فروش کاهگل ضد آب بندرعباس کاملا مقاوم و قابل شستشو

رد پای کاهگل در معماری بومی بندرعباس

یکی از بهترین و اصیل ترین نمونه های معماری در جهان, معماری سنتی و بومی ایران است. زیرا سبک معماری ایرانی با شرایط اقلیمی هر منطقه سازگار بوده است. در ایران تنوع آب و هوایی زیاد است. از این رو معماری باید توانایی پاسخگویی به نیاز انسان را با توجه به تنوع شرایط اقلیمی ایران داشته باشد. کاهگل ضد آب بندرعباس محصولیست که قابلیت سازگاری کامل با این معماری را دارد.

به طور مثال در شهرهای جنوبی؛ سبک معماری ویژه و بومی مختص به خود را دارند. معماری این مناطق نمونه ای از ساخت و سازهای گرمسیری در ایران است که متاثر از معماری نواحی مرکزی ایران و تلفیق آن با معماری اسلامی می باشد. البته امروزه معماری و ساختمان سازی در ایران دستخوش تغییر شده و غنای فرهنگی و تاریخی خود را از دست داده است. به عبارتی ساختار و سبک معماری جدید از بی هویتی فرهنگی رنج  می برد.

در این میان بندرعباس از شرایط ویژه آب و هوایی مانند رطوبت شدید، دمای زیاد هوا، وزش بادهای شدید از سمت دریا به خشکی؛ برخوردار است. در معماری بومی بندرعباس ساخت طاق های قوسی و گنبدی مرسوم نبوده است. به همین دلیل طاق های کاهگلی مسطح ساخته می شدند.

در واقع کاهگل بین دمای ساختمان و دمای هوا توازن و تعادل برقرار می کرده و با این روش موجب استفاده‌ی بهینه از انرژی شده و مانع از هدر رفتن آن می شده است. البته استفاده از کاهگل در محیط های مرطوب و شرجی مانند بندرعباس محدودیت هایی نیز دارد. به منظور رفع این موانع و محدودیت ها، ترکیب تازه از کاهگل تهیه شده است. کاهگل ضد آب بندرعباس یکی از این ترکیبات جدید است.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب کیش

کاهگل صنعتی بندرعباس
اجرای کاهگل ضد آب بندرعباس

کاهگل ضد آب بندرعباس

در ترکیب کاهگل ضد آب بندرعباس از پلیمرها و رزین های سیلیکونی استفاده شده است. این ماده باعث می شود کاهگل جدید خاصیت ضد آب داشته باشد. به همین دلیل می توان از این ملات جدید به عنوان عایق در برابر رطوبت استفاده کرد. همچنین در مکان هایی که رعایت بهداشت ضرورت دارد نیز می توان از کاهگل ضد آب بندرعباس برای پوشش دادن سطوح استفاده کرد. زیرا این ملات بر خلاف کاهگل سنتی قابل شستشو است.

با خرید کاهگل ضد آب بندرعباس کاملا مقاوم و قابل شستشو؛ می توان  از آن در فضاهایی از قبیل آشپزخانه ها، حمام، رستوران، دستشویی، زیرزمین، چاله آسانسور، مکان های پرباران و شرجی استفاده کرد.

ملات ضد آب جدید گزینه مناسبی برای استفاده در ویلاها، باغ ها، سطوح داخلی خانه ها و مغازه ها و… می باشد. کاهگل ضد آب بندرعباس به علت دارا بودن خصوصیات منحصر به فرد؛ برای افرادی مناسب است که به دکورهای سنتی و بازسازی فضاهای قدیمی علاقه دارند. زیرا با ایجاد لایه ای محکم و مقاوم بر روی ساختمان های قدیمی؛ از آنها در برابر آسیب بیشتر محافظت می کند و موجب می شود زیبایی روز اول را به دست آورند.

این ملات خاصیت چسبندگی بالایی دارد و به راحتی بر روی کلیه سطوح می چسبد. بنابراین برای اجرای کاهگل ضد آب بندرعباس هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. سطوح مختلف از قبیل گچی، سیمانی، فلزی، شیشه ای، سنگی،چوبی، کناف، یونولیت، سرامیک، خشت و آجر را می توان با این کاهگل پوشش داد.

دیوارهای خارجی، پشت بام ها، سقف و نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، حمام و سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، هتل ها، رستوران ها، فضاهای شهری و پارک ها و… از جمله مواردی هستند که می‌توان در آنها از کاهگل ضد آب بندرعباس استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: کاهگل صنعتی در رنگهای متنوع

کاهگل پلیمری بندرعباس
اجرای کاهگل صنعتی بندرعباس

روش اجرا

اجرای کاهگل ضد آب بندرعباس به تخصص و تجهیزات خاصی نیازی ندارد و بسیار ساده و آسان می باشد. حتی افراد بی تجربه نیز می توانند به راحتی از این ملات استفاده کنند. کافی است مقداری آب طبق دستورالعمل، به ترکیب کاهگل ضد آب اضافه شود تا مخلوط خمیری شکل به دست آید.

سپس با کمک ابزارهای ساده ای مانند کاردک، قلم مو، غلطک نقاشی، پیستوله می توان سطح را با کاهگل ضد آب بندرعباس به خوبی اندود کرد. این کاهگل مانند رنگ عمل کرده و سطح را کاملا می پوشاند. لایه کاهگل ضد آب در هوای آزاد و زیر نور خورشید به سرعت خشک و محکم می شود.

بسته به سلیقه؛ می توان مقداری کاه به ترکیب اصلی کاهگل ضد آب بندرعباس اضافه کرد. همچنین در صورتی که نیاز به سطوح ضخیم تر باشد؛ می توان به دلخواه چندین مرتبه این پوشش را تا رسیدن به ضخامت مورد نظر ادامه داد. این ملات می تواند جایگزین مناسبی برای سیمگل و کاهگل سنتی باشد.

کاهگل ضد آب بندرعباس
اجرای کاهگل مصنوعی بندرعباس

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما