیل شوره زدن را برای آن‌ها به همراه خواهند داشت.

با توجه به موارد ذکر شده، برای جلوگیری از آسیب دیدگی سطح آجر، استفاده از نانو آجر بسیار مفید خواهد بود. بنابراین می‌توان رزین نانو آجر را به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات، نام برد. این محصول با ایجاد یک سطح پوششی مناسب بر روی آجر، مزایای فوق‌العاده‌ای را برای آن، به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: خرید رزین سنگ نما

رزین آجر ضد آب
رزین آجر ضد آب

مزایای استفاده از رزین نانو آجر

یکی از مهمترین دلایل برای افزایش بهره برداری از رزین نانو آجر توجه به مزایای فوق العاده‌ی آن است. با بهره برداری از این محصول، می‌توان شاهد بسیاری از فاکتورها و المان‌های مثبت، بر روی نمای ساختمان بود. استفاده از آنها نه تنها افزایش جذابیت و مقاومت نمای بیرونی ساختمان را در بر دارد، بلکه کاربرد گسترده‌ای در نمای داخلی نیز دارد. از این رو استفاده از آن در صنعت ساخت و ساز، بسی کاربردی و مفید می‌باشد. از مزایای بهره برداری از رزین آجر نما می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جلوگیری از پخش گرد و غبار، دود و آلودگی بر روی سطح آجر
  • جلوگیری از ایجاد جلبک کپک و غیره بر روی سطح آجر
  • افزایش جذابیت ظاهری با ایجاد درخشندگی و براقیت چشم نواز بر روی سطح آجر
  • افزایش چشمگیر و بی‌نظیر مقاومت سطح آجر در برابر نم و رطوبت
  • افزایش عمر و ماندگاری بلند مدت نمای داخلی و خارجی نما
  • افزایش مقاومت سطح آجر در برابر اشعه‌ی مخرب ماوراء بنفش
  • افزایش کیفیت سطح نما در برابر تغییر رنگ، کدری، تار شدن و …
اجرتای رزین آجر کاملا ضد آب
اجرای رزین آجر کاملا ضد آب

راهنمایی برای استفاده از این محصول

برای اینکه بتوانید از رزین نانو آجر به بهترین نحو برخوردار گردید، باید حتما به نحوه استفاده و چگونگی بهره برداری از آن توجه کنید. در نظر گرفتن برخی از اصول خاص، مهم و کلیدی برای این اجرا، بسی ضروری خواهد بود. در غیر این صورت، قطعا با مشکلات پس از اجرا، مواجه خواهید شد.

  1. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین نکات کلیدی برای اجرای رزین آجر نما، توجه به نانو بودن سطح است. در صورتی که سطح آجر نانو نباشد، قطعا در آینده دچار مشکل خواهید شد. نانو وظیفه‌ی تامین شرایط تنفس را برای سطح آجر در بر دارد.
  2. در زمان استفاده از این محصول، توجه به پاکیزگی و تمیزی سطح، مهم و ضروری خواهد بود. بهتر است سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی، دود، روغن، لکه و … پاک و تمیز نمایید. در این صورت شاهد نتیجه‌ی بهتر و ایده‌آل‌تری از اجرای رزین خواهید بود.
  3. بهتر است برای استفاده از این محصول، از افراد متخصص و واجد صلاحیت، مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. در این صورت قطعا با عملکرد ایده‌آل‌تر و مفیدتری از سوی خود، مواجه خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما