خرید چسب بتن در تهران با ارسال به سراسر کشور

چسب بتن جزو پرکاربرد ترین و مهمترین افزودنی در صنعت ساختمان است. این چسب که از جنس پلیمری است باعث افزایش مقاومت و دوام بتن در سازه ها میشود. البته این چسب در مواد دیگر مانند گچ و آهک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما ویژگی اصلی آن که سبب شده کاربرد های بسیار فراوانی در صنعت ساختمان داشته باشد چسبندگی بسیار بالای آن می باشد. چسب بتن تهران از منظر تمام ویژگی ها یکی از بهترینهاست.

بیشتر بخوانید: فروش چسب بتن آب بندی با قابلیت اجرای آسان

چسب بتن آب بندی تهران
کاربرد چسب بتن آب بندی تهران

انواع چسب بتن

در طول سالهای اخیر و پس از اولین استفاده از این چسب در سازه ها مدل های متفاوتی از چسب بتن تولید شده است. چسب بتن های مختلف توسط شرکت های تولیدی و با توجه به ویژگی های مواد اولیه ساخته شده مورد استفاده قرار گرفته اند . پس از مدتها مصرف این چسب مهمترین و محبوب ترین موارد استفاده آن را به خدمت شما می رسانیم.

 

چسب کاشت میلگرد

یکی از مهمترین بخش ها برای ایجاد چسبندگی مستحکم در سازه چسباندن میلگردها، آرماتورها و بولت هاست.

بلت ها که از دو جزء اول و دوم که بر پایه اپوکسی و هاردنر است تشکیل می شود. از چسب بتن در سازه ها برای ایجاد استحکام کامل و چسبندگی بین بولت ها و آرماتور ها استفاده می شود.

دیگر کاربرد مهم این چسب چسباندن میلگرد ها و پر کردن شکاف های موجود در دیوار،  سقف، بتن و صفحات فلزی می باشد.

چسب بتن ضد آب

چسب بتن محصولی ضد آب می باشد که برای ضد آب سازی فضاهای مختلف از جمله استخر ها بسیار پرکاربرد است این ماده از نظر ظاهری شیری رنگ است و پس از استفاده در ملات به شکل بی رنگ در می آید از مهمترین ویژگی های چسب بتن ضد آب می توان به مقاومت آن در برابر ضربه، رطوبت، آب، سرما و گرما اشاره کرد.

از مزایای مهم بتن که حاوی چسب ضد آب است می توان به ایجاد استحکام بیشتر در سازه ها، ایجاد مقاومت بالا در بتن، مقرون به صرفه بودن، افزایش سرعت اجرایی پروژه های عمرانی، همین طور مقاومت در برابر آب و شرایط مختلف جوی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: خرید عمده چسب بتن با ضمانت محصول

قیمت چسب بتن استحکامی
اجرای چسب بتن استحکامی تهران

کاربرد چسب بتن

در یک سازه بتنی فضا های مختلف را می توان اشاره کرد که از چسب بتن در آن استفاده می شود. به طور مثال چسب های پودری و خمیری برای سنگها، کاشی ها و استفاده از چسب بتن ضد آب در ملات های سیمانی، نماهای ساختمان، انواع سقف و… کاربرد بسیاری دارند.

 

همانطور که گفته شد استفاده از این چسب باعث ایجاد مقاومت بسیار بالا و کارایی مناسب در شرایط های مختلف جوی است و همینطور افزایش مقاومت در برابر نفوذ اشعه فرابنفش خورشید است.

همچنین استفاده از این چسب علاوه بر افزایش چسبندگی بسیار بالا جهت برای چسباندن دو جزء مختلف بتن ویژگی هایی همچون موارد زیر را ایجاد می نماید:

  • ایجاد آب بندی در بتن
  • جلوگیری از ترک خوردگی ها در سازه
  • افزایش بازدهی و انعطاف پذیری بتن
  • کاهش میزان نفوذ پذیری در بتن

 

روش استفاده

هر نوع ماده یا افزودنی جهت استفاده میزان مصرف بهینه ای دارد و این میزان مصرف بهینه طبق فرمول ها و محاسبات مهندسی شده با توجه به استانداردها و قوانین و حتی تجربیات به دست می آیند. برای استفاده از این چسب میزان بهینه مصرف آن حدود ۵ الی ۲۰ درصد وزن سیمان می باشد. این تلرانس در مقدار استفاده به غلظت مواد اولیه چسب بتن و کیفیت آن مربوط می باشد.

جهت چسباندن دو سطح مختلف بتن در ابتدای کار باید از مستحکم بودن سطح زیرین و عدم وجود ترک های سطحی و عمقی در لایه های زیرسازی اطمینان حاصل کنیم. سپس در مرحله بعد سطح زیرین باید فارغ از هرگونه گرد و غبار، آلودگی، چربی و آلودگی دیگری باشد که به این منظور باید سطح زیرین کاملاً تمیز و پاکسازی شود. برای این کار می توانیم از آب استفاده کنیم. سپس پس از تمیز شدن سطح مورد نظر روی آن یک لایه از چسب بتن ریخته می شود و در مرحله بعد مقداری مناسب است را با ملات موردنظر میکس میکنیم و روی سطح تمیز میریزیم. همانطور که گفتیم اجرای چسب بتن بسیار آسان است و همین اجرای آسان باعث محبوبیت آن در صنعت عمرانی و ساخت و ساز شده است.

در زمان استفاده از چسب بتن باید دقت داشت چه نوع ماده ای مورد استفاده در اجرای پروژه و نکات ایمنی آن اهمیت دارد. به طور کلی توصیه هایی وجود دارد. به طور مثال در هنگام استفاده از این ماده باید دستکش، عینک و ماسک استفاده شود. در صورتی که این ماده بلعیده شد و یا به چشم ورود کرد باید به سرعت چشم ها را شست و به نزدیکترین مرکز پزشکی مراجعه شود.

بیشتر بخوانید: قیمت چسب بتن استخر با قابلیت های فوق العاده

قیمت چسب بتن استخر
اجرای چسب بتن استخر

خرید چسب بتن در تهران با ارسال به سراسر کشور

همانطور که میدانید درخواست خرید این ماده در شرایط فعلی بازار باعث شده است که افرادی بدون رعایت نکات استاندارد و حتی مجهز بودن فضای تولیدی به آزمایشگاه تنها با استفاده از یک فرمول اقدام به تولید این ماده نمایند اما به هیچ عنوان خرید آنها را به شما توصیه نمی کنیم. برای خرید چسب بتن تهران مطمئن بهتر است قبل از خرید به مواردی مانند شماره ثبت و وجود شماره آزمایشگاه در کنار خط تولید شرکت تولید کننده دقت کنید.

فروش این محصول از طریق سایت های معتبر در تهران با ارسال به سراسر کشور دسترسی راحت تری به خریداران جهت انتخاب و اطلاع از قیمت ها و تصمیم گیری ایجاد نموده که با خرید از هر شهری میتوان به راحتی در محل خود محصول را دریافت کرد. به طور کلی عوامل مختلفی در قیمت نهایی چسب ضد آب بتن وجود دارند از جمله برند شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی و ارسال، ضمانت کیفیت و بازگشت کالا، همینطور کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در زمان تولید می باشد.

دقت داشته باشید که بهتر است قبل از خرید به نکات بالا دقت کرد زیرا خرید محصول ارزان قیمت و با کیفیت پایین می تواند به فرایند اجرای یک پروژه آسیب برساند و خسارات زیادی به بار آورد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما