خرید کاهگل همدان با ضمانت نامه کاملا ضد آب

کاهگل همدان

کاهگل همدان همان طور که از اسمش مشخص است؛ نوعی کاهگل است اما مواد تشکیل دهنده آن با کاهگل سنتی کمی تفاوت دارد. در این نوع کاهگل از خاک رس، کاه طبیعی و رزین های سیلیکونی استفاده شده است. مواد سیلیکونی خاصیت چسبندگی این نوع کاهگل را افزایش می دهند و موجب می شوند تا کاهگل جدید خاصیت ضد آب داشته و قابل شستشو باشد.

از این خاصیت کاهگل همدان برای استفاده به عنوان عایق رطوبتی استفاده می شود. دیوارهای خارجی، پشت بام ها، سقف و نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، حمام و سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، هتل ها، رستوران ها، فضاهای شهری و پارک ها، استخرها، چاله آسانسور و… از جمله مواردی هستند که می توان در آنها از کاهگل همدان استفاده کرد. این ملات جایگزین مناسبی برای سیمگل و کاهگل سنتی می باشد.

کاهگل همدان خاصیت چسبندگی بالایی دارد و به راحتی بر روی کلیه سطوح می چسبد به همین دلیل برای اجرای آن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می توان سطوح مختلف از قبیل گچی، سیمانی، فلزی، شیشه ای، سنگی، کناف، یونولیت، سرامیک، خشت و آجر را با این نوع کاهگل صنعتی پوشش داد.

بیشتر بخوانید: کاهگل نانو چیست؟

کاهگل نانو همدان
اجرای کاهگل نانو همدان

روش اجرای کاهگل‌ نانو همدان

اجرای کاهگل همدان بسیار ساده و آسان می باشد و به تخصص و تجهیزات خاصی ویژه ای ندارد و افراد بی تجربه نیز می توانند به راحتی از این ملات استفاده کنند. برای تهیه خمیر کاهگل باید طبق دستورالعمل، مقداری آب به کاهگل همدان اضافه شود. سپس با کمک ابزارهایی مانند کاردک، قلم مو، غلطک نقاشی، پیستوله و یا حتی ماله می توان سطح را به خوبی اندود کرد. سطوح کاهگل مصنوعی همدان در هوای آزاد به سرعت خشک شده و سطوح صاف و یکپارچه ای به دست می آید. در صورتی که نیاز به سطوح ضخیم تر باشد؛ باید چندین مرتبه این پوشش را اجرا کرد تا به ضخامت مورد نظر برسد.

کاهگل صنعتی بسیار انعطاف پذیر است و با استفاده از شابلون های مختلف می توان انواع طرح های گوناگونی را بر روی سطوح مورد نظر اجرا کرد. با ترکیب انواع سنگ ها، خشت، چوب، منبت کاری، گچکاری، شیشه های رنگی و کاشی کاری می توان نماهای زیبایی ایجاد کرد. در صورت تمایل می توان به ترکیب اصلی کاهگل ضد آب همدان مقداری کاه اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت کاهگل نانو مشهد بدون نیاز به زیرسازی

کاهگل ضد آب همدان
کیفیت بی نظیر کاهگل ضد آب همدان

مزایای کاهگل های صنعتی

از نظر ظاهری کاهگل صنعتی همدان کاملا شبیه به بافت کاهگل طبیعی است. از نظر خواص و مزایا نیز همانند کاهگل سنتی است اما معایب کاهگل سنتی را ندارد. در واقع سیلیکون به کار رفته در ترکیب باعث برطرف شدن عیب های کاهگل و بهبود خواص آن شده است.

کاهگل طبیعی در برابر باران و عوامل محیطی فرسوده می باشد. بارش باران و رطوبت لایه‌ی کاهگلی را در خود حل می کند و بعد از خشک شدن نیز باد و طوفان؛ لایه آسیب دیده را به صورت گرد و غبار در هوا پراکنده می کند. بر اثر این اتفاق لایه کاهگلی به مرور آسیب می بیند. بنابراین باید قبل از شروع فصل بارندگی و به طور سالانه، این پوشش ها بازسازی و نوسازی شوند.

با گذشت زمان و بر اثر عوامل جوی در سطوح کاهگل طبیعی ترک و شکاف هایی ایجاد می شود و موجب کاهش استقامت بنا می شود. زیرا ممکن است از طریق این منافذ و شکاف ها؛ رطوبت و بخار آب به داخل ساختمان نشت کند. کاهگل همدان این شکاف ها و ترک ها را پر کرده و باعث چسبندگی بیشتر و استحکام سازه می شود. سطوح پوشش داده شده با این ملات کاملا یکپارچه و یک دست می باشند و هیچ گونه ترک خوردگی در آن دیده نمی شود. این عامل در افزایش مقاومت ساختمان و افزایش راندمان عایق بندی کاهگل تاثیر بسزایی دارد.

این کاهگل در برابر انواع حلال های آلی و باران های اسیدی کاملا پایدار است و اشعه فرابنفش خورشید نیز بر روی آن تاثیری ندارند. همچنین به علت دارا بودن خواص ضد آب و چسبندگی بالای کاهگل نانو همدان؛ به طور کامل به سطوح چسبیده و در آب نیز حل نمی شود. به همین دلیل پوشش هایی که از این نوع کاهگل در آنها استفاده شده است؛ عمر مفید زیادی دارند.

برای خرید این کاهگل باید به نمایندگی های رسمی مراجعه شود. در این مراکز کاهگل ضد آب همدان با کیفیت بالا و ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد. به علاوه می توان از خدمات مشاوره ای نیز بهره مند شد.

کاهگل صنعتی همدان
اجرای زیبای کاهگل صنعتی همدان در بومگردی

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما