قیمت رنگ کاهگل قم با ضمانت 10 ساله

رنگ کاهگل چیست؟

کاهرنگ یا به عبارتی همان رنگ کاهگل از ترکیب سیلیکون، آب و کاه به دست می آید و پس از خشک شدن؛ سطح حاصل از نظر ظاهری کاملا شبیه به کاهگل سنتی است. وجود سیلیکون در ترکیب این کاهرنگ؛ باعث شده دارای خاصیت آب بندی فوق العاده ای باشد. خصوصیات برجسته و منحصر به فرد کاهگل طبیعی و همچنین علاقه به نماهای سنتی؛ موجب شده تا رنگ هایی که شبیه به کاهگل سنتی هستند ساخته شوند و بتوان در همه جا از زیبایی و کارایی آنها بهره مند شد. رنگ کاهگل قم از این دسته هست.

یکی از انواع رنگ های کاهگل مصنوعی؛ رنگ کاهگل قم است و همان جلوه و شکوه کاهگل طبیعی را دارد. این رنگ برای استفاده در مناطق کویری و اقلیم های گرم وخشک مانند قم؛ بسیار مناسب است. زیرا نور خورشید را جذب نکرده و موجب بالا رفتن دمای محیط نیز نمی شود. با استفاده از کاهرنگ ضد آب قم می توان فضاها را روشن تر و دلنشین تر کرد. این رنگ از ترکیب انواع رزین ها و چسب های سیلیکونی و کاه به دست آمده و در صورت نیاز می توان مقداری کاه به آن افزود.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب ، مقاوم ترین نما

اجرای کاهرنگ نانو قم
رنگ کاهگل ضد آب قم

رنگ کاهگل قم

رزین های سیلیکونی به کار رفته در ترکیب کاهرنگ نانو قم؛ از نوع پلیمرهای سخت شونده هستند. به این معنی که این رزین ها برای بار اول در آب حل می شوند اما پس از خشک شدن پوشش سخت و محکم شده و دیگر در آب حل نمی شوند. این ویژگی باعث برتری و بهبود خواص رنگ کاهگل قم نسبت به سایر رنگ های صنعتی شده است و همچنین معایب روش سنتی نیز برطرف شده است. رنگ کاهگل حاصل؛ برای پوشش دادن کلیه سطوح مانند نمای ساختمان ها و دکوراسیون های داخلی بسیار مناسب است. زیرا سیلیکون باعث افزایش خاصیت چسبندگی این رنگ شده است.

رنگ کاهگل قم در برابر اشعه فرابنفش خورشید بسیار مقاوم و پایدار است. عوامل شیمیایی و حلال های آلی و انواع مواد شوینده‌ی اسیدی و قلیایی تاثیری بر روی این پوشش ندارند. در نتیجه می توان در محیط هایی که نظافت ضرورت دارد از آنها استفاده کرد.

کاهرنگ پلیمری قم از انعطاف پذیر بالایی برخوردار است و به راحتی بر روی سطوح نقش می گیرد. می توان با کمک شابلون های مختلف طرح های زیبا و چشم نوازی را ایجاد کرد. پوشش رنگ کاهگل کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد. همچنین در برابر بارش باران و وزش باد و طوفان فرسوده نمی شود. در سرمای شدید دچار یخ زدگی نمی شود و ترک خوردگی در آن ایجاد نمی شود. سطوح حاصل از رنگ کاهگل قم کاملا صاف و یکپارچه می باشند و اثری از ترک خوردگی یا شکاف در آنها دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی اصفهان با ارسال مستقیم از کارخانه

کاهگل ضد آب قم
اجرای رنگ کاهگل ضد آب قم

کاربردهای رنگ کاهگل

برای تهیه‌ی رنگ کاهگل قم از حلال های شیمیایی استفاده نشده؛ بنابراین در زمان اجرا به تجهیزات حفاظتی و ایمنی نیاز ندارد. مواد سیلیکونی ضرری برای انسان و محیط زیست ندارند؛ بنابراین هیچ محدودیتی برای استفاده از آن نیز وجود ندارد. روش تهیه و اجرای رنگ کاهگل قم بسیار سریع و ساده است. البته قبل از اجرای پوشش سطح باید کاملا تمیز شده و عاری از هرگونه آلودگی مانند انواع چربی و روغن ها باشد.

سپس باید طبق دستورالعمل؛ رنگ کاهگل قم را با مقداری آب رقیق کرد تا رنگ خمیری حاصل برای پوشش دهی سطح آماده شود. برای اجرای رنگ می توان از ابزارهایی مانند ماله، غلطک، قلم مو، کاردک و یا دستگاه های پاششی استفاده کرد. رنگ کاهگل بر روی سطوح مختلف اعم از آجر، سیمان، گچ، کناف، چوب، فلز، یونولیت، شیشه و … قابل اجرا است.

رنگ کاهگل پلیمری قم
کاهگل ضد آب نانو قم

 

رنگ کاهگل قم کاملا آب گریز است و می توان آن را در محیط های مرطوب و شرجی به کار برد. همچنین می تواند به عنوان عایق رطوبت بر روی سطح دیوارهای خارجی و پشت بام ها نیز استفاده شود. پوشش های رنگ کاهگل قابل شستشو و ضد آب هستند.

این خاصیت استفاده از پوشش کاهرنگ ضد آب قم را در فضاهای مرطوب مانند استخر، حمام، موتورخانه شوفاژ، آشپزخانه، توالت و… امکان پذیر کرده است. پوشش های اندود شده با رنگ کاهگل در برابر شوک حرارتی، انبساط و انقباض های ناگهانی و ضربه های مکانیکی بسیار مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد.

رنگ کاهگل قم دارای رنگ بندی های متفاوتی بوده و از نظر قیمت و هزینه تمام شده بسیار مقرون به صرفه می باشد. رنگ کاهگل با ضمانت 10 ساله در نمایندگی های رسمی عرضه می شود و عمر مفید بسیار بالایی دارد. به همین دلیل نیازی به مرمت و نوسازی مداوم نیز ندارد.

کاهگل نانو قم
کاهگل نانو قم

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما