خرید رزین براق کننده آجر نسوز

رزین براق کننده آجر نسوز نوعی ماده‌ی شیمیایی کاربردی با عناصر تشکیل دهنده‌ی مفید است که مزایای زیادی را در بر دارد. این ماده‌ی شیمیایی با در بر داشتن فرمولاسیون خاص، بر روی افزایش کاربرد سنگ‌ها و آجرها، نقش بسزایی دارد. لذا امروزه با پی بردن به تاثیرات فوق العاده‌ی این محصول، شاهد افزایش موارد استفاده از آن هستیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یکی از محصولاتی که در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است، آجر نسوز است. آجرهای نسوز از یک ساختار مولکولی ظریف و متراکم برخوردار هستند. در این نوع از آجرها از خاک‌های چینی و نسوز بهره برداری شده است. به این ترتیب که در فرآیند تولید آنها، سنگ‌ها را آسیاب و سپس به خاک نرم تبدیل می‌کنند. پس از پخت سه روزه‌ی آنها در کوره با دمای 1500 درجه، شاهد مقاومت بسیار بالای این نوع از آجرها خواهیم بود. امروزه این آجرها به یکی از کاربردی‌ترین مصالح ساختمانی مبدل شده‌اند. این آجرها از مرغوبیت تولیدی بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: رزین نانو آجر نما

رزین جلا دهنده آجر نسوز
رزین براق کننده و ضد آب کننده آجر

چرایی استفاده از رزین براق کننده آجر نسوز

حال این سوال پیش می‌آید که: چرا از رزین براق کننده آجر نسوز استفاده می‌شود؟! همانطور که اشاره کردیم: رزین‌ها یک مایع پوششی برای سطوح سنگی و آجری هستند که می‌توانند فواید بیشماری را در بر داشته باشند. آجرها به جهت قرارگیری در محیط‌های مختلف، دچار آسیب و در نتیجه از بین رفتن خواهند شد.  آجرهای نسوز نیز مانند بسیاری از آجرهای دیگر، اغلب مورد تهاجم جوی و بسیاری از مشکلات دیگر فرار می‌گیرند. در ادامه به برخی از دلایل مهم برای بهره برداری از رزین‌ها اشاره می‌شود:

 افزایش زیبایی ظاهری و درخشندگی با استفاده از رزین براق کننده آجر نسوز

یکی از مهمترین دلایل برای استفاده از رزین براق کننده آجر نسوز افزایش زیبایی ظاهری نما است. آجرهای نسوز به طور کلی از یک ظاهر ساده و مات برخوردار هستند. امروزه با توجه به اهمیت زیبایی بصری نماها و بناها، اقدام به استفاده از محصولات براق کننده می‌نمایند. رزین‌ها با ایجاد براقیت و شفافیت منحصر به فرد، می‌توانند زیبایی ظاهری و چشم نواز آجر نسوز را به همراه داشته باشند.

با  استفاده از رزین براق کننده آجر نسوز یک لایه پوششی براق بر روی سطح آجر نسوز ایجاد می‌شود. این لایه پوششی و براق می‌تواند به نوعی در انعکاس نور و چشم‌نوازی نما تاثیرگذار باشد. بنابراین چشم بسیاری مشتریان به راحتی به سمت نما خیره می‌شود. همچنین این درخشندگی می‌تواند به راحتی نظر بسیاری از مخاطبین را به سمت خود جلب نماید. لذا استفاده از آن برای مالکین مفید و اثربخش خواهد بود.

بالا بردن مقاومت آجر نسوز

آجر نسوز نیز مانند بسیاری از مصالح دیگر، دچار آسیب خواهد شد. رزین براق کننده آجر نسوز می‌‌تواند با ایجاد یک لایه پوششی محافظ، مقاومت آجر نسوز را نیز افزایش دهد. از جمله افزایش مقاومت این محصول می‌توان به ایجاد مقاومت منحصر به فرد در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید اشاره کرد. اشعه ماورای بنفش خورشید از جمله اشعه‌های مخرب است که می‌تواند بر روی کاهش عمر آجر نسوز، موثر باشد.

یکی از مهمترین تاثیرات این محصول، ایجاد لایه مقاوم در برابر نم و رطوبت است. توجه داشته باشید که در صورت عدم آگاهی برای استفاده‌ی صحیح از این محصول، قطعا با شوره زدن و … سطح آجر مواجه می‌شوید. برای جلوگیری از بروز این مشکل، توجه به نحوه استفاده از آن، ضروری است. بهتر است قبل از بهره برداری از رزین بر روی سطح آجرها، از نانو استفاده شود. در این صورت ایجاد شوره هرگز امکان پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: رزین براق کننده آجر و سنگ

رزین ضد آب کننده آجر
رزین ضد آب کننده آجر

سهولت در شستشو با بهره برداری از رزین براق کننده آجر نسوز

رزین براق کننده آجر نسوز سبب می‌شود که سطح آجر در برابر جذب دود، آلودگی، گرد و غبار و غیره، مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین این براق کننده، از پخش آلودگی بر روی سطح نیز جلوگیری می‌نماید. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین فواید بهره برداری از رزین‌ها، سهولت در شستشو و تمیز کردن آ‌ن‌ها می‌باشد. با این محصول به راحتی می‌توانید سطح آجر نسوز را شستشو داده و از محلول‌های مختلف استفاده کنید. در بسیاری از موارد که سطح آجر با آلودگی‌های مختلفی مواجه شده است، می‌توانید به راحتی سطح آجر را با محلول آب و صابون شستشو دهید.

توجه داشته باشید که حلال رزین‌ها نقش بسزایی در از بین رفتن آن‌ها از روی سطح مورد نظر، خواهند داشت. در برخی از موارد، مصرف کنندگان با عدم آگاهی، سبب از بین رفتن رزین از روی سطح خواهند شد. بنابراین دریافت مشاوره‌های لازم در این زمینه می‌‌تواند  موثر واقع گردد. رزین‌ها به نحوی طراحی و تولید شده‌اند که قابلیت شستشوی مناسبی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشند.

رزین براق کننده آجر نسوز
رزین جلا دهنده و براق کننده آجر نسوز

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما