خرید رزین زیورآلات کاملا شفاف

رزین زیورآلات نوعی رزین اپوکسی است

رزین های اپوکسی کاربری های مختلفی دارند و یکی از آنها استفاده در تولید زیور آلات می باشد. رزین  زیورآلات را می توان یکی از پر فروش ترین رزین ها دانست. زیور آلات مدرنی که امروزه در بین مردم رواج دارد دارای این ماده است  که موجب زیبایی این  محصولات می شود. علاوه بر زیبا و براق کردن این وسایل از آنها برای سال های طولانی محافظت خواهد نمود. زیور آلاتی مانند گردنبند و یا انگشتر و دستبند های متنوع با پوششی از رزین اپوکسی در صدر فروش این وسایل می باشند. قیمت این محصولات نیز در مقایسه با دیگر قطعات زینتی چندان گران نیست.

رزین زیورآلات از جمله رزین های بسیار شفاف می باشد زیرا برای این گونه از کار ها به رزین بسیار شفاف نیاز است که رزین زیورآلات از این دسته است. خرید این  ماده معمولا توسط کارگاه های تولید کننده این ابزار انجام می شود، برای کار هایی با حجم زیاد باید خرید به صورت یکجا و عمده انجام گردد. تقاضای این ماده در بازار افزایش یافته است و علت آن تمایل مردم به زیورآلات مدرنی است که با این نوع رزین تولید می گردد. قیمت تمام شده این وسایل در مقایسه زیور آلاتی که  از جنس فلز می باشند این  قطعات بسیار زیبا و ارزان هستند و  ماندگاری زیادی داشته و خرابی آنها در طول سالیان دراز کم می باشد.

بیشتر بخوانید : انواع رزین اپوکسی شفاف

خرید رزین زیورآلات
خرید رزین زیورآلات

کمترین غلظت رزین برای رزین زیورآلات استفاده می شود

رزین های رقیق دارای انعطاف پذیری بالاتری در زمان کار کردن هستند و می توان برای زیور آلات که کار های  بسیار ظریفی می باشند، استفاده گردند. این نوع مواد یکدست و بدون انباشتگی سخت و محکم می شوند. در زمان کار کردن با این نوع رزین نیاز به حرارت نیست و حباب های زیادی تشکیل نمی گردد. زیورآلات قطعات بسیار ظریفی هستند که باید با ماده رزین پوشانده شده و بعد از خشک شدن کامل مورد استفاده قرار بگیرند. زیور آلات دارای شکل ها و اندازه های متنوعی هستند و میزان رزینی که برای آنها مورد نیاز است، متفاوت می باشد. باید در زمان خرید به همه این موارد توجه شود و حجم مناسبی  خریداری گردد.

رزین زیورآلات به دو شکل عمده و  جزئی به فروش می رسد و از راه ها مناسب خود این کار انجام  می گیرد. غلظت های مختلفی از رزین  وجود دارد که یک نوع آن فوق شفاف است و برای تولید  زیور آلات کاربرد دارد. شفافیت از اصول و استاندارد های مواد اولیه این محصولات است.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی عمده و خرده

فروش رزین زیورآلات
فروش رزین زیورآلات

کوتاه ترین روش برای خرید رزین زیورآلات

اگر برای تولید  شخصی زیور آلات به مقدار کمی از  رزین نیاز داشته باشید می توانید خرید جزئی را انتخاب نمایید. نمایندگی ها و یا مراکز مرتبط با فروش این مواد انواع رزین ها را دارند ولی برای کار های تخصصی می توانید، نمایندگی های برند های معتبر را در نظر بگیرید تا  نمونه های اصلی از این مواد را خریداری کنید. این رزین را می توان به صورت عمده از تولید کنندگان نیز خرید نمود برای این کار  کافی است با مشاوره فروش در کارخانه تماس بگیرید و بار مورد نظر را در زمان مشخص تحویل بگیرید.

رزین زیورآلات باید همراه با هاردنر خود تهیه گردد و قیمت این ماده با توجه به نوع خرید مختلف خواهد بود. رزین ها موادی  کاربردی هستند و معمولا به عنوان روکش  مواد دیگر استفاده می شوند  معمولا رزین های غلیظ برای  کفپوش ها بکار می روند و یا در تجهیزات صنعتی بزرگ از رزین های غلیظ استفاده می گردد و در کار های ظریف و هنری رزین  های شفاف و رقیق بکار می رود. رزین زیورآلات را باید با دقت استفاده نمود تا زیبایی کار های  هنری و زیور آلات را دو چندان نماید.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی تهران

قیمت رزین زیورآلات
قیمت رزین زیورآلات

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما