انواع رزین اپوکسی شفاف

بیشترین مصرف رزین اپوکسی شفاف در زیور آلات

رزین اپوکسی شفاف دارای درجه بندی های مختلفی است و می توان آن را در بازار فروش رزین تهیه نمود، ولی به دلیل  تنوع بسیار زیادی که دارد باید به هنگام خرید به غلظت ماده رزین  توجه کافی داشته باشید زیرا در صنایع مختلف درصد های متفاوتی از رزین استفاده می شود. رزین اپوکسی شفاف همانطور که از نامش مشخص است پوشش بسیار شفاف و روشنی را روی  تجهیزات و یا ابزار و وسایل مختلف  ایجاد می کند. اگر رزین اپوکسی شفاف را بر روی چوب استفاده نمایید، لایه ای محکم که از چوب محافظت می کند بر روی آن ایجاد خواهد شد. در حال حاضر کمتر وسیله چوبی است که روکشی از رزین نداشته باشد. رزین اپوکسی شفاف  به صورتی است که زیبایی و جلای ویژه ای به وسایل چوبی می دهد.

نسل جدیدی از زیور آلات نیز وارد بازار شده است ماده اصلی تشکیل دهنده آنها رزین می باشد. این وسایل با رزین های فوق شفاف پوشانده می شود.‌‌‌‌‌‌‌افراد زیادی به دلیل زیبایی این وسایل جذب آن شده و آنها را خریداری می کنند، یکی از علت های پرفروش بودن این وسایل علاوه بر ظاهر زیبا مقاوم بودن و ماندگاری آنها برای سال های طولانی می باشد. کار کردن با رزین اپوکسی شفاف چندان سخت نیست به دلیل رقیق بودن در هنگام کار با آن حباب  چندانی تشکیل نمی شود و صرفا باید ترکیب این دو ماده  با یکدیگر به درستی انجام شود.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی عمده و خرده

خرید رزین اپوکسی شفاف
خرید رزین اپوکسی شفاف

علت تنوع در رزین اپوکسی شفاف  

درصد غلظت رزین اپوکسی شفاف در بسته بندی های مختلف متفاوت است و این تفاوت به دلیل نیاز متفاوتی است که صنایع مختلف از رزین دارند.‌‌‌‌‌‌‌‌انتخاب نوع رزین  برای مشاغل مختلف با توجه به تجربه ای که بدست آمده پیشنهاد می گردد.‌‌‌‌‌‌در صورت خطا در انتخاب رزین  نتیجه دلخواه بدست نخواهد آمد. علاوه بر تنوع در غلظت رزین های شفاف انتخاب هاردنر و نوع استفاده از آن نیز  مهم و مناسب است. رزین اپوکسی در معرض هوا خشک نمی شود و برای اینکه سخت و محکم شود و از حالت مایع  خارج گردد نیاز به ماده برای کامل شدن پخت نیاز دارد که به آن هاردنر گفته می شود. برای خرید و انتخاب این محصول باید اطلاع دقیق و کافی داشته باشید و بعد از خرید نحوه صحیح استفاده از آن را بدانید. رزین اپوکسی شفاف یکی از پر فروش ترین رزین های موجود است و اغلب در مکان های مختلفی از این نوع از رزین استفاده می شود.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی تهران

فروش رزین اپوکسی شفاف
فروش رزین اپوکسی شفاف

در زمان خرید رزین اپوکسی شفاف به مقدار نیاز خرید نمایید

باید دقت داشته باشید که به میزان لازم خرید انجام دهید زیرا این مواد دارای تاریخ مصرف هستند و در صورت باز شدن بسته بندی ها بعد از مدت مشخص قابل استفاده نخواهند بود. خوشبختانه به دلیل مشتریان متنوع و حجم های مختلف خرید بسته بندی های ارائه شده در مراکز فروش دارای تنوع بالایی است و باید به هنگام خرید محصول مورد نظر با حجم مناسب را خرید نمایید. اگر فروش اینترنتی را انتخاب کرده باشید می توانید به  سادگی در سایت فروشگاهی  بسته بندی های مختلف و غلظت های آن را مشاهده نمایید و از توضیحات موجود نیز استفاده نمایید و اگر به مراکز حضوری برای خرید مراجعه می کنید، می توانید از مشاوره افرادی که فروش را انجام می دهند، استفاده نمایید.

رزین ها بسیار متنوع هستند و یک نوع از آنها رزین اپوکسی است که دارای گروه اپوکسی در فرمول خود می باشد. تنوع بسیار زیاد رزین اپوکسی به دلیل نیاز بازار و کاربردی است که در مکان های مختلف دارند. این ماده عایق است و  استحکام بین مولکولی آنها موجب شده تا در برابر انوع ضربه و فشار نیز مقاومت داشته باشد.

بیشتر بخوانید : رزین اپوکسی چیست ؟

قیمت رزین اپوکسی شفاف
قیمت رزین اپوکسی شفاف

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما