خرید کاهگل کردستان ضد آب و قابل شستشو

شرایط اقلیمی کردستان

کردستان در منطقه کوهستانی واقع شده است و دارای چند اقلیم مختلف می باشد. در برخی از نقاط؛ آب و هوای مرطوب و معتدل دارد اما در نقاط دیگر آب و هوای نیمه خشک غالب است. زمستان های سرد و تابستان های معتدل نیز در این منطقه دیده می شود. از این رو در معماری سنتی این منطقه از ساختمان های سنگی و پوشش های کاهگلی به عنوان عایق رطوبت و همچنین عایق حرارتی استفاده شده است. این پوشش در قالب جدید کاهگل کردستان نیز دیده می شود.

کردستان یک منطقه پر باران است و گاهی اوقات بارش باران بسیار شدید است. در هر صورت بارش باران به پوشش کاهگلی آسیب می زند. بنابراین لازم است قبل از شروع فصل پاییز و آغاز بارندگی این پوشش ها مرمت و بازسازی شوند. تهیه و آماده سازی کاهگل دشوار و طولانی است. برای داشتن یک کاهگل خوب و چسبنده باید چندین روز خاک رس، کاه و آب را با هم مخلوط کرده و لگد کنند.

به لطف پیشرفت در زمینه تولید ملات و مصالح جدید، کاهگل های بسیار با کیفیتی تولید شده که همه معایب کاهگل سنتی را مرتفع کرده و تمام مزایای آن را دارند. در واقع کاهگل های صنعتی تولید شده کاملا ضد آب هستند. این ویژگی به دلیل وجود ترکیبات سیلیکونی در مواد تشکیل دهنده‌ی کاهگل می باشد.

سیلیکون مانند چسب عمل کرده و ذرات خاک رس را به هم می چسباند. بنابراین به راحتی در آب حل نمی شود. در نتیجه خواص عایق بندی کاهگل افزایش یافته است. به همین علت می توان از این کاهگل مصنوعی جدید در عایق بندی دیوارهای خارجی، نمای ساختمان ها و پوشش سقف و پشت بام ها استفاده کرد. بدون اینکه نگران نشت رطوبت یا نم زدن آن باشیم. زیرا سطوح حاصل بسیار مقاوم و یکپارچه است و هیچ عیب و نقصی ندارند. عدم وجود شکاف و درز موجب افزایش راندمان عایق می شود.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل مصنوعی مازندران

کاهگل نانو کردستان
اجرای کاهگل نانو کردستان

ویژگیهای کاهگل کردستان

یکی از مرغوب ترین و بهترین کاهگل های مصنوعی موجود، کاهگل کردستان است. این کاهگل خواص فوق العاده ای دارد که موجب شده بتوان از آن در مناطق مرطوب و پرباران به راحتی استفاده کرد. کاهگل ضد آب کردستان سه مزیت عمده دارد.

اولین مزیت آب بندی بسیار بالای آن است که موجب شده به سایر عایق ها مانند قیر یا ایزوگام نیازی نباشد. دومین مزیت آن نیز افزایش استحکام و مقاومت بنا است. زیرا کاهگل کردستان در منافذ سطح نفوذ کرده و به آنها می چسبد.

سومین مزیت کاهگل کردستان این است که می توان با استفاده از آن پوشش های بسیار زیبا و جذاب ایجاد کرد. علاوه بر زیبایی، این پوشش های مقاوم عمر مفید بالایی دارند و دیگر نیازی نیست این پوشش ها مرتبا بازسازی و نوسازی شوند. در ضمن این کاهگل ضد آب؛ قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده مختلف را نیز دارد.

هیچ گونه محدودیتی برای اجرای پوشش های اندود شده با  کاهگل کردستان وجود ندارد و به راحتی بر روی کلیه سطوح می چسبند. سطوح مختلف از هر جنسی که باشند از قبیل گچی، سیمانی، فلزی، شیشه ای، سنگی،  چوبی، کناف، یونولیت، سرامیک، خشت و آجر را می توان با این کاهگل پوشش داد.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب دیلم

کاهگل صنعتی کردستان
کیفیت بی نظیر کاهگل صنعتی کردستان

روش اجرای کاهگل مصنوعی کردستان

برخلاف کاهگل سنتی؛ آماده سازی کاهگل کردستان اصلا وقت گیر و طولانی نیست. ترکیب آماده را باید با مقدار مشخصی آب مخلوط کرد. خمیری که به دست می آید کاملا یکدست و انعطاف پذیر است. با کمک ابزارهای موجود مانند کاردک، ماله و یا قلم مو می توان سطح را پوشش داد. با استفاده از شابلون های مختلف نیز می توان طرح های زیبایی ایجاد کرد. البته تا قبل از خشک شدن سطح باید این کار انجام شود. زیرا این پوشش ها در هوای آزاد خشک شده و بعد از آن دیگر در آب حل نمی شوند.

دیوارهای خارجی، پشت بام ها، سقف و نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، حمام و سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، هتل ها، رستوران ها، فضاهای شهری و پارک ها و… از جمله مواردی هستند که می‌توان در آنها از این نوع کاهگل صنعتی مرغوب استفاده کرد.

قبل از خرید کاهگل کردستان باید متراژ سطح تعیین شود تا مقدار کاهگل مورد نیاز مشخص شود. اگر سطوح ضخیم تری مورد نیاز باشد؛ مقدار کاهگل بیشتری مورد نیاز است. همچنین اگر سطوح خیلی ناهموار باشند نیز کاهگل بیشتری باید استفاده شود تا سطح کاملا صاف باشد. بنابراین بهتر است در چنین مواردی با سایر ملات های موجود مانند گل یا سیمان سطح زیرین صاف شود. در ضمن این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای ضمانت نامه معتبر می باشد.

کاهگل ضد آب کردستان
خاصیت پلیمری کاهگل ضد آب کردستان

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما