قیمت رنگ استخری تهران کاملا ضد آب

مقایسه قیمت های رنگ استخری تهران با دیگر رنگ های استخری

رنگ استخری تهران از شرکت هایی است که در حیطه تولید رنگ ها و رنگ های استخری فعالیت می نماید. این رنگ ها به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، محبوبیت زیادی در بین خریداران این نوع رنگ ها یافته اند. در واقع رنگ استخری، به نوعی علاوه بر ایجاد پوششی به عنوان رنگ بر سازه های هیدرولیکی و افزایش زیبایی آن ها، در عایق کردن آن ها نیز کاربرد بسزایی دارد.

می توان گفت وظیفه اصلی هر رنگ استخری، انجام عمل ایزولاسیون می باشد که طی این عمل، با ساختار خود می تواند پوشش کاملی روی سطوح مختلف ایجاد کند که در نتیجه آن هیچ گونه رطوبت و یا قطره آبی قادر به عبور از این محیط ایزوله نخواهد بود. رنگ های استخری نیز با دارا بودن کیفیت بسیار بالای خود، در بین نمونه های دیگر، نمونه ای کاملا با کیفیت محسوب شده است و می تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. از مسائل مهم در خرید هر کالایی قیمت آن و میزان بودجه مورد نظر برای خرید آن می باشد. برای خرید رنگ های استخری نیز باید با توجه به میزان هزینه مورد نظر به خرید آن ها پرداخت.

قیمت رنگ استخری تهران، در بین نمونه های مشابه در رنگ های مختلف، و با توجه به این که  دارای کیفیت بالایی هستند بسیار مناسب بوده اند و برای پوشش دهی و عایق نمودن سطوح مختلف و سازه های هیدرولیکی به طور تخصصی تری، پرداخته و آن ها رد به بهترین نحو ممکن ایزولاسیون خواهند نمود. رنگ استخری تهران ساختاری دارد که هیچ مولکول آبی را نیز از خود راه نمی دهد. این ماده از ترکیب رزین اپوکسی ساخته شده است که بر پایه آب بوده و در ساخت آن ها نیز روش نانو به کار برده شده است. به همین دلیل هیچ گونه مولکول آبی قادر به عبور از بین فاصله های بین مولکولی نانومتری این ماده نیستند و در نتیجه محیطی کاملا ایزوله به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: رنگ استخری نانو

رنگ استخری تهران
رنگ استخری تهران

ویژگی های رنگ استخری تهران

رنگ استخری تهران ویژگی های مطلوبی دارد که آن را نسبت به سایر رنگ های استخری با برند های دیگر، تبدیل به یکی از بهترین برند ها نموده است. این رنگ ها کاملا در برابر اشعه یو وی ساختار پایداری داشته و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نمی شود و پوسته پوسته، خرد و شکننده نخواهند شد. رنگ استخری تهران می تواند در برابر تغییرات دمایی در فصل های مختلف نیز کارایی ثابتی داشته باشد، بدون این که مشکلی برای آن ها پیش بیاید.

این ساختار با انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد می تواند تغییرات دمایی و انقباض و انبساط هوایی را به راحتی تحمل کند و در نتیجه برای سازه های آبی بیرون از خانه و محوطه های باز و آزاد بیرونی بسیار کاربرد خواهد داشت. این رنگ با داشتن خاصیت الاستیک بسیار بالا و همچنین دارا بودن انعطاف پذیری به میزان قابل توجه، توانسته است در برابر هر گونه آسیب هایی که مکانیکی هستند و به آن وارد می شوند مقاومت نمایند. این آسیب ها شامل کشش، فشار، خراش و ضربه هستند که نمی توانند به رنگ های استخری آسیبی برسانند.

این رنگ با دارای بودن خاصیت مقاومت در برابر تغییرات دمایی و هوای سرد و گرم آسیبی نخواهند دید. از ویژگی های دیگری که می توان برای رنگ استخری تهران نام برد قیمت بسیار مناسب آن می باشد که باعث شده است مصرف کنندگان این محصول نسبت به خرید آن اقدام نمایند. از ویژگی های دیگری که می توان برای این محصول نام برد استفاده از تکنولوژی نانو در ساخت آن می باشد.

به این علت این محصولات می توانند لایه بسیار محکم و عایق کاملی در برابر آب باشند به گونه ای که حتی یک مولکول آب نیز قادر به عبور از بین این رنگ ها نخواهند بود. این رنگ های استخری را می توان در رنگ های طیف متنوع آبی و رنگ سفید تهیه نمود که می تواند در سازه های هیدرولیکی زیبایی ایجاد خواهد کرد. می توان گفت از خصوصیات دیگر این رنگ استخری تهران این است که می تواند ضد میکروارگانیسم ها و جلبک ها باشد.

فروش رنگ استخری تهران
فروش رنگ استخری تهران

کاربرد استفاده از رنگ استخری تهران

رنگ استخری تهران به علت منعطف بودن و دارا بودن ویژگی های مناسب را می توان در انواع محیط ها استفاده نمود. مثلا به دلیل دارا بودن انعطاف پذیری، خاصیت الاستیکی، کشسانی زیاد، ضد جلبک، ضد رشد میکرو ارگانیسم ها، ضد باکتری ها، رنگ مناسب، عدم تخریب در برابر نور، عدم تخریب در برابر سرما و گرما، عدم تخریب در برابر آسیب های مکانیکی مانند فشار ، کشش، خراش و… می تواند محصول فوق العاده کاربردی باشد که بتوان آن را در انواع محیط ها و اقلیم های هوایی استفاده نمود. سازه های هیدرولیکی مانند استخر، سونا، جکوزی، تانکر ها و منبع های آب شرب و غیر شرب، حوضچه های کوچک و بزرگ تزئینی و حتی حوضچه ها و تنگ های ماهی نیز از این رنگ ها استفاده خواهند کرد. از کاربرد بسیار گسترده دیگری که می توان نام برد استفاده از این رنگ ها در استخر های کشاورز و با پرورش آبزیان می باشد و این کاربرد ها همه ناشی از ویژگی های این رنگ استخری تهران هستند. رنگ های استخری به دلیل بدون بو و مزه و فاقد ترکیبات آلوده شیمیایی و کاملا دارا بودن استاندارد های زیستی، برای محیط زیست هیچ گونه مشکلی ایجاد نکرده و دوستدار محیط زیست می باشند. به دلیل این که این رنگ ها در برابر تغییرات هوایی، نور خورشید و تغییرات ناشی از انبساط و انقباض های دمایی مقاومت نشان می دهند، می توان از آن ها در هر مکانی استفاده نمود. به این منظور د سازه های هیدرولیکی که در مکان های سر پوشیده و غیر سر پوشیده قرار دارند از این سازه ها استفاده خواهند نمود. نور خورشید و راکد بودن آب می تواند باعث رشد میکروارگانیسم ها، جلبک ها و خزه ها در هر محیطی شود ولی این رنگ استخری تهران که خاصیت ضد جلبک نیز دارد می تواند از رشد آن ها به مراتب جلوگیری کرده و رشد آن ها را به وقفه و تعویق بیندازد.

قیمت رنگ استخری تهران
قیمت رنگ استخری تهران

مزایا و قیمت رنگ استخری تهران

با توجه به ویژگی هایی که برای رنگ استخری تهران گفته شده است، این رنگ ها همانطور که گفته شده در هر محیطی قابل استفاده اند. ضمن این که روش استفاده از آن ها به قدری آسان است گه هر کسی، با هر میزان تخصصی که در حوزه رنگ آمیزی ساختمانی دارد و یا حتی فاقد این تخصص باشد می تواند از این رنگ ها برای سازه هیدرولیکی خود استفاده نماید. این رنگ ها را می توان با ابزار های رنگ معمولی مانند غلطک ها و قلم مو های مختلفی رنگ نمود که ابتدا باید قبل از رنگ آمیزی محیط و سطوح تمیز شده و کاملا عاری از هر گونه آلودگی باشند. این روش ایزوله کردن نسبت به مصالح سنتی برای عایق نمودن بسیار به صرفه تر و آسان تر است. همچنین میزان تخریب و یا ترمیم دوباره رنگ استخری نسبت به مصالح سنتی کمتر می باشد. ضمن این که این رنگ ها قیمت های بسیار پایین تری داشته و بعد از گذشت دو سه روز می توان سازه های هیدرولیکی را مورد استفاده قرار داد. پس با استفاده از این رنگ ها می توان علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان، در هزینه نیز صرفه جویی نمود. برای خرید رنگ استخری تهران باید سعی شود از مراکز معتبر تهیه شده که دارای رنگ های استخری تهران اصل بوده باشند و این که این رنگ ها را با ضمانت از مراکز مربوطه تهیه کنند و مرکز مربوطه باید در صورت نارضایتی مشتری، محصول را مرجوع نماید. نکته آخر نیز رعایت اصول اولیه در رنگ نمودن هر سطحی است و باید قبل از انجام هر رنگ آمیزی، نکاتی مانند پاک کردن و تمیز نمودن سطوح، بر طرف کردن برآمدگی و فرو رفتگی ها و… رعایت شود.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

فروش رنگ استخری
فروش رنگ استخری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما