فروش کاهگل مصنوعی لرستان با ضمانت نامه معتبر

لزوم تولید کاهگل مصنوعی

کاهگل سنتی یکی از بهترین ملات های می باشد اما در برابر عوامل طبیعی و شرایط جوی آسیب پذیر است. بارش باران و وزش باد و طوفان به بافت کاهگل آسیب می زنند و لازم است هر چند وقت یکبار بافت آسیب داده نوسازی و بازسازی شود. تهیه ملات کاهگل مرغوب وقت گیر است؛ به نحوی که ممکن است چند هفته زمان ببرد. اجرای آن نیز کار سختی می باشد و باید توسط افراد ماهر انجام شود. بنابراین مرمت و بازسازی بناهای کاهگلی یکی از معایب عمده‌ی کاهگل سنتی به حساب می آید.با وجود معایب ذکر شده، کنار گذاشتن و عدم استفاده از کاهگل که یک ملات اصیل ایرانی است و مزایای فراوانی نیز دارد؛ اصلا کار عاقلانه ای نیست. ملات جدیدی تولید شده که ترکیبات آن بر پایه کاهگل سنتی است و همان مزایا را دارد و معایب آن نیز برطرف شده است. کاهگل مصنوعی لرستان نیز یک نوع کاهگل مصنوعی جدید است.

در ترکیب کاهگل مصنوعی لرستان از مواد سیلیکونی استفاده می شود. این مواد باعث اتصال بین ترکیبات این ملات می شود و مقاومت کاهگل در برابر رطوبت را افزایش می دهد. ترکیبات سیلیکونی به عنوان یک چسب عمل کرده و ذرات تشکیل دهنده کاهگل مصنوعی لرستان را کنار یکدیگر نگه می دارند. در نتیجه پوشش حاصل مقاوم و مستحکم بوده؛ در آب حل نمی شود و نیازی به بازسازی و مرمت سالانه نیز ندارد.

کاهگل سنتی را نمی توان روی تمام سطوح اجرا کرد و فقط بر روی مصالح گلی و خشتی می توان اندود کاهگلی استفاده کرد. اما اجرای کاهگل مصنوعی لرستان هیچ محدودیتی ندارد و می توان آن را روی کلیه سطوح از جمله گچ، چوب، سنگ، آجر، سیمان، کناف، یونولیت، شیشه، فلز، سرامیک و… اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل صنعتی کرمان

کاهگل نانو لرستان
کاهگل مصنوعی لرستان ضد آب و قابل شستشو

مزایای کاهگل مصنوعی لرستان

بر  خلاف کاهگل سنتی؛ کاهگل مصنوعی لرستان اصلا در آب قابل حل نیست و بر اثر بارش باران نیز شسته نمی شود. خاصیت چسبندگی بسیار بالای کاهگل مصنوعی موجب شده سطوح پوشش داده شده کاملا یکپارچه و بدون ترک خوردگی باشند و همچنین پس از خشک شدن پوسته نمی شوند.

کاهگل مصنوعی لرستان با خاصیت چسبندگی بالا به خوبی در شکاف ها و خلل و فرج سطح نفوذ کرده و موجب افزایش مقاومت و استحکام بیشتر ساختمان می شود. کاهگل صنعتی اصفهان قابلیت اجرا در ضخامت های مختلف را دارد. فقط کافی است پس از خشک شدن، چندین بار پوشش را اجرا کرد

کاهگل های مصنوعی در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. این رنگ ها در برابر عوامل شیمیایی، حلال هایی مانند نفت و بنزین و باران های اسیدی بسیار مقاوم هستند. در ضمن در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید پایدار هستند و دچار رنگ پریدگی و  تغییر  رنگ نمی شوند.

با توجه به اینکه کاهگل مصنوعی لرستان در برابر عوامل مختلف تغییر رنگ نشان نمی دهد؛ می توان از آن در نمای ساختمان ها، دیوارهای خارجی و پشت بام ها استفاده کرد. این نوع کاهگل صنعتی به سرعت آماده می شود و روش اجرای سریع و بسیار آسانی دارد. ابتدا باید مقداری آب به ترکیب اضافه شود. سپس خمیر حاصل را با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند ماله، کاردک، قلم مو و… بر روی سطح اجرا کرد. سطوح پوشش داده شده پس از خشک شدن ظاهری کاملا شبیه به کاهگل سنتی دارند زیرا رنگ و بافت طبیعی کاهگل در آنها حفظ شده است.

خاصیت چسبندگی بالای کاهگل مصنوعی لرستان موجب شده تا برای استفاده از این ملات احتیاجی به زیر سازی نباشد. در نتیجه سرعت اجرا و سهولت استفاده از این نوع کاهگل افزایش یافته است.

استفاده از کاهگل مصنوعی لرستان کاملا به صرفه و اقتصادی می باشد و برای استفاده احتیاجی به فرد متخصص و با تجربه نیست. در ضمن این ملات کاملا با محیط زیست سازگار است و هیچ گونه خطری برای انسان و حیوانات ندارد.

بیشتر بخوانید: قیمت کاهگل نانو مشهد

کاهگل صنعتی لرستان
کاهگل ضد آب لرستان با ضمانت معتبر

فروش کاهگل‌مصنوعی لرستان

کاهگل مصنوعی لرستان در نمایندگی های رسمی  و با ضمانت نامه معتبر و رسمی به فروش می رسد. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و عمر مفید بالایی دارد. همچنین در برابر عوامل شیمیایی و جوی تغییر رنگ نمی دهد. با توجه به اینکه برای اجرای این کاهگل نیازی به زیرسازی نیست و همچنین نباید حتما توسط افراد متخصص اجرا شود؛ استفاده از آن کاملا مقرون به صرفه می باشد. مهمتر اینکه این ملات ماندگاری بالایی دارد و لزومی برای بازسازی مداوم ندارد.

کاهگل پلیمری لرستان
کاهگل صنعتی لرستان ضد آب و پلیمری

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما