فروش رزین اپوکسی کره ای کاملا شفاف

شفافیت رزین اپوکسی کره ای 

رزین اپوکسی کره ای نوعی از رزین به شمار می رود که کاربرد های فراوان به ویژه در صنایع چوب دارد. از خصوصیات ویژه این ماده  شفافیتی است که بعد از استفاده بر روی سطح ایجاد می کند. رزین ها موادی هستند که  به صورت تک جزئی یعنی  در وا خشک می شوند و یا به صورت دو جزئی و همراه با ماده ای به نام سخت کننده از حالت مایع به جامد تبدیل می شوند. رزین اپوکسی کره ای از بهترین نمونه های رزین در دنیا می باشد و در  کارهای هنری  از آن استفاده زیادی می شود. رزین اپوکسی به صورت رقیق ، غلیظ و نیمه غلیظ به فروش می رسد. در صنایع مختلف این نوع از رزین کاربرد دارد، مثلا می توان این نمونه از رزین را در میزهای رزینی استفاده نمود و یا برای کار هایی تزئینی در دکور های داخلی و خارجی و یا ایجاد مقاومت و شفافیت سطوح در دکور ها بکار می رود.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی هنری

"خرید

انواع رزین اپوکسی کره ای چیست؟

رزین اپوکسی کره ای  دارای دو نوع رقیق و غلیظ می باشد و نوع رقیق سریع عمل کرده و خشک می گردد و نوع غلیظ به کندی خشک می شود. رزین اپوکسی فست یا سریع بیشتر برای تولید زیور آلات استفاده می شود و شفافیت بسیار زیادی دارد. رزین اپوکسی کره ای توانایی بالا بردن  مقاومت سطوح را دارد  و  به خوبی منافذ را بسته و در تولید میز ها و جواهرات  استفاده می گردد. زیبایی چوب زمانی که رزین اپوکسی بر روی آن قرار می گیر بسیار زیاد تر است.

چگونه با رزین اپوکسی کره ای کار کنیم ؟

رزین اپوکسی ماده ای دو بخشی است که باید به نسبت درست و دقیق با هم ترکیب گردد تا بتوان از آن در صنایع استفاده شود. زمانی که رزین اپوکسی کره ای با هاردنر مخصوص خود ترکیب می گردد حباب های ریز در داخل ماده بوجود می آید. بعد از ترکیب این دو ماده با هم  حرارت به آن داده می شود تا کاملا یکدست گردند و به آرامی حباب ها از سطح  خارج می شوند. بعد از خنک شدن ماده رزین بدست آمده درون قالب مورد نظر ریخته می شود. باید با دقت ژله ای شدن  رزین را بررسی نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی ایرانی با کیفیت مشابه خارجی

"فروش

چگونه رزین اپوکسی مناسبی خریداری نماییم؟

همانطور که گفته شد این ماده دارای دو بخش می باشد و انواع مختلفی از نظر غلظت دارد. هر کدام از انواع  رزین اپوکسی کره ای دارای کاربردی متفاوت می باشد. در زمان انتخاب رزین باید به تناسب کار و نوع رزین، توجه داشته باشید تا  نتیجه  کار به خوبی انجام شود. نسبت ترکیب بین دو بخش رزین بسیار مهم است و هر تولید کننده ای یک نسبت مشخصی را برای  محصول خود عنوان می کند. در هنگام خرید باید به این موضوع توجه داشته باشید. اگر  اطلاعات کاملی در مورد کاربرد های هر نوع از رزین را ندارید، باید با مشاورین فروش  صحبت نمایید تا محصول مناسب کار را به شما معرفی  کنند زیرا اگر انتخاب درستی نداشته باشید در هر صنعتی که فعالیت کنید نتیجه خوبی را دریافت نخواهید کرد.

بهترین مرکز فروش رزین اپوکسی

برای خرید رزین اپوکسی کره ای باید به مرکز و یا نمایندگی معتبر در صنایع رنگ مراجعه نمایید. رزین ها در بسته بندی های مختلفی تولید می شوند و می توانید با توجه به میزان استفاده ای که دارید، این محصول را خریداری نمایید. تنوع برند های تولید کننده این محصول بسیار زیاد شده است و به همین دلیل انواع تقلبی آن نیز در بازار موجود است . خرید از مراکز معتبر موجب میشود تا محصول اصل را خرید نمایید.

تولید کنندگان رزین اپوکسی در نمایشگاههای  صنایع رنگ نیز این محصول را به فروش می رسانند و قیمت در این مکان ها بسیار مقرون به صرف است. از دیگر مکان هایی که می توانید خرید خوبی داشته باشید  فروشگاه های اینترنتی می باشد. خرید اینترنتی علاوه بر افزایش سرعت در کار دقت در انتخاب را نیز افزایش می دهد و می توانید با مطالعه دقیق اطلاعات از میان تعداد زیادی محصول رزین اپوکسی مورد نظر خود با بسته بندی متناسب با کار خود را انتخاب نمایید. رزین اپوکسی ماده پر کاربرد در صنایع گوناگون است و دارای انواع مختلفی از جمله رزین شفاف می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی چوب با ارسال به سراسر کشور

"قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما