فروش رنگ کنیتکس نمای ساختمان

نحوه فروش رنگ کنیتکس نمای ساختمان

رنگ کنیتکس نمای ساختمان از رنگ‌ های بسیار شناخته شده ای می باشد که از آن ها در همه نقاط یک ساختمان می توان استفاده نمود. رنگ کنیتکس نمای ساختمان دارای ویژگی های بسیاری می باشد. همچنین تنوع آن ها نیز بسیار بالا است. شرکت های بسیار گوناگونی در سراسر دنیا به تولید این رنگ ها می پردازند که البته باید گفت در کشور ما نیز این رنگ ها در برند های مختلفی تولید می شوند. نمونه های خارجی رنگ کنیتکس نمای ساختمان دارای کیفیت های متنوعی هستند و به دلیل فروش بالای آن ها در سراسر دنیا از جمله ایران نمایندگی های فروش آن ها قرار دارد. در ایران نیز تولید های زیادی مبنی بر رنگ های کنیتکسی وجود دارد که می توان گفت این رنگ ها به دلیل نیاز بازار و بالا رفتن تقاضا در اکثر شهر ها دارای نمایندگی خواهند بود. مراکز معتبری نیز وجود دارد که به صورت عمده انواع برند ها را به فروش خواهد رساند. نمونه های بی کیفیت و تقلبی نیز که از روی نمونه های اصلی داخلی و خارجی الگو گرفته اند، در مراکز متفرقه و رنگ فروشی ها با قیمت ارزانی به فروش می رسند که می توان گفت این رنگ ها کیفیت خوبی نداشته و نمی توانند نیاز خریدار را از آن رنگ برطرف نمایند. همانطور که می دانید با گسترش رسانه های الکترونیکی و پیشرفت جوامع بر حسب استفاده از اینترنت، اکثر محصولات را امروزه می توان با روش های مختلفی خریداری نمود. برای فروش رنگ های مختلف هم می توان به صورت حضوری به خرید پرداخت و هم می توان به صورت اینترنتی یا غیر حضوری از سایت های معتبری اقدام به خرید رنگ هایی مثل رنگ کنیتکس نمای ساختمان نمود. البته هر کدام از دو روش فروش حضوری و غیر حضوری رنگ کنیتکسی دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: فروش رنگ کنیتکس تهران

خرید رنگ کنیتکس تهران
خرید رنگ کنیتکس تهران

مزایا و معایب خرید رنگ کنیتکس نمای ساختمان به صورت حضوری

رنگ کنیتکس نمای ساختمان را می توان به صورت حضوری خریداری نمود. از مزایای این روش که به طور معمول از گذشته تاکنون بوده است، این است که می توان محصول را کاملا مشاهده کرده و اطلاعات دقیق آن مانند تاریخ، انقضاء، سال ساخت و سایر اطلاعات روی جلد را مطالعه نموده و سپس در صورت تمایل به خرید آن پرداخت. همچنین متصدی مراکز فروش می تواند به شما کاتالوگ هایی را که رنگ در آن کار شده است را نشان داده و شما با اطلاعات دقیق تری به خرید آن ها بپردازید. ضمن این که خود شما در آنجا حضور داشته اید و کلاه برداری های اینترنتی نمی تواند اتفاق بیفتد. ضمانت کالا و تضمین فروشنده نیز از مسائل مهمی است که باید به آن ها توجه نمود. زیرا در صورت خرید از مراکز معتبر حضوری، نسبت به اصل کالا و یا تقلبی بودن آن مطلع شده و در صورت نارضایتی از جنس مورد نظر احتمال مرجوع و یا تعویض آن وجود دارد.. در روش حضوری فروش رنگ کنیتکس نمای ساختمان شما فروشنده و مرکز مربوطه را شناخته و با آن در مورد رنگ مشورت خواهید نمود. در روش حضوری معایبی نیز موجود می باشد که از آن می توان به اتلاف وقت اشاره نمود. هزینه های رفت و آمد برای خرید حضوری نیز از معایب این روش می باشد. ضمن این که مراکز فروش رنگ های کنیتکسی و به طور کلی مراکز فروش محصولات به صورت حضوری، قیمت محصولات خود را بسیار بالاتر از قیمت های کارخانه ای می ستانند زیرا آن ها هزینه های حمل و نقل و هزینه های ناشی از محل فروش خود شامل اجاره بها، آب، برق و گاز پرداخته و برای بازدهی بیشتر خود مجبور به افزایش بهای محصولات خود می کنند. معایب دیگر نیز که در روش اینترنتی هم وجود دارد این است که محصول خریداری شده تقلبی بوده باشد که البته در روش حضوری امکان تعویض آن به مراتب بالاتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هزینه رنگ کنیتکس ، فروش عمده در سراسر کشور

رنگ کنیتکس ساختمانی
رنگ کنیتکس ساختمانی

 

مزایا و معایب خرید رنگ کنیتکس نمای ساختمان به صورت اینترنتی

در اینجا ابتدا مزایای روش های غیر حضوری را بیان خواهیم کرد. در روش غیر حضوری اولین فکری که به ذهن هر کسی خطور می کند این است که لازم نیست هزینه های حمل و نقل، بنزین و یا مسیر را بپردازد و همچنین اتلاف وقتی نیز که ناشی از ترافیک، آماده شدن و… در کار نیست و تنها با سفارش محصول می توان آن را به راحتی درب منزل دریافت کرد. در روش غیر حضوری به دلیل نپرداختن هزینه های گزاف حمل و نقل و باربری محصولات و هزینه های مربوط به اجاره یا هزینه های جاری مرکز فروش مربوطه، قیمت اجناس بسیار پایین تر از محصولات موجود در فروشگاه ها و مراکز حقیقی می باشد. روش حضوری امکان مشاهده کاتالوگ و تصاویر رنگ های کار شده را به شما خواهد داد و با مشاهده آن ها می توان به طور دقیق کاتالوگ را مشاهده نموده و به خرید آن بپردازید. همچنین در هر موقعی از شبانه رو  که حتی همه فروشگاه ها و مراکز مربوطه فعالیت ندارند قادر به این کار هستید و می توانید به راحتی به خرید خود بپردازید البته به همین سادگی هم نیست و اول باید مرکز کاملا معتبری که به صورت غیر حضوری فعالیت دارد یافت شود. زیرا سایت های بسیار زیادی هستند که کاملا جعلی می باشند. در این صورت شما با خرید از آن ها ممکن است هیچ گاه محصولی دریافت نکنید در حالی که پول پرداخت خواهید کرد و این هر چقدر هم که پول پرداخت شده کم باشد می تواند بسیار آزار دهنده باشد. در این روش با اطلاع از حساب شما ممکن است کلاه برداری های بزرگتری صورت گرفته و با ترفند هایی کل حساب شما را خالی کنند. معایب دیگری که دارد این است که ممکن است ضمانتی مبنی بر کیفیت بالای کالا به شما اعطا نشده و محصول نیز فاقد اعتبار و کیفیت باشد. تنها چاره کار در هر دو روش مراجعه به مراکز مطمئن است. در ادامه باید بدانید انواع رنگ کنیتکس نمای ساختمان چیست که بتوانید به صورت حضوری یا غیر حضوری به خرید آن بپردازید.

خرید رنگ کنیتکس ساختمانی
خرید رنگ کنیتکس ساختمانی

 

انواع رنگ کنیتکس نمای ساختمان

رنگ کنیتکس نمای ساختمان دارای انواع گوناگونی بر حسب برند و سایز های مربوطه است ولی به طور کلی آن را به ۳ دسته رنگ اکریلیک، پلاستیکی و روغنی تقسیم می کنند. این رنگ‌ها در خود ذرات و الیاف های بسیار کوچکی دارند که بعد از انجام کامل رنگ آمیزی، زیبایی آن را مشاهده خواهید کرد. رنگ های پلاستیکی کنیتکس بر پایه آب هستند و کاملا در آب محلول می باشند به همین دلیل ضد آب نبوده و در مکان های مرطوب مانند شهر های شمالی که همیشه مرطوب هستند قابل استفاده نخواهند بود. رنگ های پلاستیکی سریع خشک شده و قابل شست و شو نیستند. رنگ های روغنی از رنگ های کنیتکسی می باشند که کاملا خاصیت ضد آبی داشته و به نوعی می توانند در نمای ساختمان ها علاوه بر  زیبایی نقش عایق را نیز ایفا کنند. این رنگ ها بر پایه حلال های آلی هستند و بر پایه بنزین می باشند و بسیار مهم است که تا خشک شدن از آن ها جهت آتش نگرفتن محافظت نمود زیرا قدرت اشتعال بسیاری دارند. از این رنگ ها در شیروانی و نمای ساختمان ها استفاده می شود زیرا در برابر برف و باران کاملا ساختار ثابتی دارند. رنگ های کنیتکسی اکریلیک از رنگ هایی هستند که به نوعی هر دو خاصیت روغنی و پلاستیکی را داشته و بر پایه آب می باشند و خاصیت ضد آبی نیز دارند و نکته مهم این که قابل اشتعال نبوده و خطر ساز نیست. این رنگ ها دارای تنوع بسیاری در نوع خود هستند که می توانند قابل شست و شو هم باشند. این رنگ نسبت به دو نوع قبلی از فروش بیشتری برخوردار است زیرا از آن ها در هر سطوحی می  توان استفاده کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

رنگ کنیتکس تهران عمده
رنگ کنیتکس تهران عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما