کاهگل ضد آب اصفهان با ضمانت نامه ۵ ساله

کاهگل ضد آب اصفهان با سابقه طولانی در خصوص فروش و همینطور تضمین کالا زبانزد است. البته باید این را اضافه کنیم کاهگل ضد آب اصفهان به قدری مطمئن است که آن را ضمانت ۵ ساله می کند. این کاهگل به دلیل استفاده از مواد اولیه در فناوری ساخت آن باعث شده است که فروشندگان از اطمینان بالایی برای ضمانت محصولشان برخوردار باشند و به سادگی آن را ضمانت کنند.

در خصوص کاهگل و مواد تشکیل دهنده آن برای آن دسته از کسانی که با این محصول آشنایی کافی ندارند باید اضافه کنیم که ملاتی شامل کاه و گل است که در سازه های قدیمی و سنتی خصوصاً در مناطق آسیایی بسیار کاربرد داشته است. در عصر حاضر به خاطر سیل عظیمی از طرفداران و علاقه مندان به این محصول تغییراتی در ساختار آن به لحاظ صنعتی اعمال شده است که بتوانند طریقه مصرف آن را هرچه تمام تر ساده کنند و همینطور هزینه‌‌های آن را تا حد امکان کم کنند، البته کاهگل ضد آب اصفهان به استثنای این ویژگی ها ضمانت نامه پنج ساله نیز برای محصول خود در نظر گرفته است.

کاهگل ضد آب اصفهان از مواد پلیمری نانو، نوعی خمیر پوششی، رنگ کاهگلی و همینطور موادی که باعث چسبندگی می‌شوند تولید شده است. البته این محصول شباهت بسیار زیادی به کاهگل طبیعی و سنتی دارد. امتیازات این محصول بسیار مفید اجرای بدون مشکل و بسیار تمیز، قیمت مناسب و همینطور ضد آب بودن آن است.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مدرن با ارسال مستقیم به سراسر کشور

قیمت کاهگل ضد آب اصفهان
قیمت کاهگل ضد آب اصفهان

قابلیت شستشو کاهگل ضد آب اصفهان:

البته قابلیت شستشو نیز در این محصول گنجانده شده است، کاهگل ضد آب اصفهان تقریباً برای تمامی سطوح قابل اجرا است. اماکنی که میتوان از کاهگل ضد آب برای نما کاری در آنها استفاده کرد به شرح زیر است، تمامی اقامتگاه های مسکونی، مجموعه های گردشگری و حتی تفریحی، هتل ها و مهمانسراها، سفره خانه های سنتی و حتی مدرن امروزی، قهوه خانه ها، اماکن هنری و فرهنگی و تجاری و حتی در هارمونی دکوراسیون های داخلی نیز می توان از این محصول فوق العاده بهره برد.

در خصوص فروش کاهگل مصنوعی اصفهان با ضمانت نامه ۵ ساله شما می توانید به یکی از مراکز مجاز و یا نمایندگی های سرتاسر اصفهان مراجعه کنید و این محصول را در اصطلاح (دسته اول) خریداری کنید. شما می توانید در زمینه های متفاوتی از مشاورین آنها که در مراکز هستند استفاده کنید، زمینه‌هایی مانند کیفیت، نوع جنس، نوع رنگ و غیره. تا بهترین کاهگل ضد آب را خریداری کنید و منطبق باشد با انتظار شما. همینطور محل اجرای آن گوناگونی و تفاوت در رنگ ها و طرح های کاهگل پلیمری اصفهان بیشمار است و حتما شما باید کاتالوگ و ژورنال های مرتبط با این کار را از نزدیک ببینید تا بتوانید طرح مورد علاقه تان را بهتر انتخاب کنید.

به لحاظ اعمال کاهگل قابل شستشوی اصفهان برای سطوح مختلف شما هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی ندارید، یعنی می توانید در تمامی سطوح مختلف مثل فلز، سنگ، گچ، سیمان، شیشه، ام دی اف و غیره از این محصول بی نظیر استفاده کنید. هدف مجموعه کاهگل ضد آب جلب رضایت شما مشتریان عزیز است به همین خاطر این محصول را با ضمانت نامه ۵ ساله ارائه می کنند. لطفاً از مراکز خرید مطمئن برای انتخاب و طرح مورد نظرتان اقدام کنید تا بتوانید ضمانتنامه آن را نیز در اختیار داشته باشید و همین طور مواد اولیه را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : کاهگل ضد آب شیراز به قیمت کارخانه

خرید کاهگل ضد آب اصفهان
خرید کاهگل ضد آب اصفهان

کاهگل ضد آب اصفهان

برای رفع مشکلات کاهگل سنتی و برخورداری از مزایای کاهگل؛ در ترکیب کاهگل سنتی نوآوری هایی انجام گرفت که منجر به تولید نوعی کاهگل ضد آب شد. بدین منظور از چسب ها و رزین های سیلیکونی برای بهبود خواص کاهگل استفاده شد. این ملات ضد آب در برابر باد و باران کاملا مقاوم است و در آب حل نمی شود.

یکی از انواع این کاهگل های مدرن، کاهگل ضد آب اصفهان است که در برابر نفوذ رطوبت مقاوم بوده و به آسانی قابل اجرا می باشد. سیلیکون ذرات تشکیل دهنده کاهگل را به خوبی به هم می چسباند و مانع از ترک خوردن سطح کاهگل می شود.

اجرای هنرمندانه کاهگل ضد آب اصفهان
کاهگل مصنوعی اصفهان

سطوح قابل اجرا:

در پیرو بحثی که راجع به سطوح قابل اجرای کاهگل نانو اصفهان با شما عزیزان کردیم باید اضافه کنیم که این محصول بی نظیر را حتی موزه ها نیز خریداری می کنند و برای دیزاین دیوار ها از آن استفاده می کنند، زیرا این محصول اعجاب انگیز توانایی این را دارد که شما روی آن نقش های از جنس گچ و یا رنگ های مختلف با گل و گیاهان تزیین کنید و زیبایی زمینه خود را چندین برابر کنید.

همچنین به تازگی، یعنی در این چند سال اخیر برای بافتهای باستانی فرسوده کشور نیز از این کاهگل ضد آب استفاده می‌کنند به دلیل پایداری بسیار زیاد آن در برابر شرایط جوی گوناگون اعم از باد، باران، طوفان، برف، تابش آفتاب و غیره. همینطور این محصول شگفت انگیز بر خلاف همتای طبیعی خود هیچ گونه گرد و غبار و خاکی از خود منتشر نمی کند، حتی جذب گرد و غبار در کاهگل ضد آب اصفهان صفر است. شما نیز هر چه زودتر برای خرید کاهگل ضد آب اصفهان و فروش آن با ضمانت نامه ۵ ساله اقدام کنید، باز هم تاکید می‌کنیم از یکی از مراکز مطمئن خرید کنید تا ضمانتنامه نیز دریافت کنید. منتظر شما هستیم.

کاهگل ضدآب اصفهان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان اصفهان از جمله : نائین ، جندق ، محلات ، دهاقان ، اردستان ، کاشان ، آراد و بیدگل ، خوراسگان ، بهارستان ، دولت آباد ، کروکند ، نطنز ، خمینی شهر ، خونسار ، سمیرم ، بیده ، شهرضا ، مهاباد ، فریدونشهر ، قمصر ، زواره ، نیاسر ، گلپایگان ، فولادشهر ، مبارکه ، دستگرد ، نجف آباد ، چادگان و … می باشد.

مزایای کاهگل ضد آب اصفهان

کاهگل مصنوعی اصفهان از ترکیب مواد تشکیل دهنده کاهگل سنتی و رزین های سیلیکونی به دست آمده است. افزودن سیلیکون به ترکیب کاهگل ضد آب اصفهان؛ باعث شده ملات حاصل خاصیت چسبندگی بالایی داشته باشد و به راحتی بر روی کلیه سطوح قابل اجرا باشد.

از کاهگل ضد آب اصفهان می توان برای اندود کردن سطوح فلزی، شیشه ای، گچی، سیمانی، آجری، خشتی و … استفاده کرد. مراحل آماده سازی کاهگل ضد آب اصفهان بسیار ساده و آسان است و فقط با اضافه کردن آب به ترکیب می توان از آن استفاده کرد.

با ساده ترین ابزار و تجهیزات در دسترس؛ مانند ماله، قلم مو، غلطک و یا دستگاه های پاشنده (پیستوله) می توان کاهگل ضد آب اصفهان را روی سطوح مختلف اجرا کرد. کار با کاهگل ضد آب اصفهان بسیار ساده و آسان است و نیازی به تخصص و تبحر نیست؛ حتی افراد بی تجربه نیز می توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید : اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه

فروش کاهگل ضد آب اصفهان
فروش کاهگل ضد آب اصفهان

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما