قیمت رزین سنگ نانو

آیا می‌دانید قیمت رزین سنگ بر چه معیار و اساسی تعیین می‌شود؟ همانطور که می‌دانید، یکی از محبوب‌ترین سنگ‌ها در سنگ ساخت و ساز، سنگ‌های رزینی هستند. این نوع از سنگ‌ها به جهت برخورداری از خصوصیات متمایز کننده، از جمله سنگ‌های پرطرفدار در بازارهای جهانی شناخته شده‌اند. از این سنگ‌ها برای مصارف بسیار زیادی استفاده می‌شود. بنابراین شاهد موارد بهره برداری گسترده از آنها، خواهیم بود. عوامل بسیار زیادی بر روی خرید رزین سنگ تاثیرگذار هستند. عوامل مانند:

  • مقاومت بسیار بالا
  • کیفیت منحصر بفرد
  • موارد استفاده‌ی گسترده
  • طراحی خارق العاده
  • درخشندگی فوق العاده و چشم نواز
  • قیمت مقرون به صرفه و مناسب

یکی از المان‌های تاثیرگذار بر روی خرید این تجهیزات، توجه به قیمت رزین سنگ است. اصولا تعیین قیمت این مصالح بر اساس اصول خاصی تعیین می‌شود. در نظر گرفتن این موارد، می‌تواند بر روی افزایش و یا کاهش قیمت آن، تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: خرید رزین سنگ

خرید رزین سنگ نانو
اجرای رزین سنگ براق کننده

عوامل موثر بر روی تعیین قیمت رزین سنگ کدامند؟

قیمت رزین سنگ نیز مانند بسیاری از تجهیزات و محصولات دیگر، با نوسانات بسیار زیادی مواجه است. در برخی از مواقع، شاهد افزایش قیمت بسیار بالا و در برخی مواقع نیز شاهد کاهش قیمت آنها خواهیم بود. برخی از عوامل، تاثیر مستقیمی بر روی این افزایش و یا کاهش قیمت خواهند داشت. شناخت این عوامل و توجه کردن به آنها، می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روی خرید آنها با قیمت مقرون به صرفه، داشته باشد. از جمله این عوامل، عبارتند از:

تعیین قیمت رزین سنگ بر اساس:

  • کیفیت محصول: (یکی از فاکتورهای بسیار مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت رزین سنگ، توجه به کیفیت متریال تولیدی است. این محصول نوعی مایع شفاف است که با فناوری نانو بر روی سطوح مختلف، قابل بهره برداری است. محصولات باکیفیت، علاوه بر افزایش درخشندگی و براقیت سطوح، مقاومت بالا را برای آنها به همراه خواهند داشت.)
  • برند تولید کننده: (برخی از برندهای تولید کننده‌ی این محصولات به جهت عرضه‌ی محصولات درجه یک و مرغوب، نام معتبری را یدک می‌کشند. بنابراین تهیه این مصالح شاید کمی هزینه‌ی بالاتری را در بر داشته باشد، اما از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.)
  • بسته بندی: (از دیگر عوامل تاثیرگذار، می‌توان به بسته بندی آنها اشاره کرد. بسته بندی مرغوب و باکیفیت می‌تواند بر روی ماندگاری و مقاومت آنها، موثر باشد. استفاده از بسته بندی‌های مناسب برای این کالاها، سهولت در حمل و نقل و … را در بر دارد.)
  • اندازه و ابعاد: (در صورتی که این مصالح از ابعاد و اندازه‌ی بزرگتری برخوردار باشند، قطعا مواد اولیه بیشتری مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین افزایش قیمت آنها، عادی خواهد بود. ابعاد و اندازه‌ی رزین سنگ، می‌تواند افزایش و یا کاهش هزینه را به همراه داشته باشد.)
  • توجه به مشخصات سنگ: (یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در قیمت رزین سنگ، توجه به مشخصات فنی سنگ است. شکل ظاهری سنگ مورد نظر چگونه است؟ متریال تولیدی سنگ مورد نظر، چیست؟ ابعاد و اندازه سنگ چگونه است؟ این مایع بی‌رنگ می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی مصالح مختلف داشته باشد. اما برخی از آنها به جهت برخورداری از خلل و فرج بیشتر و یا برخی از خصوصیات دیگر، از میزان کمتر و یا بیشتر رزین، بهره برداری می‌کنند.)
  • قیمت ارز و دلار: (اگر بخواهیم به یکی دیگر از این المان‌های تاثیرگذار اشاره کنیم، می‌توان از قیمت ارز نیز یاد کرد.)
فروش رزین سنگ نانو
رزین سنگ جلا دهنده

چگونگی خرید بهترین رزین نانو سنگ ارزان

یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای دریافت قیمت رزین سنگ، مراجعه به نمایندگی‌ها است. برای اینکه بتوانید قیمت این نوع از مصالح ساختمانی را به طور تقریبی تخمین بزنید، می‌توان از نکات طلایی زیر استفاده کنید:

در نظر داشته باشید که هر لیتر از رزین، می‌تواند سطحی برابر با 6 متر مربع از سنگ را پوشش دهد. رزین سنگ نانو 2 لیتری می‌تواند پاسخگوی پوشش 12 متر مربع از یک سطح باشد. در نتیجه برای کاهش قیمت و انتخاب محصول مقرون به صرفه، می‌توانید از این تخمین مناسب در ذهن خود استفاده نمایید. بنابراین میزان محصول خریداری شده‌، با توجه به نیاز شما خواهد بود.

برای صرفه جویی در میزان مصرف رزین و کاهش قیمت این مصالح برای مصرف کننده، باید به تمیزی سطح بسیار توجه نمود. قبل از اقدام به استفاده از این محصول، سطح مورد نظر را به طور کلی، تمیز کنید. بهتر است سطح مورد نظر را از: انواع مواد نفتی، چربی، نمک و شوره، گرد و غبار و … تمیز کنید.

قیمت رزین سنگ نانو
اجرای رزین سنگ پلیمری

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما