نمایندگی چسب بتن با ارائه انواع برندها

شما ترجیح می دهید از یک نمایندگی خاص که تنها یک برند چسب بتن را ارائه می دهد خرید کنید یا از فروشگاهی که انواع برندها و مدل ها را تحت عنوان نمایندگی چسب بتن به فروش می رساند؟ اجازه دهید مثال دیگری بزنم. فرض کنید می خواهید یک دریل خریداری کنید. یکبار وقت گذاشته و به فروشگاه ماکیتا می روید، یکبار به فروشگاه دیوالت، یکبار به فروشگاه بوش و به همین شکل هر کدام را به صورت جدا گانه بررسی می کنید.

حال تصور کنید فروشگاهی باشد که تمامی این برندها را در کنار هم داشته باشد و علاوه بر آنکه هر کدام را به طور مجزا بتوانید بررسی کنید امکان این را داشته باشید که آنها را با هم مقایسه کرده و همچنین از راهنمایی های فروشندگان نیز بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: خرید عمده چسب بتن با ضمانت محصول

نمایندگی فروش چسب بتن
نمایندگی فروش چسب بتن

حال این امر را در مورد محصولات صنعت ساختمان تصور کنید. به طور خاص وقتی شما قصد خرید چسب بتن برای مصرف مورد نظرتان را دارید، به قدری تنوع مدل و برند در این زمینه وجود دارد که قطعا وجود یک فروشگاه که تمامی برندهای معتبر و مدلهای متنوع را در کنار هم قرار داده است به شدت می تواند برای تان راهگشا باشد. مجموعه رنگ فرداد این امکان را برای شما فراهم نموده است که با تماس با کارشناسان ما و مطرح نمودن نیاز و بودجه مورد نظرتان از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات بهره مند شوید.

چرا به چسب بتن احتیاج دارم؟

مصرف کنندگان چسب بتن دو دسته اند، افرادی که از پیش، آشنایی تخصصی و فنی با این محصول و کاربردهای آن دارند. و افرادی که در پی یک نیازی متوجه وجود این محصول در بازار شده و آشنایی با کاربردهای آن می تواند برایشان راهگشا باشد.

استفاده از چسب بتن به مقدمات خاص خود نیاز دارد که در مقاله نحوه استفاده از چسب بتن و ذکر مزایا و معایب که در سایت موجود است به تفصیل به آن پرداخته شده است و می توانید به آن مراجعه کرده و مطالعه بفرمایید. اما در هنگام خرید می بایست محصولی را انتخاب کنید که با مواد و متریال و کاربری مورد نظر شما تطبیق داشته باشد؛ در غیر این صورت شاهد نتیجه دلخواه نخواهید بود. از همه مهمتر اینکه کیفیت را فدای قیمت محصول نکنید. و برای خرید و استفاده از چسب بتن پیش از هر اقدامی با متخصصان ما به عنوان نمایندگی چسب بتن مشورت کنید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

چسب بتن ضد آب
خرید چسب بتن ضد آب

برای اینکه با کاربردهای عمومی این محصول آشنا شوید به سه دسته بندی کاربری چسب بتن می پردازیم:

پروژه های کوچک و تعمیرات جزئی

جهت کاربرد چسب بتن به صورت خانگی و برای امور  روزمره، چسب هایی که حالت ژلی دارند، بهترین گزینه  هستند. این چسب ها با فناوری Flextec تولید شده و همین موضوع منجر به این می شود که به سرعت سفت شوند و از چسبندگی خوبی بهره مند باشند. البته باید اشاره کرد که بهره بردن از این نوع چسب برای مکان هایی که  به طور همیشگی در معرض رطوبت و آب هستند از چسبندگی آن ها کم می کند.

پروژه های متوسط

کاربرد چسب بتن برای پروژه های متوسط غالبا به جهت پر کردن شکاف بتن است. در کنار آن برای اقلامی چون چسباندن بتن به چوب، یا موارد دیگر چون گچ، فوم، آجر و غیره نیز می ‌توانید از آن بهره ببرید.

پروژه‌های بزرگ

برای پروژه ها بزرگ، باید از نوع ویژه و دارای چسبندگی زیاد استفاده کرد. بهره بردن از این مدل چسب بتن برای مکان های باز بهتر است؛ چون توانایی تحمل بار و مخاطرات جوی بد را نیز دارد. علاوه بر آن جهت چسباندن غالب مصالح ساختمانی رایج مانند بتن، سنگ، مرمر، چوب، تخته سه لا و فلز مورد استفاده است و می شود برای کفپوش کردن حیاط و یا محوطه سازی هم از آن بهره برد.

تعمیر بتن

به طور عمومی تعمیر بتن با دو روش مکانیکی و شیمیایی انجام می گیرد. در ادامه، هر دو روش را بررسی می کنیم:

روش مکانیکی

در این رویکرد یک پوشش بسیار مرطوب که حاصل مخلوط کردن ملات با آب است، ساخته می شود. غلظت این نوع مواد می بایست زیاد نباشد یعن نه آبکی و نه آنقدر سخت که نتوان از آن بهره برد. بعد از آن به کمک یک دستکش، مواد را روی جایی که قرار است بچسبانید بکشید. سپس باید مواد را کمی فشرده کرده تا شکاف مدنظر به کاملا پر شود. و بعد از آن چسب را روی این محل مورد نظر بمالیم.

 

روش شیمیایی

این رویکرد استفاده از چسب بتن مشمول مخلوط کردن چسب با ملات نو می باشد که به وصل شدن آن ها به بتن قدیمی کمک شایانی می کند. اکنون چسب های بتن با رویکرد شیمیایی طرفداران بیشتری برای خود پیدا کرده است؛ زیرا از ویژگی چسبندگی بیشتری برخوردار هستند. برای بالا بردن ضریب اطمینان ایده آل این است که ملات و چسب، هیچ پاه نباید به صورت جدا جدا استفاده شوند.

بیشتر بخوانید:  خرید چسب بتن و اطلاعات جامع در مورد محصول

نحوه استفاده از چسب بتن
نحوه استفاده از چسب بتن

مدلها و برندهای چسب بتن

شرکتهای شیمی ساختمان، سهند شیمی، بتن پارس، کلینیک بتن ایران، ساروج،  ژیکاوا، کالیمورا، لانکو، کیمیا، ژتکس، پومکس، شیمی خاتم، رامکا، قوام، پاس، تاوکس، سراپوش، ساندورا، آتروپات شیمی، غفاری، آلچیبای، پارسیکا، یوروفیکس، رمولو، آتلانتیک، وپو و بسیاری برندهای دیگر همگی در بازار محصولاتی متنوع ارایه می کنند و ما، مجموعه رنگ فرداد، به عنوان نمایندگی چسب بتن این افتخار را داریم که عرضه کننده بهترین برندها و کیفیت باشیم.

همچنین چسب بتن، sa12، پودری، نانو، کاشت میلگرد، استحکامی، ترمیمی، آّب بندی، لاتکس، واترپروف، مایع، پلیمری، افزودنی بتن و بسیاری عناوین دیگر مدلهایی هستند که بر روی بسته بندی چسب های بتن موجود در بازار درج می گردند.

دو پاراگراف بالا و حجم اسامی موجود به خوبی شاهد این هستند که شما برای خرید نیاز به یک نمایندگی چسب بتن مورد اطمینان دارید که ما به عنوان خدمتگزار شما در این حوزه آماده ارائه هر گونه مشاوره هستیم.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما