خرید چسب بتن سهند شیمی با ویژگی های منحصر بفرد

کمتر فروشگاه صنعت ساختمان یا وبسایت فروش آنلاین در این حوزه هست که از فروش محصولات سهند شیمی بی بهره باشد. علی الخصوص وقتی بحث به خرید چسب بتن می رسد، یکی از مورد اطمینان ترین برندها همراه با ویژگی های منحصر به فرد آن چسب بتن سهند شیمی است.

اگر قدمت صنعت ساختمان و یکی از مهمترین مصالح آن یعنی بتن را سالهای زیادی بدانیم، طبیعتا می بایست، چسب بتن را اختراعی نوین دانست که از جمله مهم ترین کاربردهای آن می توان به ترمیم بتن، آب بندی، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی، افزایش مقاومت بتن، جلوگیری از ترک و شکستگی بتن و غیره اشاره کرد.

اگرچه دسته بندی های گوناگونی می توان برای انواع چسب بتن ارائه نمود، اما به طور رایج دو نوع چسب بتن شناخته شده است: لاتکس یا پلیمری و اپوکسی

چسب لاتکس، در واقع امولسیونی از کوپلیمر محلول در آب می باشد. این چسب شیری رنگ است. برای ساخت ترکیبی مقاوم در برابر آب و مواد شیمیایی و ساییدگی ، چسب لاتکس با سیمان پرتلند و ماسه ترکیب می شود که عمدتا جهت چسباندن کاشی، سرامیک، سنگ های تزئینی و… به کاربری دارد.

چسب اپوکسی ، از پلیمریزاسیون دو جزء اولیه سخت کننده و رزین تهیه می شود. پخت، هنگام ترکیب رزین با کاتالیست شروع شده و در این فرآیند ، با واکنش زنجیره های مولکولی حرارت ایجاد می شود. اکثریت استفاده از این مدل چسب بتن در تعمیر بتن های فرسوده می باشد. همچنین جهت افزایش چسبندگی بتن به بافت قدیمی و بهترین چسب به دلیل خاصیت ضد آب، جهت آب بندی می باشد.

بیشتر بخوانید: فروش چسب بتن آب بندی با قابلیت اجرای آسان

سهند شیمی

در سال 1395 برند سهند شیمی وارد عرصه تولید محصولات شیمیایی مرتبط با صنعت ساختمان شده است و پیش از آن با نام گروه صنعتی و تحقیقاتی فرآورد شیمیایی ظریف تاکستان از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه تولید و توسعه فرآورده های شیمیایی پیگیری می نمود و با بیش از 40 سال سابقه تحقیقات و تولید در حوزه مواد شیمیایی صنعتی هم اکنون یکی از پیش گامان این صنعت می باشد.

پودر چسب بتن
چسب بتن استحکامی سهند شیمی

گروه سهند شیمی ماموریت سازمانی خود را در کنار تشکیل مرکز تحقیق و توسعه در کنار تجهیز واحدهای تولیدی، طراحی محصولات جدید بر اساس نیاز مشتری ها قرار داده که قطعا یکی از بهترین های این محصولات چسب بتن سهند شیمی و می باشد.

گروه سهند شیمی با داشتن گواهینامه های متعدد از انجمن بتن ایران، انجمن تولید کنندگان مواد شیمیایی ساختمان، سازمان استاندارد و وزارت صنعت و معدن اهتمام و صلابت خود را جهت تولید محصولاتی با کیفیت اثبات کرده است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده چسب بتن با ضمانت محصول

چسب بتن سهند شیمی

چسب بتن پلیمری را می بایست یک از مهمترین افزودنی های ملات دانست . چسب بتن سهند شیمی بر پایه رزین های امولسیونی ساخته شده که در ترکیب با ماسه و سیمان مقاومت ملات را بالا می برد.

در حال حاضر شرکت سهند شیمی نوع پلیمری (لاتکسی) این محصول را در دو اندازه 5 و 10 لیتری تولید می نماید.

چسب بتن برای استخر
چسب بتن آب بندی سهند شیمی

مزایای چسب بتن سهند شیمی

  • افزایش چسبندگی بتن
  • افزایش انعطاف پذیری و دوام بتن
  • کاهش نفوذ پذیری و آب بند کردن بتن
  • جلوگیری از ترک خوردن یا تبله شدن بتن
  • افزایش مقاومت فشاری و کششی بتن و بالارفتن عمر مفید سازه
  • افزایش مقاومت بتن در برابر یخ زدگی
  • کاهش انقباض با امکان کاهش نسبت آب مصرفی
  • ثبات کیفیت در محیط های قلیایی
  • آنتی باکتریال

 

کاربردهای چسب بتن سهند شیمی

  • استفاده در ملات های ترمیمی جهت ترمیم آسیب دیدگیهای سطحی
  • چسباندن ملات و بتن جدید به ملات و بتن قدیمی
  • ترمیم بافت و آب بندی
  • افزایش مقاومت بتن
  • افزایش خواص شیمیایی و فیزیکی بتن

 

کاربردهای دیگری از قبیل ترمیم و آب بندی بتن مخازن، ترمیم استخرهای بتنی، ترمیم آسیب دیدگی های کوچک و بزرگ، ترمیم بتن هایی که مدت زیادی از ریخته شدن آن ها می گذرد، افزایش خاصیت چسبندگی، جلوگیری از ایجاد انواع ترک از نظر عمق در بتن، اتصال میلگرد با کاربرد متفاوت به بتن، افزایش مقاومت مکانیکی در بتن، کاهش نفوذ پذیری در بتن، افزایش مقاومت بتن در مقابل هر نوع ماده شیمیایی، افزایش حجم بتن، افزایش بیش از 50 درصدی مقاومت خمشی بتن، افزایش مقاومت بتن در مقابل یخ زدگی را نیز می توان نام برد.

بیشتر بخوانید: قیمت چسب بتن استحکامی با چسبندگی فوق العاده

میزان مصرف چسب بتن سهند شیمی

این مساله با توجه به نوع کاربری محل و عملکرد متفاوت است. اما به طور متوسط میزان ترکیب چسب بتن سهندشیمی با ملات، بین 15 تا  20درصد وزن سیمان موجود در ملات است.

آماده سازی سطح زیرکار

پیش از هر چیز باید دانست که این ماده پیش از خشک شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و بعد از خشک شدن ابدا در آب حل نخواهد شد، لذا قبل از شروع کار می بایست از تجمع آب بر روی سطوح مورد اجرا جلوگیری شود و ضمنا سطح زیر کار کاملا تمیز و عاری از چربی، ذرات سست و گرد و غبار باشد.

روش مصرف

برای اینکه آب بندی سطوح بتنی و کاهش نفوذ پذیری آب صورت گیرد، می بایست از این چسب جهت آب بندی به نسبت 15 درصد وزن سیمان موجود در ترکیب استفاده شود.

همچنین جهت درزگیری ترک ها و درزهای سطوح بتنی به اندازه 20 درصد وزن سیمان موجود از چسب بتن سهند شیمی در ملات ترمیم افزوده شود و این مخلوط را تحت عنوان لایه ترمیمی در محل موردن نظر استفاده کنید.

ملاحظات نگهداری

مدت نگهداری: تا یک سال پس از تولید در بسته بندی ارائه شده

شرایط نگهداری: دور از رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید

دمای نگهداری: 10+ تا 30+ درجه سانتی گراد

چسب بتن چیست
چسب بتن آب بندی و استحکامی سهند شیمی

نکته حائز اهمیت این است که برندهای مطرح، همواره در معرض آسیب سودجویان هستند و محصولات مشابه تقلبی همواره در بازار موجود است. رنگ فرداد به عنوان مجموعه ای با سابقه و متعهد این اطمینان را به شما مشتری گرامی می دهد که چسب بتن سهند شیمی را در کنار مطرح ترین برندها و کالاهای ساختمانی با ضمانت کیفیت و اصالت در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما