قیمت چسب بتن استخر با قابلیت های فوق العاده

چسب بتن استخر

چسب بتن یکی از پرکاربرد ترین مواد افزودنی در بتن و صنعت ساختمان است. این چسب که نوعی پلیمر است می تواند باعث افزایش مقاومت خمشی و دوام در سازه شود. این چسب یکی از محصولات جانبی به شمار می آید که خواص متنوعی دارد. چسب بتن با ترکیبات مختلفی در بازار یافت می شود. از جمله خواص این چسب میتوان به افزایش چسبندگی و عدم ترک خوردگی و همچنین کاهش نفوذپذیری آب اشاره کرد. چسب بتن استخر یکی از اقسام چسب بتن می باشد.

در عصر حاضر روش های مختلفی برای ضدآب سازی سازه های بتنی وجود دارد که هر کدام بسته به شرایط می توانند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از این روش ها استفاده از چسب ضد آب بتن می باشد.

برای این کار از ترکیب ریز دانه ها و سیمان با چسب جهت نصب بر روی سطح دیواره های استخر استفاده شود.

بهترین ماده جهت ضد آب و آب بندی کردن استخر ها چسب بتن است که نوعی پلیمر مقاوم در برابر آب می باشد.

استفاده از چسب ضد آب بتن در آب بندی استخر در هنگام ساخت آن می تواند کمک زیادی به عایق کاری استخر نماید.

بیشتر بخوانید: فروش چسب بتن آب بندی

چسب بتن استخر آب بندی
اجرای چسب بتن استخر آب بندی

مزایای چسب بتن استخر

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از چسب بتن در آب بندی استخر ایجاد مقاومت بسیار بالا در بافت سیمان می باشد که مقاومت نهایی آن را حدود ۳ برابر افزایش می نماید.

همچنین علاوه بر ایجاد مقاومت نهایی سیمان وظیفه اصلی دیگر این نوع چسب، ضد آب سازی و مقاومت در برابر فشار آب در سطوح مختلف استخر می باشد.

مخلوط شدن این چسب با رنگ استخری می تواند باعث ایجاد لایه بسیار مقاوم و ضد آب شود که برای رنگ آمیزی انواع استخر های سیمانی مناسب است.

همچنین باید بدانید با توجه به اینکه این ماده بر پایه آب ساخته شده، می تواند فقط با رنگ استخری پایه آب اختلاط گردد و از مخلوط شدن آن با دیگر رنگ های استخری پرهیز کنید.

یکی دیگر از مزایای چسب ضد آب بتن در آب بندی استخر ها انعطاف و عدم پارگی در فشارهای متناوب و مقاومت در چرخ های خشن برودتی و حرارتی می باشد.

این چسب هنگام مخلوط شدن با رنگ استخری به رنگ سفید است، که پس از خشک شدن رنگ استخری کاملاً در فراق و غیرقابل تفکیک می باشد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چسب ضد آب بتن خاصیت ضد جلبک بودن است.

بیشتر بخوانید: خرید چسب بتن ضد آب

چسب بتن مجموعه رنگ فرداد
اجرای چسب بتن مجموعه رنگ فرداد

روش استفاده از چسب بتن ضد آب برای استخر

استفاده از این چسب بسیار آسان بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد، و با مخلوط کردن مقدار مشخص که توسط کارشناسان توصیه می شود میتوان نسبت به آب بندی استخر و رنگ آمیزی در زمان ساخت آن اقدام نمود.

چسب آب بندی استخر
اجرای چسب آب بندی استخر

قیمت چسب بتن استخر با قابلیت های فوق العاده

به طور کلی عوامل مختلفی در قیمت نهایی برای چسب بتن ضد آب استخر وجود دارد. به طور مثال :

برند کارخانه تولید کننده

نوع و کیفیت بسته بندی و ارسال

ضمانت کیفیت توسط شرکت تولید کننده

کیفیت مواد اولیه در تولید چسب ضد آب بتن

 

این چسب در ترکیب با ملات ها ی بتن ساخته شده از آهک و سیمان موجب افزایش مقاومت کششی و جلوگیری از ترک میشود. چسب بتن موجب افزایش مقاومت خمشی تا ۵۰ درصد می شود. همچنین با استفاده از چسب ضد آب بتن، افزایش سطح چسبندگی و مقاومت سایشی نیز افزایش پیدا میکند.

از تاثیرات این چسب میتوان به کاهش نفوذ آب و مواد شیمیایی، به افزایش مقاومت در برابر یخ بندان و یخ زدگی بتن نیز که تاثیر چشم گیری دارد اشاره کرد. به طور مثال افزایش مقاومت نفوذ پذیری آب در محیط های قلیایی و در مناطق شدیدا مرطوب کاربرد فراوانی دارد و هیچ گونه خورندگی بر روی میلگرد ها و قطعات فلزی به جای نمی گذارد.

 

چسب بتن باید به به صورت کلی با توجه به محل مصرف بین ۵ تا ۱۰ درصد وزن سیمان را شامل شود. برای مخلوط کردن آن از یک کاردک صفت و یا یک دریل شارژی با دور کم جهت هم زدن استفاده می شود تا مخلوطی همرنگ و یکدست به وجود آید. این کار به صورت عادی چیزی در حدود ۳ دقیقه طول می کشد و پس از مخلوط شدن نباید بخشی از آن مخلوط رقیق باشد و تمام ماده به دست آمده به صورت یکنواخت باید مشاهده گردد.

شایان ذکر است این محصول قبل از خشک شدن قابلیت حل شدن در آب را دارد و پس از خشک شدن به هیچ عنوان حل نخواهد شد.

چسب آب بند کننده استخر
کیفیت بی نظیر چسب آب بند کننده استخر

این محصول علاوه بر آب بندی استخر جهت آب بندی حمام و جکوزی و همچنین در ساخت نما و اتصال بتن های جدید قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی همه انواع چسب ها موجود در بازار ویژگی های قابل قبول بیشتری نسبت به سیمان یا نوع های دیگر ملات ها که بر روی سازه ها استفاده میشوند دارند.

چسب بتن در حالت مایع و پودری جزو مهمترین تولیداتی است که در سال های اخیر در بسیاری از شرکت ها و مراکز فروش عرضه می شود. این محصولات در دسته بندی چسب های شیمی ساختمان نیز قرار می گیرند که با هدف بهبود عملکرد معماران و سرعت دادن به پروژه ها تولید شده و به شکل کاملاً حرفه ای وارد بازار میشوند. همچنین بهترین چسب های بتنی مایع و پودری از مارک های خوب خارجی و ایرانی در بازار توزیع شده تا قدرت خرید برای خریداران محفوظ شود و بتوانند سفارش خود را بهتر تعیین نمایند. به همین دلیل عرضه کننده ها از روش های تخصصی استفاده می کنند و محصولات خود را در بازار توزیع کند.

اقدام شرکت های مختلف جهت فروش و اعلام قیمت روز انواع چسب بتن باعث شده خریداران به راحتی بتوانند نیاز خود را مشخص کنند و آنها را رفع کنند.

قیمت چسب بتن جهت آب بندی معمولاً تفاوت زیادی دارد و این مسئله باعث می شود روزانه قیمت ها اعلام شوند. اگر بخواهیم شرکت هایی که بهترین برندهای چسب را از تولیدات خارجی و داخلی شناسایی کنیم، قطعاً سایت ها به خوبی در این زمینه به ما کمک می کنند. زیرا در سال های اخیر بیشتر این مراکز به فضای مجازی و تجاری متصل شده و محصولات خود را از این طریق به فروش می رسانند.

خوشبختانه کشور ما یکی از بهترین تولید کنندگان مصالح ساختمانی است و همچنین بهترین چسب بتن در ایران تولید و پخش می شود به همین جهت شما می توانید انواع چسب های مختلف ساختمانی مانند چسب بتن را از مراکز مختلف تهیه فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما