قیمت کاهگل مصنوعی شیراز ارسال مستقیم از کارخانه

کاهگل ضد آب و سنتی، تفاوت و شباهت

کاهگل مصنوعی شیراز ملاتی است که از ترکیب خاک رس و کاه تهیه می شود. این ملات قدمت 4000 ساله دارد و از دیرباز در معماری سنتی ایران و مناطق کویر مرکزی مورد استفاده قرار گرفته است. کاهگل برای پوشش دادن دیوارها، سقف و پشت بام ها به کار می رود. این ملات عایق خوبی در برابر گرمای هوا است به همین دلیل است که در مناطق کویری از آن استفاده می شود. کاه برای افزایش مقاومت و جلوگیری از ترکیدگی خاک رس؛ به آن اضافه می شود.

کاهگل در مقابل نور خورشید پایدار است اما در برابر باد و باران دچار فرسایش شده و به مرور موجب تولید گرد و غبار می شود. به همین دلیل لازم است هر چند سال یکبار پوشش کاهگلی تعمیر و ترمیم شود. از ترکیب کاهگل با چوب، کاشی، سنگ، گچکاری، خشت یا آجرهای رسی می توان برای تزیین نمای ساختمان ها و بناهای سنتی استفاده کرد.

کاهگل مصنوعی چیست؟

برای بهره مندی از مزایای کاهگل و همچنین برطرف کردن معایب آن؛ از کاهگل مصنوعی استفاده می شود. کاهگل مصنوعی ماده ای متشکل از آب و سیلیکون است. به عبارتی نوعی ملات مدرن است که بر پایه‌ی نانو سیلیکون ها ساخته شده است. در واقع کاهگل مصنوعی نوعی رنگ است ولی ظاهر آن به طور کامل شبیه به کاهگل طبیعی است. کاهگل مصنوعی را می توان برای ساخت بناها به سبک معماری سنتی به کار برد. برای ترمیم و بازسازی بناهای آسیب دیده نیز کاهگل مصنوعی گزینه‌ی بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید : کاهگل مصنوعی اهواز ارسال مستقیم از کارخانه

خرید کاهگل مصنوعی شیراز
خرید کاهگل ضد آب شیراز

خرید کاهگل مصنوعی شیراز

در راستای تولید ملات مقاوم و زیبا؛ کارخانه‌ی کاهگل صنعتی شیراز اقدام به تولید کاهگل مصنوعی نموده است. این نوع کاهگل از ترکیب کاه، آب و مواد سیلیکونی ساخته شده است. با توجه به اینکه در کاهگل مصنوعی شیراز گل رس حذف شده است؛ بنابراین مشکلات حاصل از فرسایش پوشش های کاهگلی ناشی از باد و باران مرتفع شده است و عملا در محیط گرد و خاک تولید نمی شود.

علاوه بر آن؛ به دلیل وجود سیلسیم در ترکیب این کاهگل موجب شده تا این ملات در برابر آب مقاوم باشد. به عبارتی کاهگل مصنوعی شیراز یک ملات ضد آب است و از این خصوصیت برای استفاده به عنوان عایق رطوبتی بهره می گیرند. به نحوی که می توان از کاهگل مصنوعی شیراز برای پوشش دادن پشت بام ها استفاده کرد.

برخی از افراد تمایل دارند از ملات هایی استفاده کنند که قابلیت شستشو داشته و نظافت آن آسان باشد. کاهگل مصنوعی شیراز به علت ضد آب بودن، این نیاز را برطرف کرده و مناسب برای تمام سلیقه ها می باشد. کاهگل مصنوعی شیراز یک ملات بسیار سبک است و قابلیت شکل گیری روی تمامی سطوح را دارد.

کاهگل طبیعی بعد از مدتی دچار فرسایش می شود؛ بنابراین لازم است هر چند سال یکبار بازسازی شود. با استفاده از کاهگل مصنوعی شیراز این عیب نیز برطرف می شود. زیرا به علت وجود ترکیبات سیلیس، مقاومت این ملات بالا رفته و در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، باد، باران و … نفوذ ناپذیر می شود.

سیلیس دومین ماده اصلی تشکیل دهنده زمین است بنابراین در طبیعت فراوان است و خطری برای محیط زیست ندارد. در صورتی که از کاهگل مصنوعی شیراز استفاده شود می توان مطمئن بود که پوشش ایجاد شده با دوام بوده، پوسته نمی شود و ترک نیز نمی خورد و همچنین رنگ پوشش ثابت است.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز با ضمانت 5 ساله

فروش کاهگل مصنوعی شیراز
فروش کاهگل مصنوعی شیراز

علاوه بر مزایایی که گفته شد، روش استفاده‌ی آسان و سرعت اجرای این نوع کاهگل؛ باعث شده خرید کاهگل ضد آب شیراز مقرون به صرفه  باشد. قیمت کاهگل صنعتی شیراز، با توجه به نوع ملات مورد نظر و مقدار درخواست شده متفاوت خواهد بود.

مزایای کاهگل مصنوعی شیراز:

کاهگل مصنوعی مزایای فراوانی دارد و بهترین جایگزین برای کاهگل طبیعی می باشد. این مزایا عبارتند از:

1- کاهگل مصنوعی شیراز ضد آب است.

2- برعکس کاهگل طبیعی مشکل تولید گرد و غبار را ندارد.

3- کاهگل صنعتی شیراز دارای آب بندی بالایی است.

4- بر روی کلیه سطوح قابل استفاده است.

5- امکان ایجاد پوشش با ضخامت دلخواه وجود دارد.

6- قابلیت انعطاف پذیری و شکل دهی بالای دارد.

7- مناسب برای بازسازی دیوارهای کاهگلی قدیمی است.

8- عایق حرارتی و رطوبتی ایده آل می باشد.

9- رنگ آن ثابت بوده و در برابر اشعه خورشید مقاوم است.

10- از قابلیت نفوذ در خلل و فرج و خاصیت پرکنندگی عالی برخوردار است.

تمام این خصوصیات باعث شده تا کاهگل مصنوعی یک ماده پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی باشد. از کاهگل مصنوعی، می توان برای پوشش دیوارهای داخلی و خارجی، سقف، پشت بام ها، نمای ساختمان ها، راه پله و… استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی مازندران مستقیم از کارخانه

قیمت کاهگل مصنوعی شیراز
قیمت کاهگل مصنوعی شیراز

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما