قیمت چسب بتن استحکامی با چسبندگی فوق العاده

چسب بتن از جمله مواد افزودنی بتن است که در صنعت ساختمان سازی جهت آب ‌بند نمودن بتن و افزایش قدرت چسبندگی بتن مورد استفاده قرار میگیرد. چسب بتن استحکامی نیز یکی از انواع چسب بتن می باشد.

در صنعت ساختمان سازی تحت برخی شرایط ممکن است، اجرا کردن قسمتی از یک مقطع بتونی حین اجرای کار نیمه کاره بماند و ادامه انجام دادن کار بتن ریزی آن در مدت زمانی بعدتر انجام شود. در چنین شرایطی بتن قبلی و بتن جدید قابلیت چسبندگی ندارند و این کار باعث ضعیف شدن مقاومت بتن میشود زیرا هیچ اتصالی بین بتن قدیم و جدید وجود ندارد و به راحتی جدا می شوند.

در صورت قرار گرفتن در چنین شرایطی چسب بتن استحکامی برای اجرای کار بهترین گزینه می باشد، که بتن قدیمی و بتن جدید را به یکدیگر می چسباند و از مقاومت آنها کسر نمی کند.

طرز کار این چسب بتن به این صورت است که با ترکیب شدن با بتن جدید و چسبندگی بیشتری که بین ذرات بتن ایجاد می کند سبب تقویت بتن خواهد شد و پیوند چسبنده بسیار قوی ایجاد میکند.

چسب بتن استحکامی به راحتی با سیمان، بتن و آب واکنش می دهد و باعث زیاد شدن مقاومت خمشی و طول عمر بتن میشود .

این چسب بتن هنگامی که با بتن ترکیب شد، قدرت چسبندگی ذرات بتن را افزایش میدهد و فضای خالی بین سنگدانه های داخل بتن را کاهش میدهد که در چنین شرایطی بعد از اینکه بتن خشک میشود نفوذپذیری آن را تا حد بسیار بالایی کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: فروش چسب بتن آب بندی

چسب بتن استحکامی مجموعه رنگ فرداد
چسب بتن استحکامی مجموعه رنگ فرداد

میزان مصرف چسب بتن استحکامی

میزان مصرف چسب بتن استحکامی به عوامل متفاوتی بستگی دارد که به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دمای محیط، نوع مصالح مصرف شده، ناهمواری های موجود در سطوح

میزان مصرف نرمال این ماده برای اضافه کردن به بتن جهت آب بندی کردن آن معمولاً بین ۵ تا ۹ درصد وزن سیمان می باشد.

اجرای چسب بتن استحکامی
اجرای چسب بتن ضد آب در کل کشور

قیمت چسب بتن استحکامی

قیمت این چسب بتن بستگی به موارد مختلفی دارد. مانند نوع رزین استفاده شده در تولید چسب بتن استحکامی، غلظت مواد جامدی که در تولید آن استفاده شده و مواد مصرفی دیگر که به آن اضافه شده است. پس با توجه به نوع رزین نوع غلظت مواد جامد و مواد افزودنی دیگر انواع متفاوتی دارد که هر کدام با قیمت متفاوت در بازار ارائه می شود و می توان جهت خرید آن از شرکت های مختلف لیست قیمت و نوع مواد استفاده شده در این چسب بتن شان را درخواست کرد که با توجه به شرایط فوق معمولاً قیمت‌ها تفاوت زیادی با هم دارند. در این خصوص کشور ما یکی از بهترین تولید کنندگان چسب بتن می باشد که ما می توانیم به انواع مختلف آن با توجه به نیازمان و با توجه به  بودجه خود دسترسی داشته باشیم و اقدام به تهیه آن کنیم.

روش مصرف برای ریختن بتن جدید به روی بتن قدیمی

برای استفاده از چسب بتن استحکامی در ابتدای کار سطح بتن قدیمی تر باید فارغ از هرگونه آلودگی، رنگ خوردگی، چربی، گرد و غبار روغن و… باشد. در مرحله بعد یک لایه ضخیم از چسب بتن استحکامی را روی سطح بتن قدیمی که تمیز کرده بودیم اجرا می نماییم و در مرحله آخر به میزان ۴ الی ۶ درصد وزن سیمان مصرف شده در بتن، چسب بتن استحکامی به ملات جدید اضافه می کنیم و روی بتن قبلی میریزیم.

روش مصرف برای آب بندی کردن داخلی بتن

برای آب بندی کردن بتن می توان چسب بتن استحکامی را به آبی که میخواهیم با بتن مخلوط کنیم اضافه کرده که بهتر است چسب بتن با نسبت ۳ به ۱ به آب اضافه شود و در نهایت این مخلوط با سیمان مصرفی ترکیب شود‌.

بیشتر بخوانید: خرید چسب بتن ضد آب

خرید چسب بتن کاملا ضد آب
خرید چسب بتن کاملا ضد آب

روش استفاده از چسب بتن استحکامی در کارهای ترمیمی

ابتدا یک لایه چسب بتن استحکامی روی مکانی که میخواهیم روی آن ترمیم انجام بدهیم کشیده می شود و بعد به ملاتی که می خواهیم با آن کار ترمیم را انجام بدهیم به میزان ۳ تا ۵ درصد وزنی چسب بتن اضافه میکنیم و کار را اجرا می کنیم.

از جمله کاربردهای دیگر چسب بتن استحکامی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مهمترین کاربرد آن ایجاد چسبندگی بین بتن جدید و بتن قدیمی می باشد.
  • آب بند کردن سازه های آبی به طور مثال تصفیه خانه ها و استخر ها.
  • استفاده در ملات هایی که برای بندکشی و کاشی کاری استفاده می شوند جهت کاهش میزان نفوذ و افزایش چسبندگی آن‌.
  • استفاده از آن برای ترمیم کردن و ملات های ترمیم کننده و انواع آسیب دیدگی ها.
  • افزایش قدرت چسبندگی سطوح مختلف.
  • جهت ترمیم و پر کردن خلل و فرج سنگ ها پس از نصب.
  • امکان آب بند کردن سطح های مختلف عمرانی و سازه ها.

موارد مهمی که در هنگام استفاده از این چسب بتن باید رعایت شود این است که از تماس آن با پوست و چشم باید خودداری شود و در صورتی که با چشم تماس پیدا کرد باید به پزشک مراجعه شود، و زمانی که مشغول کار با چسب بتن استحکامی هستیم بهتر است از عینک ایمنی استفاده کنیم. اما این چسب بتن برای محیط زیست خطرناک نمی باشد و به آن آسیب نمیزند.

از جمله خواص فیزیکی و شیمیایی چسب بتن استحکامی این است که به حالت مایع غلیظ سفید رنگ می باشد و حلال آن آب است، ‏ph  آن حدود ۷ و یون کلر ندارد و بهترین شرایط نگهداری چسب بتن استحکامی به مدت زمان یک سال در همان بسته بندی اولیه اش می باشد و باید دور از یخبندان و همچنین دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود‌.

چسب بتن در حالت های مختلف از مهمترین و کاربردی ترین تولیداتی است که در بسیاری از مراکز فروش وجود دارد‌.

که این نوع چسب بیشتر به جهت افزایش سرعت اجرای ساختمان و امکان داشتن طراحی های مختلف و متفاوت در ساختمان و پروژه ها به تولید می رسد و در بازار در انواع مختلف برند های ایرانی و خارجی وجود دارد تا کلیه خریداران بتوانند با هر قیمتی و با توجه به بودجه ی خود به آن دسترسی داشته باشند و در پروژه های خود از آن استفاده کنند.

قیمت چسب بتن آب بندی و استحکامی
قیمت چسب بتن آب بندی

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما