اجرای نمای کاهگل نانو

می‌خواهیم در خصوص نمای کاهگل نانو و همینطور اجرای نمای کاهگل نانو توضیحاتی بدهیم. همانطور که اسم نمای کاهگل نانو پیدا است خاصیت این محصول، نانو است. یعنی مواد ساخته شده در آن در ابعاد نانومتری است. البته مفهوم ساده‌تری نیز برای تعریف نانو وجود دارد وقتی مواد در حد نانو کوچک باشند طبیعتاً فضای خالی بین آنها بسیار کم می شود از این رو هیچ چیز نمی تواند از آن عبور کند به همین خاطر کاهگل نانو ضد آب بوده. نمای کاهگل از دیرباز در کشور ما وجود داشته است و شما می توانید آنها را در بین سازه های باستانیمان که به جا مانده است ببینید. به این ترتیب نمای کاهگل برای ما ایرانیان به یک فرهنگ مبدل شده است.

یکی از بزرگترین و مشهورترین نمونه های کاهگلی جهان ارگ بم است می توانید تصویر آن را از اینترنت دانلود کنید، البته یک نکته دیگر که در خصوص این سازه مشهور وجود دارد این است که نمای کاهگلی فعلی آن تازه است و از همین کاهگل نانو برای بازسازی و ترمیم آن استفاده شده است. در واقع شما میتوانید یک نمای کاهگل اجرا شده را ببینید.

اگر می خواهید ساختمان یا حیاط و حتی اتاق های خود را نمای کاهگل کنید بهترین آن کاهگل نانو است. وقتی که می خواهید نمایی کاهگل شود مهم نیست که بنایی قدیمی است یا یک بنای جدید است، خوشبختانه شما می توانید اجرای نمای کاهگل نانو را روی تمامی سطوح انجام دهید و هیچ حد و مرزی برای این محصول وجود ندارد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سطح را که می خواهید روی آن نمای کاهگلی انجام دهید عاری از هرگونه کثیفی کنید، همین. با نگاهی به ساختمان ها و سازه هایی که از نمای کاهگلی نانو بهره برده‌اند برای شما این تصور به وجود می‌آید که حتماً صاحب آن هزینه بسیار زیادی کرده است زیرا نمای کاهگل بسیار زیباست، اما باید به شما بگویم اتفاقاً به هیچ عنوان به بودجه زیادی برای اجرای نمای کاهگلی نیاز نیست.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب شیراز به قیمت کارخانه

نمای کاهگل نانو ضد آب
نمای کاهگل نانو ضد آب

ویژگی های نمای کاهگل نانو 

این محصول به خاطر این که به دست در ایران تولید شده است و همه مواد سازنده این محصول و به عبارتی ساختار آن کاملاً داخلی است، قیمتش بسیار پایین است و شما با هزینه کم یک شگفتی می سازید که هر بیننده ای را محصور و مجذوب خود میکند. فقط کافیست عکس هایی از ساختمان هایی که نمای کاهگلی نانو را اجرا کرده اند ببینیم خواهی فهمید که بی نظیر است. یکی دیگر از ویژگی های نمای کاهگل نانو این است که برای اجرای این کاهگل به هیچ عنوان به زمان زیادی نیاز نیست و شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان اجرایش را تمام کنید.

تا اینجای بحث، شما عزیزان متوجه شدید که می توانید پوشش ساختمان خود را با نمای کاهگل مزین کنید، با کمترین هزینه و عمر بسیار طولانی. شما باید بدانید که این محصول روی تمامی سطوح حتی سطوح بسیار صاف مانند ورق فلزی و ام دی اف نیز می تواند پایداری خود را حفظ کند. زیرا در ساخت آن چسب بسیار قدرتمندی به کار رفته است و به راحتی می تواند با هر سطحی خود را درگیر کند. پس در خصوص قابلیت این محصول روی تمامی سطوح نگرانی های خود را کنار بگذارید. شما فکر کنید که این کاهگل را می خواهید روی کامپوزیت اجرا کنید. پس از اجرا و خشک شدن هیچ گرد و خاک و آلودگی را به خود جذب نمیکند و همیشه تمیز میماند.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ کاهگل نانو با ضمانت 5 ساله

نمای کاهگل نانو پلیمری
نمای کاهگل نانو پلیمری

 

استفاده از نمای کاهگل نانو

نمای کاهگل را هر کسی با هر سلیقه ای در هر مکانی می تواند به راحتی استفاده کند و مطمئن باشد که مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرد. خصوصاً در رستورانها که بیس شان (base) سنتی است، بینظیر و چشمگیر است زیرا دقیقاً مشتری هایی که وارد می شوند با انتظارشان روبرو می شوند. یک فضای کاملاً سنتی و در عین حال مدرن و زیبا. باید در نظر داشته باشید که نمای کاهگل به هیچ عنوان بویی از خودش در محیط منتشر نمیکند که باعث آلودگی شود و یا این احتمال میبود که کسی به آن بو حساسیت داشته باشد، کاملاً بدون بو است. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول است.

همچنین شاید شما فکر کنید که نباید در آشپزخانه هایی که به صورت صنعتی کارشان را انجام می‌دهند از آن استفاده کرد، اما باید خدمت شما عرض کنم که اتفاقاً در آنجا نیز بهترین جواب را می دهد زیرا این محصول آبگریز است (ضد آب) و به راحتی در مکان هایی که رطوبت زیاد دارند و با آب زیاد سر و کار دارند قابل اجراست. در نمای ساختمان نیز وقتی این محصول یعنی نمای کاهگل ضد آب اعمال شود در مقابل بارش های شدید باران و برف بسیار مقاومت دارد و کوچکترین مشکلی برای حالت فیزیکی اش ایجاد نمی شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب با قابلیت اجرا توسط خریدار

قیمت نمای کاهگل نانو
قیمت نمای کاهگل نانو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما