فروش رنگ کاهگل ارومیه در رنگ های متنوع

رنگ کاهگل چیست؟

رنگ کاهگل از ترکیب کردن آب و رزین های سیلیکونی با کاه طبیعی ساخته شده است. سیلیکون معایب رنگ کاهگل را برطرف کرده و خصوصیات آن را نیز بهبود بخشیده است. سیلیکون خاصیت چسبندگی رنگ کاهگل را افزایش داده؛ به همین دلیل از رنگ کاهگل می توان برای زیبا سازی و احیای بافت قدیمی و ایجاد فضاهای سنتی استفاده کرد. استفاده از رنگ کاهگل ارومیه مهارت خاصی نیاز ندارد و همه افراد می توانند به راحتی آن را استفاده کنند. در ضمن به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز ندارد و با کمترین تجهیزات نیز می توان پوششی صاف و بی نقص ایجاد کرد.

رنگ کاهگل ارومیه به علت دارا بودن ویژگی های عالی و منحصر به فرد؛ برای استفاده در مناطق مرطوب و حتی سردسیر و پر باران نیز مناسب است. زیرا این رنگ بسیار چسبنده و ضد آب است؛ در نتیجه در اثر بارش باران شسته نشده و آسیب نمی بیند. همچنین در هوای سرد نیز مقاوم است و یخ نمی زند.

کاهرنگ ضد آب ارومیه برای محیط زیست هیچ گونه خطری ندارد و کاملا سازگار است. زیرا سیلیکون منشاء طبیعی دارد و همچنین از حلال های شیمیایی در ترکیب رنگ کاهگل استفاده نشده است. بنابراین بر روی سلامت انسان و حیوانات نیز اثر سوء ندارد.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ کاهگل قزوین

اجرای کاهگل ضد آب ارومیه
اجرای کاهرنگ پلیمری ارومیه

مزایای رنگ کاهگل ارومیه

رنگ کاهگل ارومیه به خاطر چسبندگی حاصل از سیلیکون، به تمامی سطوح می چسبد و برای استفاده هیچ گونه محدودیتی ندارد. سیلیکون؛ همچنین باعث افزایش استحکام و خاصیت ضد آب بودن رنگ کاهگل می شود. بنابراین برخلاف کاهگل طبیعی؛ رنگ کاهگل ارومیه در آب حل نمی شود و می توان آن را به راحتی شستشو داد.

علاوه بر زیبا سازی و ایجاد دکورهای سنتی،  یکی دیگر از کاربردهای رنگ کاهگل ارومیه؛ عایق بندی محیط در برابر نفوذ رطوبت می باشد. از این ویژگی برای عایق بندی پشت بام، مناطق سرد، پر باران، و مکان های مرطوب استفاده های فراوانی شده است. همچنین در مکان هایی که شستشو ضرورت دارد نیز می توان از آن استفاده کرد.

خاصیت چسبندگی بالا در رنگ کاهگل ارومیه موجب شده؛  تمام شکاف ها و خلل و فرج ها را پر کند و به طور کامل به سطح زیرین بچسبد. این امر علاوه بر ثبات پوشش، باعث استحکام ساختمان نیز می شود. سطوح حاصل از کاهرنگ ارومیه هیچ گونه ترک خوردگی و شکافی ندارند و کاملا یکپارچه و یکدست می باشند. پوشش رنگ کاهگل ارومیه عمر مفید بالایی دارد و به همین علت برخلاف کاهگل سنتی نیازی به مرمت و بازسازی هر ساله ندارد. شوک حرارتی، ضربات مکانیکی و انبساط و انقباض های ناگهانی موجب تغییر شکل و تخریب پوشش رنگ کاهگل نمی شوند.

لایه های حاصل از کاهرنگ پلیمری ارومیه بسیار مقاوم هستند و در برابر عوامل محیطی و شیمیایی از جمله باد و باران، نور خورشید، حلال های آلی مانند بنزین و نفت، مواد خورنده و شیمیایی تجزیه و تخریب نمی شوند. رنگ کاهگل ارومیه در رنگ های متنوعی تولید شده است. البته رنگ های خاکی، قهوه ای روشن و تیره بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. زیرا به رنگ کاهگل سنتی شبیه تر و نزدیک تر هستند.

بیشتر بخوانید: رنگ کاهگل ضد آب اصفهان

رنگ کاهگل صنعتی ارومیه
اجرای رنگ کاهگل ضد آب

روش اجرای رنگ کاهگل ارومیه

روش اجرای کاهرنگ ضد آب ارومیه بسیار ساده و آسان می باشد و به تخصص و تجهیزات خاصی نیازی ندارد. ابتدا باید مقداری آب طبق دستورالعمل نوشته شده بر روی محصول؛ به رنگ کاهگل ارومیه اضافه شود تا رنگ خمیری به دست آید. سپس به وسیله‌ی  تجهیزات نقاشی مانند قلم مو، غلطک نقاشی، پیستوله و یا حتی ماله می توان سطح را به خوبی رنگ کرد. رنگ کاهگل ارومیه در هوای آزاد به سرعت خشک می شود و یک لایه‌ی سخت و مقاوم تشکیل می دهد. این لایه دیگر در آب حل نمی شود و همچنین غیر قابل اشتعال نیز هست.

رنگ کاهگل قابل شستشو
رنگ کاهگل ضد آب فرداد

فروش رنگ‌کاهگل ارومیه

به منظور جلب رضایت مشتریان، در رنگ های متنوع تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول در نمایندگی های رسمی به صورت جزئی و همچنین عمده به فروش می رسد. رنگ کاهگل کاملا پایدار هستند و با گذشت زمان و بر اثر اشعه فرابنفش نور خورشید و سایر عوامل محیطی مانند باران های اسیدی دچار رنگ پریدگی نمی شوند. رنگ هایی که تداعی کننده خانه های سنتی و آثار باستانی هستند، جزء پر فروش ترین رنگ ها می باشند.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما