خرید عمده چسب بتن با ضمانت محصول

چسب بتن یکی از کاربردی ترین و مهمترین افزودنی های بتن است. این چسب پلیمری است که مقاومت خمشی و کششی بتن را افزایش می‌ دهد و باعث افزایش دوام و طول عمر بتن میشود. مهمترین ویژگی چسب بتن که سبب شده در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز کاربرد فراوانی داشته باشد قدرت چسبندگی آن است. فروش چسب بتن عمده بسیار قابل توجه است.

در بعضی موارد پیش می‌آید که بتنی که قبلا استفاده کرده ایم ترک خورده باشد و یا نیاز به ترمیم داشته باشد، در چنین مواردی بعضی افراد تنها از بتن خالی برای پر کردن ترک ها و قسمت هایی که نیاز به ترمیم دارد استفاده می کنند و یا اینکه یک لایه بتن جدید روی بتن تخریب شده اضافه می کنند که این کار کاملاً اشتباه است و علاوه بر اینکه هزینه های ترمیم را بالا میبرد ماندگاری، دوام، مقاومت و عمر بتن را بسیار کاهش می دهد.

در چنین شرایطی بهتر است جهت یکپارچه کردن لایه های مختلف و پر کردن ترک ها و بالا بردن دوام و عمر بتن، از چسب بتن استفاده شود که وظیفه اصلی آن افزایش چسبندگی بین بتن جدید برای چسبیدن به بتن قدیمی می باشد .

همچنین از چسب بتن برای آب بندی کردن، ترمیم کردن بافت های قدیمی بتن، پیشگیری از ترک خوردن بتن، افزایش دوام و عمر مفید بتن، افزایش مقاومت کششی و خمشی و بالا بردن خواص فیزیکی و شیمیایی بتن استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت چسب بتن استحکامی با چسبندگی فوق العاده

قیمت عمده چسب بتن
اجرای چسب بتن- مجموعه رنگ فرداد

روش استفاده ی چسب بتن

روش استفاده از چسب بتن به این صورت می باشد که ابتدا باید محل مورد نظر از هرگونه چربی، ذرات گرد و خاک و یا موادی که ممکن است بین لایه های بتن قرار گرفته باشند تمیز شود.

در مرحله بعد یک لایه ضخیم از چسب بتن روی بتن قدیمی ریخته می شود و مقدار مناسبی از چسب بتن و بتن جدیدی که قرار است روی بتن قدیمی ریخته شود با میزان مناسب ترکیب می شود.

در صورتی که بخواهیم در ضخامت های بالا از چسب بتن استفاده کنیم بهتر است که به صورت لایه لایه این کار انجام شود، به این صورت که ابتدا یک لایه چسب بتن روی بتن قدیمی ریخته شده و یک لایه نازک تا متوسط از بتن جدید روی آن اضافه می شود و سپس مجددا از چسب رقیق شده استفاده می شود.

در زمان استفاده از چسب بتن بهتر است از دستکش و عینک ایمنی و در صورت امکان از لباس کار استفاده شود، و تا حد امکان مواد مورد نظر با پوست و چشم برخورد نداشته باشند که در صورت برخورد با چشم به سرعت محل آن باید شسته شود و در موارد که بلیعده شود باید به پزشک متخصص مراجعه شود.

هر ماده افزودنی برای استفاده میزان مصرف بهینه ای دارد و این میزان مصرف بهینه طبق فرمول محاسبه مهندسی شده با توجه به استانداردها و قوانین به دست می آیند. برای استفاده از این چسب میزان ایده عال مصرف آن حدود ۵ الی ۲۰ درصد وزن سیمان می باشد. این اختلاف در مقدار استفاده به غلظت مواد اولیه تولید شده چسب بتن و کیفیت آن مربوط می باشد. پس جهت استفاده از آن باید دقت در شرایط کلی محل استفاده و بقیه موارد داشت.

از چسب بتن در صنعت ساختمان و ساخت و ساز و کارهای عمرانی استفاده های متنوع و فراوانی میشود، که با توجه به این امر چسب بتن های متنوعی توسط شرکت ها و کارخانه های مختلف در سطح کشور و جهان تولید می شود.

چسب بتن با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن، میزان مواد استفاده شده در آن و با توجه به اینکه تولید داخل کشور باشد یا خارج کشور، در بازار قیمت های متفاوتی دارد، از این رو در صورت خرید عمده چسب بتن بهتر است قبل از خرید، کارخانه و شرکت های مختلف را مورد بررسی قرار داده و با توجه به نیاز خود خریدمان از کارخانه مورد نظر انجام دهیم.

همچنین در صورتی که خرید عمده داشته باشیم میتوانیم شماره ثبت شرکت مورد نظر، وجود آزمایشگاه در کنار خط تولید شرکت مورد نظر و رزومه شرکت را مورد بررسی قرار داده و چون خرید عمده چسب بتن داریم می توانیم حتی از خط تولید کارخانه مورد نظر نیز بازدید کنیم، تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام داده و در پروژه های خود از آن استفاده کنیم.

اما در این میان با توجه به بازار خوبی که چسب بتن دارد، افراد و کارخانه های سودجو اقدام به تولید چسب بتن، بدون رعایت استانداردهای اولیه و بی کیفیت کردند، که درصورتی که موارد فوق را در خرید عمده چسب بتن رعایت کنیم و شرکت مورد نظر را بررسی کنیم، متوجه کیفیت چسب بتن میشویم و از خسارات احتمالی جلوگیری کنیم.

بهتر است از این گونه افراد و کارخانه‌های سودجو که محصولات بی کیفیت دارند، خریدی انجام ندهیم اگرچه در ابتدای کار برای خرید چسب بتن هزینه کمتری پرداخت می نماییم، اما بعد از استفاده از چسب بتن نامرغوب و بی کیفیت در پروژه های خود و در طولانی مدت ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به پروژه وارد شود.

با توجه به صحبت های فوق بهتر است در همان ابتدای کار، خرید عمده چسب بتن خود را از کارخانه های مرغوب و با کیفیت انجام دهیم.

کارخانه های معروف که محصولات مرغوب تولید می کنند، محصولات خود را با ضمانت به فروش می رسانند. پس بهتر است در هنگام خرید عمده چسب بتن به این مورد نیز توجه شود و خرید خود را با ضمانت انجام دهیم تا از خسارت های جبران ناپذیر احتمالی پیشگیری کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: فروش چسب بتن آب بندی با قابلیت اجرای آسان

چسب بتن اب بندی و استحکامی- مجموعه رنگ فرداد
چسب بتن اب بندی و استحکامی

عوامل موثر بر قیمت نهایی چسب بتن

  • معروفیت و مارک شرکت و کارخانه تولید کننده
  • نوع بسته بندی و نوع ارسال محصول
  • نوع ضمانت نامه و مدت زمان ضمانت محصول و حتی در صورت نیاز بازگشت کالا
  • کیفیت چسب بتن تولید شده
  • همچنین کیفیت مواد اولیه استفاده شده در چسب بتن

فروش این محصول از طریق سایت های معتبر در تمام کشور با ارسال به تمام شهر ها دسترسی راحت تری به خریداران جهت انتخاب و اطلاع از قیمت ها و تصمیم گیری ایجاد نموده که با خرید از هر نقطه کشور میتوان به راحتی در محل خود محصول را دریافت کرد.

اجرای چسب بتن استحکامی
اجرای چسب بتن استحکامی

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما