فروش چسب بتن اصفهان کاملا به صرفه و با کیفیت فوق العاده

بتن ماده ای بسیار کاربردی برای استفاده در صنعت ساخت و ساز است که از مزایای زیادی برخوردار است. از آنجا که بتن از سنگدانه و سیمان و آب تشکیل گردیده، برای بهبود خواص آن افزودنی های ویژه ای نیز به آن اضافه می شود. بتن کشش پایینی دارد و بر اثر وجود نیروهای کششی به آسودگی ترک می خورد، لذا مهندسان در تلاش اند که از ایجاد ترک و خرابی در بتن جلوگیری کنند. فروش چسب بتن در اصفهان در انواع برندها و مدلها توسط تیم باتجربه فردادرنگ جزو افتخارات مجموعه ما محسوب می گردد. کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید تا بعد از نیاز سنجی خریدی مطمئن داشته باشید.

در صنعت ساخت و ساز از بتن تنها استفاده نمی شود و از بتن مسلح، یعنی بتن در کنار آرماتور استفاده می شود که بتن در مقابل نیروی کششی بتواند از خود مقاومت نشان دهد. از این جهت که عملکرد بتن حفظ شود ماده هایی ساخته شدند که به کمک آن ها می توان عملکرد کششی و همچنین فشاری بتن را تقویت کرد و یکی از این ماده های مفید چسب بتن است.

بیشتر بخوانید:  خرید چسب بتن در تهران با ارسال به سراسر کشور

فروش چسب بتن اصفهان
فروش چسب بتن اصفهان

کاربرد چسب بتن چیست ؟

از جمله کاربردهای بسیار مهم آن می شود به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشش ‌دهی ترک‌ های موئی به وسیله این چسب امکان پذیر است.
  • جهت ساخت ملات‌ های ترمیمی و قدیمی یا بتن خود تراز شونده و علاوه بر آن جهت کف ‌سازی و پر کردن درز‌های ساختمانی و ساخت و ترمیم سطوح بتنی از چسب بتن استفاده می شود
  • جهت ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی‌های سطحی و عمقی ساخت های  بتنی که در خشکی بوده ‌و یا این که با در کنار رطوبیت هستن می توان از چسب بتن استفاده کرد
  • یکی دیگر از کاربردهای ویژه چسب بتن در اتصالات میلگرد به سازه است که در امر مقاوم سازی سازه های بتنی کاربرد دارد
  • در اقلامی که افزایش مقاومت مکانیکی مهم است، چسب بتن کاربرد دارد
  • ساخت ملات لکه گیری بوسیله چسب بتن نیز امکان پذیر است
  • اتصال بتن به سطوح  فلزی با چسب بتن شدنی است
  • جهت مقاوم سازی سازه های بتنی بوسیله چسب بتن می توان ورق های FRP را روی بتن مورد استفاده چسباند.
  • در سازه های آبی امکان این هست که از چسب بتن برای آب بندی سطوح بتوان استفاده کرد.
  • یکی دیگر از موارد استفاده چسب بتن، بازسازی و ترمیم آسیب دیدگی ‌های سطحی است
  • چسب بتن توانایی این را دارد که به نماسازی در سازه‌ های بتنی که سطح آن ها خورده شده است، کمک کند.
  • برای تقویت چسب کاشی ‌های پودری نیز از چسب بتن می توان بهره برد
  • کاربرد مفید در بتن ریزی استخرها، مخازن، دیوارهای حائل، تونل ‌ها و سدها دارد
  • چسب بتن باعث جلوگیری از تشکیل جلبک بر روی سطوح بتنی نیز می شود

بیشتر بخوانید: خرید چسب بتن شیمی ساختمان ، یک برند مورد اطمینان

خرید چسب بتن اصفهان
خرید چسب بتن اصفهان

اتصال بتن جدید به بتن قدیمی با استفاده از چسب بتن

جهت این امر لازم است که از یک دستورالعمل چند مرحله ای پیروی شود:

1_ در ابتدا می بایست، سطح بتنی را به کامل ترین صورت ممکن تمیز کنید به شکلی که از هرگونه گرد و غبار و کثیفی عاری باشد. شایان ذکر است که  این عمل به کیفیت بالای اتصال دو بتن به همدیگر کمک  زیادی می‌کند.

2_ در مرحله بعد لازم است که دمای محیط را چک کنید. اطمینان از دمای مناسب اهمیت ویژه ای دارد. سعی کنید در دمای آب و هوای صحیحی کار را پیش ببرید ( تقریباً در حدود 65 تا 95 درجه فارنهایت ). اگر شرایط آب و هوایی بیش از حد نامناسب باشد، می بایست سراغ چسب ‌های قوی‌تر بروید و یا در صورت امکان به کمک ابزار کمکی دما را به حد مطلوب برسانید.

3_ در مرحله سوم باید دو سطح بتنی ر به یکدیگر اصتال دهید. جهت این کار لازم است تمام سطح مقطع بتنی را با چسب بتن آغشته کنید.

4_ مر حله آخر اینکه حداقل زمان لازم برای خشک شدن چسب بتن 24 ساعت است، پس شما نیز باید 24 ساعت صبر کنید تا گیرایی چسب به بالاترین حد خود برسد.

نکته بسیار حائز اهمیت اینکه همواره استفاده از تجهیزات ایمنی برای کارهایی در این حد ضروری است.

اگر به دنبال تهیه چسب بتن در اصفهان هستید با مجموعه ما در تماس باشید تا از راهنمایی لازم بهره مند گردید.

 

مواد تشکیل دهنده چسب بتن

  • رزین ‌هاى کوپلیمر پلى وینیل استات
  • رزین ‌هاى اکریلیک
  • مواد پلیمری
  • مواد پایدار کننده در برابر تخریب توسط اکسیژن و اشعه UV
  • مواد نرم‌ کننده که منجر به افزایش انعطاف پذیری می شود
  • مواد پُرکننده معدنی
  • مواد افزایش دهنده غلظت

 

نسبت اختلاط چسب بتن

چسب بتن، بنا به محل مصرف عموما بین پنج تا ۱۰ درصد وزن سیمان مصرفی است. برای مخلطو کردن آن از یک کاردک سفت و یا یک دریل دور کند با هم زن استفاده می کنند تا ترکیبی یکرنگ و یکدست حاصل شود. این عملیات به طور معمول حدود سه دقیقه به درازا می کشد. پس از مخلوط کردن نباید قسمتی از آن مخلوط یا رقیق گردد.

طرز استفاده از چسب بتن

استفاده از این چسب محاسن بسیار زیادی در ساخت و ساز و مقاوم سازی سازه های بتنی دارد و به نوعی می شود گفت یکی از مهم ترین محصول ها جهت مقاوم سازی سازه های بتنی است. برای مقاوم سازی سازه ها ترجیح این است که به شرکت های بسیار ماهر در این امر مراجعه کرده تا این کار  را به بهترین شکل و کاملاً مهندسی شده انجام دهند.

اما جهت آشنایی کلی شما عزیزان با نحوه اجرای آن، برای استفاده از چسب بتن، ابتدای امر سطح مورد استفاده را از  چربی، ذرات و گرد و غبار پاک می کنید. بعد از آن چسب بتن را با آب ترکیب کرده و مخلوطی رقیق از چسب به وجود می آید. سپس این مخلوط را به قسمت های خشک که در بتن هستن اضافه می کنید. اندازه مصرف چسب بتن به عواملی شبیه ضخامت و فشار وارده بستگی دارد. لازم است اشاره شود که هر مثدار ضخامت بتن کمتر باشد و یا نیروی بیشتری بر آن اعمال شود، نیاز به مصرف چسب بتن بیشتر می شود. در این شرابط لازم است پیش از چسباندن ملات جدید، یک لایه از محلول چسب به سطح زیر مالیده شود.

قیمت چسب بتن اصفهان
قیمت چسب بتن اصفهان

نکات بسیار مهم به هنگام استفاده از چسب بتن

  • هرگز بتن یا ملات چسب بتن آب بندی شده را بر روی دوغاب پیوند دهنده خشک شده نریزید
  • به طور مستمر از سیمان تازه و سرد شده در کنار مصالح سنگی تمیز و با دانه بندی خوب استفاده کنید که در فاقد ریزدانه اضافی باشد.
  • زمان مخلوط کردن را کاهش دهید و به دستورالعمل‌ها توجه کنید.
  • مخلوط ‌های حاوی چسب بتن آب بندی شده گول زننده هستند چون ظاهر آن ها به نظر خشک‌ تر از حد عادی است. اما به راحتی فشرده شده و امکان ماله کاری دارد به این ترتیب باید در مصرف آب احتیاط به عمل آید.

 

استفاده از چسب بتن مزایای زیادی در ساخت و ساز و مقاوم سازی سازه های بتنی دارد و می توان گفت که یکی از مهم ترین و اصلی ترین محصول ها برای مقاوم سازی سازه های بتنی است. جهت مقاوم سازی سازه ها بهتر است که به شرکت های بسیار ماهر در این زمینه رجوع کنید تا کار مقاوم سازی را به بهترین شکل و مهندسی شده انجام دهند.

از آنجایی که تنوع برندها و کیفیت ها و مدلها بالاست و همچنین گاها سودجویان اقدام به تولید بسته بندیهای غیر اصلی می نمایند. شما می توانید مطرح ترین برندها را از تیم ما تهیه نموده و تجربه شیرینی از خرید خود کسب کنید. یکی از خدمات مجموعه ما فروش چسب بتن در اصفهان می باشد که همشهری های عزیز امکان استفاده از این امتیاز را دارا می باشند.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما