فروش کاهگل اهواز ضد آب و قابل شستشو

کاهگل اهواز قابلیت شستشو دارد

زمانی نام کاهگل را به بوی خاک و گل می شناختند و رنگ آن نیز منحصر به فرد بود و هنوز در مناطقی که بافت های سنتی وجود دارد کاهگل نیز به چشم می خورد. اکنون پیشرفت های بسیار زیادی در حوزه ساختمان سازی و مصالح بکار رفته در آن ایجاد شده است که هدف استفاده از آنها کاهش هزینه ها و همچنین  ماندگاری بیشتر آنها می باشد. کاهگل اهواز یکی از این مواد مدرن است. فروش کاهگل اهواز نسبت به سال های گذشته افزایش داشته‌‌‌‌‌‌‌است و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌علتی جز کیفیت بالای آن و ماندگاری آن بر روی نمای ساختمان ندارد.

کاهگل اهواز نمونه ای از کاهگل های مصنوعی است که  توسط بهترین برند ساخته شده است. نمای های داخلی و بیرونی ساختمان  توسط این ماده پوشیده می شود و اگر هر نوع آلودگی بر روی سطوح ایجاد شود به راحتی و با آب و مواد شوینده قابل شستشو است، بعد از هر گونه شستشویی هیچگونه تغییر بر روی این ماده ایجاد نخواهد شد.

اگر بر روی نماهای بیرونی از کاهگل مصنوعی استفاده شود به دلیل وجود هوای آلوده و یا بارندگی های اسیدی این نمای پوشیده شده با کاهگل اهواز به شدت کثیف می گردد ولی نگرانی برای  تمیز کردن آن وجود ندارد زیرا این ماده پلیمری پودری شکل قابلیت شستشو دارد و در مدت زمان کوتاهی تمیز می گردد.

اگر کاهگل مصنوعی در نمای داخلی نیز بکار برود کثیف شود  نیاز به  استفاده از پوشش های جدید برای ساختمان نخواهیم بود و با کمی شستشو می توان آن را تمیز نمود. توانایی تمیز کردن یک پوشش می تواند دلیل مناسبی برای فروش بالای آن باشد. فروش این ماده از طریق مراکز و نمایندگی های کاهگل مصنوعی انجام می شود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب تهران

خرید کاهگل اهواز
خرید کاهگل اهواز

بالاترین فروش کاهگل اهواز به عنوان عایق

ماده ای به نام کاهگل مصنوعی در کارخانه ها تولید می گردد و برند های متفاوتی به دلیل مصرف بالای بازار، مشغول تولید آن می باشند. کاهگل ضد آب یکی از این مواد است که عایق رطوبت و حرارت نیز می باشد. این ماده زمانی که در نمای ساختمان استفاده می شود هم در برابر رطوبت مانند باران و هم اشعه های خورشید مانند عایق عمل می کند و اثری  بر روی بافت کاهگل اهواز ندارد. کاهگل مصنوعی می تواند در برابر ضربه نیز مقاومت داشته باشد. برای خرید این محصول اصل بودن  ماده بسیار مهم است. از خرید مواد نامرغوب به نام کاهگل صنعتی خودداری کنید و از برندهای معتبری مانند کاهگل اهواز خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل بندرعباس قابل شستشو

فروش کاهگل اهواز
فروش کاهگل اهواز

مراکز اینترنتی ساده ترین روش خرید کاهگل

در حال حاضر در کنار فروشگاههای سطح شهر که انواع محصولات رنگی و کاهگل های مصنوعی را به فروش می رساند، مراکز اینترنتی بسیار زاید در حال فعالیت و فروش کاهگل می باشند. برخی از نمایندگی ها به صورت اینترنتی نیز فعالیت می کنند و در هر کجای ایران که مشتری حضور داشته باشد ارسال این محصول را دارند. خرید به سبک اینترنتی ساده ترین روش خرید است، زیرا با مقایسه محصولات بسیار زیادی خرید انجام می گیرد و قیمت ها نیز از تمام روش های خرید دیگر ارزان تر می باشد.

کاهگل را می توانید از کارخانه های تولید کننده به صورت مستقیم نیز خرید نمایید و البته بسیاری از تولید کنندگان  به واسطه داشتن  سایت های معتبر راه خرید را برای مشتریان به صورت عمده و خرده فراهم نموده اند به این صورت  فروش، کاملا مستقیم و از درب کارخانه صورت می گیرد. کافی است سفارش خود و حجم مورد نظر را به مسئول فروش درخواست بدهید تا  در اولین فرصت برای شما ارسال گردد. کاهگل اهواز یکی از بهترین نمونه های کاهگل صنعتی می باشد که در بازار فروش این محصول وجود دارد.

کاهگل اهواز همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان خوزستان از جمله : شادگان ، خرمشهر ، امیدیه ، آبادان ، سوسنگرد ، گتوند ، شوشتر ، مسجد سلیمان ، هویزه ، ماهشهر ، بهبهان ، اندیمشک ، شوش ، باغ ملک ، ایذه ، لالی ، هندیجان ، قلعه خواجه ، دزفول ، رامشیر ، رامهرمز و … می باشد .

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل مدرن مناسب باغات و اماکن گردشگری

قیمت کاهگل اهواز
قیمت کاهگل اهواز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما