خرید چسب بتن شیمی ساختمان ، یک برند مورد اطمینان

وقتی پای خرید چسب بتن به میان می آید، تنوع برندها و مدلهای موجود در بازار، کمی باعث سردرگمی میشود و اینجاست که خریدار از خودش می پرسد، کدام برند قابل اطمینان است. در این مقاله شما با یک محصول با کیفیت از یک برند نام آشنا و مطمئن، یعنی چسب بتن شیمی ساختمان آشنا خواهید شد.

چسب بتن امروزه به یکی از روتین ترین ابزارهای ترمیم بتن و سیمان و آب بندی در ساختمان تبدیل شده است. مزیتها، کاربرد و انواع چسب بتن به همین موارد جزیی ختم نمی شوند و در مقاله مربوط به نحوه استفاده چسب بتن و ذکر مزایا و معایب در وبسایت فرداد رنگ به طور مفصل به ویژگی های جذاب و حیرت انگیز آن اشاره شده است.

اگر به طور کلی بخواهیم آن را دسته بندی کنیم به دو نوع اپوکسی و لاتکس تقسیم بنده شده و اگرچه پایه هر دو، مواد معدنی و پلمیری می باشد رنگ آنها غالبا شیری یا سفید می باشد.

اگر شما کلمه چسب بتن را تنها در گوگل جستجو کنید با انواعی از برندها و مدلها روبرو می شوید که موجب سردرگمی شما شده و قدرت انتخاب را برای شما کاهش می دهد. این امر در مراجعه به فروشگاه های لوازم ساختمانی نیز صدق می کند. رجوع به افراد معتمد و باتجربه این صنعت قاعدتا اولین کاری است که به ذهنتان خطور خواهد کرد. و ما با اطمینان خدمت شما عرض می کنیم نام برند شیمی ساختمان و به خصوص محصول چسب بتن شیمی ساختمان، اولین نام هایی است که خواهید شنید.

بیشتر بخوانید: خرید چسب بتن ضد آب با ویژگی های منحصر به فرد

قیمت چسب بتن آب بندی
چسب بتن آب بندی شیمی ساختمان

شیمی ساختمان

کمتر کسی است که در صنعت ساختمان مشغول باشد و نام برند شیمی ساختمان را نشنیده باشد. این شرکت نزدیک به نیم قرن هست که به تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان می پردازد. چسب بتن شیمی ساختمان اگرچه جزو اصلی ترینِ محصولات این شرکت می باشد اما این شرکت چیزی در حدود 100 نوع محصول را به بازار عرضه می کند.

شرکت شیمی ساختمان دارای انواع گواهینامه های ISO و R&D داخلی و خارجی بوده و برای 11 سال اخیر به عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد و واحد نمونه صنعت در سال 98 و واحد تولیدی نمونه ملی 1401 انتخاب شده است.

این شرکت با در اختیار داشتن آزمایشگاه های تخصصی و واحد تحقیق و توسعه توانسته محصولاتی بسیار با کیفیت را به بازار عرضه کند که زبان زد عام و خاص است.

بیشتر بخوانید: چسب بتن چیست و چه استفاده هایی دارد؟

قیمت چسب بتن شیمی ساختمان
قیمت چسب بتن شیمی ساختمان

از جمله تست های مختلفی که بر روی محصولات تولیدی انجام می شود:

تعیین هوای بتن، یکنواختی، تست سنگدانه ها،  رنگ، ترکیبات موثر، مقاومت 1،7،28 روزه، چگالی خالص، طرح اختلاط بین، مقدار ماده خشک، – PH – ،کلر کل، تست سیمان، کلرید محلول در آب، قلیایی در صد جرمی، تعیین وزن مخصوص، اسلامپ و همگی این موارد نشان دهنده کیفیت بالای خروجی محصولات می باشد.

همچنین با نگاهی به رزومه کاری قوی این شرکت در بخش ها و محصولات مختلف، می توان هرگونه تردیدی را در کیفیت و استاندارد بودن آن کنار گذاشت:

افزودنی های بتن

پروژه های بزرگراه طبقاتی شهید صدر ، پل شهید باقری ، طرح توسعه مصلی تهران ، بیمارستان میلاد ، کارخانجات ایران خودرو ، سایپا ، طرح های عمرانی وزارت دفاع و …

گروت های منبسط شونده

بندر شهید رجایی ، پلایشگاه های کرمانشاه و تبریز ، پتروشیمی های امیرکبیر ، گلپایگان ، فجر و … ،

نماسازی

دانشگاه های قم ، همان ، پزشکی اهواز و … ، برج های آسمان تبریز و …

ماستیک های درزبندی

پالایشگاه های بندرعباس ، آبادان ، تصفیه خانه بزرگ فاضلاب تهران ، فرودگاه مهرآباد و …

ملات های اصلاح شده

کارخانجات ایران خودرو ، کشتی سازی خلیج فارس ، کتابخانه ملی ، …

چسب بتن sa6 شیمی ساختمان
چسب بتن sa6 شیمی ساختمان

انواع محصولات چسب بتن شیمی ساختمان

عنوان کاربرد توضیحان فنی محصول
فرکوتاپ FARCO TOP SA46 چسب بتن واسطه ، آب بند کننده و اصلاح کننده ملاتها و ترکیبات سیمانی – بر پایه کو پلیمر استایرین بوتادین رابر بر پایه کوپلیمر استایرین بوتادین رابر، ماده ای است مناسب جهت ساخت بتن و ملاتهای اصلاح شده بمنظور بهبود خواص ملات از جمله مقاومت در برابر نفوذآب ، یون کلر و  برخی از مواد شیمیایی تولید گردیده است
فرکوتاپ FARCO TOP SA12 چسب واسطه بتن و ملات ، آب بندکننده سطوح سیمانی و بتنی – بر پایه پلیمرهای اصلاح شده بر پایه پلیمر های اصلاح شده، مناسب جهت ساخت ملات های چسبنده برای سطوح بتن و بعنوان ماده آب بند و واسطه چسبنده قوی برای تعمیرات سطوح بتنی و سیمانی تولید گردیده است.
فرتکس FARTEX 333 پرایمر و واسطه چسبنده بین ملات و بتن جدید به قدیم، بتن جدید به فلز در شرایط خشک و مرطوب ماده ای است دو جزئی بر پایه اپوکسی سالونت فری اصلاح شده بعنوان واسطه قوی بتن جدید به قدیم و ملزومات فلزی برای محیط های خشک و مرطوب طراحی گردیده است .
فرکوتاپ FARCO TOP SA12F چسب واسطه بتن و ملات ، آب بندکننده سطوح سیمانی و بتنی با خواص انعطاف پذیری بالا بر پایه پلیمر های اصلاح شده، مناسب جهت ساخت ملات های چسبنده برای سطوح بتن و بعنوان ماده آب بند و واسطه چسبنده قوی برای تعمیرات سطوح بتنی و سیمانی تولید گردیده است.
فرکوتاپ SA6- شیسا SA6 واسطه ای چسبنده جهت اصلاح ملات های سیمانی جهت تعمیرات و نصب سرامیک و سنگ بر روی سطوح بتنی واسطه ای است چسبنده جهت اصلاح ملاتهای سیمانی برای تعمیرات و نصب سرامیک و سنگ بر روی سطوح بتنی.

بیشتر بخوانید: قیمت چسب بتن استخر با قابلیت های فوق العاده

 

از جمله موارد استفاده چسب بتن شیمی ساختمان

  • بابت آب بندی جاهایی که  در معرض آب هستند مانند استخر و سونا
  • بابت آب بندی انواع فضاهای صنعتی
  • جهت نصب سرامیک بعد از ترکیب با سیمان و آب
  • درزگیری سطح های بتنی و سیمانی
  • ترک گیری سطح های بتنی و سیمانی
  • تقویت چسب هایی نظیر سرامیک

 

 

مزایای استفاده چسب بتن شیمی ساختمان

  • عدم نیاز به توری های فلزی ، برای چسباندن ملات به بتن
  • افزایش مقاومت کششی
  • برای آب بندی یکی از بهترین چسب ها به شمار می رود
  • در مواجه با نمک های یخ زدا بسیار قوی است
  • انعطاف پذیری فوق العاده
  • سرعت اجرای زیاد و اختلاط آسان و زودهنگام
  • دوام و مقاومت بالا
قیمت چسب sa12 شیمی ساختمان
قیمت چسب sa12 شیمی ساختمان

نکته بسیار قابل توجه هنگام خرید چسب بتن شیمی ساختمان این است که، همیشه وقتی یک برندی به شهرت میرسد و بویژه چسب بتن شیمی ساختمان که مورد توجه معماران و نصاب ها می باشد، در معرض خطر افرادی است که اقدام به جعل این نام در بسته بندی ها و عنوان های مختلف می کنند. لذا شرکت شیمی ساختمان حدود 3 ماه یکبار تغییری در بسته بندی های خود و همچنین بارکدها ایجاد می کند و ما در مجموعه فرداد رنگ می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که محصولی اصل و با استانداردهای لازم به شما ارایه می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما