قیمت رزین اپوکسی شفاف ایرانی و خارجی

اختلاف قیمت رزین اپوکسی ایرانی و خارجی

قیمت رزین اپوکسی  متفاوت می باشد و این تفاوت به دلایل مختلفی است، زمانیکه خریدار رزین اپوکسی باشید و دقیقا بدانید به چه رزینی نیاز دارید، می توانید با تهیه لیست قیمت رزین اپوکسی از قیمت محصول مورد نیاز خود مطلع گردید. رزین اپوکسی  بعد از خشک شدن دارای خصوصیات بسیار زیادی می شود که در مشاغل مختلف کاربردی شده است. رزین به تنهایی به شکل مایع می باشد و برای اینکه سخت گردد نیاز به ماده ای به نام هاردنر دارد، این ماده در زمان مشخصی و به اندازه کافی به رزین اپوکسی اضافه می گردد تا محصول نهایی بدست بیاید. با توجه به کیفیت این ماده قیمت رزین اپوکسی متفاوت خواهد بود.

اگر شرکت تولید کننده مواد مرغوبی را برای تولید استفاده نماید به همان نسبت قیمت افزایش خواهد یافت. به دلیل درخواست و نیاز بازار به رزین علاوه بر تولید داخل  مقدار بسیار زیادی از این محصول از کشورهای دیگر وارد می شود و در مراکز فروش می توانید انواع داخلی و خارجی این  ماده را تهیه نمایید. قیمت رزین با توجه به ایرانی و یا وارداتی بودن آن متفاوت می باشد. برند های گوناگون اگر از انواع ایرانی و یا خارجی باشند دارای قیمت های مختلفی هستند و  حتما برند های خارجی دارای قیمت بالا نیستند. برخی از رزین های اپوکسی ایرانی در رقابت با رزین های وارداتی می باشند. بنابراین صرفا باید به مشخصات و ویژگی های  محصولی که خرید می کنید، دقت نمایید و قیمت ها همگی وابسته به  میزان مرغوبیت این محصول دارد.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کومهو 828

قیمت رزین اپوکسی شفاف
قیمت رزین اپوکسی شفاف

تهیه لیست قیمت رزین اپوکسی

اگر یکی از مشتریان همیشگی رزین اپوکسی باشید به لیست قیمت های این محصول نیاز دارید زیرا برای انتخاب علاوه بر کیفیت آن قیمت رزین هم مهم خواهد بود. رزین ها با توجه به شفافیتی که دارند  با غلظت ها و نسبت های مختلفی با هاردنر ترکیب می شوند و در کار های مختلفی استفاده می شوند. قیمت رزین اپوکسی در سایت هایی که محل فروش این محصولات هستند نیز در دسترس می باشد. علاوه بر آن تولید کنندگان دارای صفحه هایی در فضای مجازی هستند که قیمت های محصولات خود را  به صورت روزانه آپدیت می کنند. زمانی که به فروشگاه های مجازی برای خرید رزین مراجعه می کنید تمام  مشخصات محصولات  نوشته شده است و می توان  با بررسی آنها  نمونه های که مورد نیاز است را خرید نمود. قیمت رزین در بسته بندی مختلف متفاوت است.

بیشتر بخوانید : رزین و هاردنر را از کجا تهیه کنیم

قیمت رزین اپوکسی رقیق
قیمت رزین اپوکسی رقیق

چرا رزین اپوکسی در مکان های مختلف بکار می رود؟

رزین اپوکسی دارای غلظت های مختلفی است و با توجه به آن  کاربرد های متفاوتی نیز دارد. به دلیل متفاوت بودن ویژگی ها قیمت این رزین نیز متفاوت خواهد بود. اگر این ماده برای کفپوش ها بکار رود نیازمند حجم بسیار زیادی از آن خواهیم بود. برای کارهایی که نیاز به حجم عمده محصول وجود دارد  می توان از عمده فروشی ها که قیمت رزین کم است، خرید انجام شود. خرید هایی که برای صنایعی مانند چوب هم انجام می شود اصولا دارای حجم زیاد است و قیمت رزین  برای این کار نیز کم خواهد بود.

برای اطمینان از قیمتی که مراکز فروش در اختیار مشتریان قرار می دهند، باید مکان هایی را برای خرید انتخاب نماییم  تا  دارای مجوز های مورد نیاز باشند، تنها برند هایی که تحت شرایط استاندارد این ماده را تولید می کند در مراکز اصلی به فروش می رسند و به همین دلیل خرید از آنجا بسیار مناسب خواهد بود قیمت این رزین از آنجا واقعی خواهد بود. رزین اپوکسی تنها در حالتی که دو بخش آن به فروش برسد و در دسترس باشد قابل استفاده خواهد بود زیرا این محصول دو بخشی است و با ماده هاردنر سخت می گردد.

بیشتر بخوانید : بهترین مارک رزین اپوکسی شفاف

قیمت رزین اپوکسی نیمه رقیق
قیمت رزین اپوکسی نیمه رقیق

میزان غلظت انواع رزین های اپوکسی و هاردنرها

اکنون قصد داریم غلظت انواع محصولات موجود در مجموعه رنگ فرداد را در ویدیو به شما نشان بدهیم:

رزین اپوکسی LV50 نیمه رقیق

رزین اپوکسی کومهو 828 غلیظ

 

رزین اپوکسی SR215 ایرانی رقیق

رزین اپوکسی E06 پتروشیمی خوزستان

 

هاردنر اپوکسی PC205

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

شماره دفتر: 02128523451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما