قیمت کاهگل نانو مشهد بودن نیاز به زیرسازی

کاهگل نانو مشهد

کاهگل نانو مشهد یا به عبارتی کاهرنگ از ترکیب مواد پایه‌ی کاهگل سنتی و نانو ذرات سیلیکونی تهیه می شود. این ملات جدید به واسطه حضور نانو ذرات سیلیکونی دارای خواص ویژه ای می باشد. از جمله می توان به چسبندگی بسیار بالا و خاصیت ضد آب بودن آن اشاره کرد.

کاهگل سنتی مزایای بسیار زیادی دارد اما به علت برخی معایب استفاده از آن کم شده است. آسیب پذیر بودن در برابر بارش باران و همچنین باد و طوفان، نیاز به مرمت و بازسازی سالیانه، مراحل تهیه و اجرای طولانی و سخت، نیاز به فرد ماهر و با تجربه برای اجرا از جمله معایب کاهگل سنتی است. برای رفع این عیب ها و بهره مندی از مزایای کاهگل سنتی؛ نانو ذرات سیلیکونی به آن اضافه شده است. این مواد خواص کاهگل سنتی را بهبود بخشیده اند.

کاهگل نانو مشهد ضد آب و ضد روغن است؛ بنابراین یک عایق رطوبتی بسیار عالی محسوب می شود. این ویژگی برای استفاده در مکان های مرطوب و مناطق پرباران بسیار مناسب است. زیرا علاوه بر زیبایی و خلق نمای سنتی؛ جلوی نشت رطوبت و بخارات را می گیرد.

در ضمن این ملات بسیار چسبنده است و به راحتی در تمام ترک ها و شکاف ها نفوذ کرده و به سطح زیرین می چسبد. این کار علاوه بر ایجاد سطح یکپارچه و بی نقص، موجب افزایش استحکام بنا نیز می شود. به علاوه امکان نفوذ رطوبت و بخار آب و همچنین لانه گزینی حشرات و جوندگان کوچک از بین می رود.

برای خلق نماهای سنتی، عایق بندی و همچنین بازسازی و نوسازی بناهای قدیمی و آثار باستانی می توان از کاهگل صنعتی مشهد استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب شیراز

کاهگل ضد آب مشهد
اجرای کاهگل نانو مشهد

ویژگی های کاهگل صنعتی

انواع کاهگل های نانو از جمله کاهگل نانو مشهد؛ ویژگی برجسته‌ی دیگری نیز نسبت به سایر کاهگل های مصنوعی و سنتی دارند. این خصوصیت ویژه؛ خاصیت خود تمیز شوندگی کاهگل نانو مشهد است. این ویژگی باعث شده تا ذرات معلق در هوا از قبیل دوده، گرد و غبار، چربی و روغن ها بر روی سطح کاهگل جذب نشوند. بنابراین نیازی به تمیز کردن سطح نیست و سطوح پوشش داده شده با کاهگل نانو همیشه تمیز، زیبا و درخشنده هستند.

با توجه به اینکه کاهگل نانو مشهد بسیار چسبنده است، به راحتی روی کلیه سطوح قابل اجرا می باشد. بر خلاف کاهگل طبیعی؛ نباید حتما ملات و مصالح با هم هماهنگی و هم خوانی داشته باشند. از این نظر می توان آن را بر روی سطوح مختلفی مانند فلز، شیشه، کناف، یونولیت، سرامیک و… اجرا کرد.

برای اندود کردن با کاهگل سنتی حتما باید سطح مورد نظر زیرسازی شده و یا خراش ایجاد شود؛ وگرنه کاهگل بر روی سطح نمی چسبد. اما کاهگل نانو مشهد به دلیل چسبندگی زیاد، به راحتی روی سطح می چسبد و نیازی به زیرسازی ندارد. این امر باعث شده تا اجرای آن سریع و آسان باشد. در ضمن هزینه تمام شده نیز کاهش می یابد.

با افزودن مقداری آب به کاهگل ضد آب پلیمری مشهد؛ می توان به راحتی آن را تهیه کرد. برای اجرا نیز احتیاجی به تخصص و تبحر نیست و همه افراد می توانند به آسانی از آن برای اندود کردن سطوح استفاده کنند. در حین اجرا نیز احتیاجی به تجهیزات ایمنی نیست. زیرا نانو ذرات سیلیکونی هیچ گونه خطری ندارند و با محیط زیست سازگار هستند.

به علاوه با ساده ترین و دم دست ترین ابزار می توان کاهگل نانو مشهد را روی سطح مورد نظر اجرا کرد. از جمله این تجهیزات می توان به ماله، قلم مو، پیستوله و غلطک نقاشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی اصفهان

کاهگل نانو ضد آب مشهد
اجرای اقامتگاه با کاهگل ضد آب مشهد

خرید کاهگل مصنوعی یا همان نانو

برای خرید کاهگل نانو مشهد کافی است به نمایندگی های رسمی مراجعه کرده و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان؛ ضمانت نامه محصول نیز دریافت شود. این کاهگل کاملا مقرون به صرفه می باشد زیرا هم به عنوان پوشش نما برای زیبا شدن سطح استفاده می شود و هم به عنوان عایق کاربرد دارد. بنابراین برعکس سایر مصالح لازم نیست ابتدا سطح را با قیر، ایزوگام و یا سایر مواد عایق بندی کرده و بعد پوشش نما ایجاد شود.

به عبارتی می توان به طور مستقیم این کاهگل را روی سطوح اجرا کرد. عدم نیاز به زیرسازی عامل مهمی در انتخاب کاهگل ضد آب مشهد است و آن را به یک ملات پر طرفدار تبدیل کرده است.

کاهگل نانو مشهد قابل شستشو
اجرای کاهگل نانو مشهد در باغات

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما